Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
SonjaSisu
Vekkuli:
Moi Sonja tuutko käymään Kuopiossa milloin, kiinnostais tavata :kiss: :blowjob: :behind: :inlove:
SonjaSisu:
--- Lainaus käyttäjältä: Vekkuli - Elokuu 25, 2021, 20:23:45 ---Moi Sonja tuutko käymään Kuopiossa milloin, kiinnostais tavata :kiss: :blowjob: :behind: :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Moikka!
Mulla on ollut nyt nää reissut vähän heikoilla kantimilla ja olen kaikkialle yrittänyt lupailla tulevani... ja pahoittelut siitä kaikille, joiden kanssa tapaamiset ei sit olekaan onnistuneet.
Tässä on tapahtunu tosi isoja muutoksia (yrityshommeleita), jotka on pitäny ensin huolehtia :)
Mutta, eilen itseasiassa kartoitin mahdollista tapaa tehdä reissuja useammin ja järkevästi, niin että se tukee myös muita osia mun bisneksestä :D
En osaa vielä varmaksi lyödä aikataulua, sillä en pysty ihan vielä varailemaan majoituksia... Mutta kyllä ne tässä syyskuun aikana alkavat ne reissutkin :)
Kuopio, Rovaniemi, Turku, Joensuu ja Oulu ovat ainakin listalla kärki päässä. Vielä kun saisin vastauksen siihen, onko parempi tulla arkipäivänä vai viikonloppuna? :inlove:
Tarkoitus olisi tehdä ns. täsmäiskuja (1-2vrk/paikkakunta,kaupunki) eikä mitään pitkää kiertuetta.
Ajattelin käyttää tän tilaisuuden valottaakseni nyt tän hetkistä tilannetta :)
Ja mun kotisivut saa kysymällä tai etsimällä, sinne yritän kans päivitellä keikka-aikatauluja, kuten myös tämän saitin kalenteriin.
Saa myös laittaa viestiä, jos haluaa ns. postituslistalle, niin osaan vaikka laittaa viestiä ennenkuin kaupunkiin tulen :)
Kiitos kaikille superihanille kaikesta kärsivällisyydestä! :inlove: :inlove:
Vekkuli:
Mulle kävisi jos tulisit arkena ja olisit pari päivää Kuopiossa, kotisivut olis hyvä ja jos mahdollista niin muutama kiva foto myös, ja onko sulla see postituslista millainen ois mukava tietää ajoissa kun tulet Kuopioon ja hinta tietoja ja palveluja ois hyvä saada :inlove:
Vieras0215:
Tampere on myös hyvä keikkakaupunki. Arkipäivisin :inlove:
SonjaSisu:
--- Lainaus käyttäjältä: Vekkuli - Syyskuu 02, 2021, 13:34:23 ---Mulle kävisi jos tulisit arkena ja olisit pari päivää Kuopiossa, kotisivut olis hyvä ja jos mahdollista niin muutama kiva foto myös, ja onko sulla see postituslista millainen ois mukava tietää ajoissa kun tulet Kuopioon ja hinta tietoja ja palveluja ois hyvä saada :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kotisivut ja ne saa kysymällä, niitä ei täällä saa julkisena jakaa :)
Ja postituslistalla laitan viestiä, heti kun keikka ko. kaupunkiin lukitaan kalenteriin :)
--- Lainaus käyttäjältä: Pylkkynen - Syyskuu 02, 2021, 13:41:13 ---Tampere on myös hyvä keikkakaupunki. Arkipäivisin :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Tampereella olenkin käynyt useasti ennen taukoa, joten sinne tuleminen venyy hieman nyt tasapuolisuuden vuoksi :D pitää käydä testaamassa markkinoita muuallakin ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta