Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
SonjaSisu
aalloilla:
--- Lainaus käyttäjältä: SonjaSisu - Elokuu 13, 2020, 14:27:20 ---Moikka moi!
Olen jäämässä syyskuun alusta pois kuvioista ainakin vuodeksi. Katsotaan palaanko asiaan, vai en.
Kiitos kaikille huippupokille, jota oon tässä ehtinyt tapaamaan.
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D
--- Lainaus päättyy ---
Hyvää jatkoa sinulle. Vaikea oli moneen otteeseen aikatauluja yhteensovittaa, mutta kerran onnistui - ja siitä jäi kyllä mainio muisto. Olisin toistamiseenkin mielelläni tavannut. Ehkä sitten vuoden päästä...?
Waverunner:
Pakko sanoa että nimimerkki Sonja Sisu ei omaan korvaan kuulosta mitenkään naiselliselta, tuo sana sisu tuo maskuliinisuutta esiin ainakin omalla kohdallani.
Naista en ole koskaan tavannut, tämä vain näin off topic jos kauppa ei jostain syystä kävisi.
Vieras0095:
Kuulostaa miltä kuulostaa. Pääasia mitä ovella on vastassa. Yksi tämän vuoden kohokohdista omalta kantilta katsottuna.
SonjaSisu:
--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Elokuu 18, 2020, 10:36:20 ---Pakko sanoa että nimimerkki Sonja Sisu ei omaan korvaan kuulosta mitenkään naiselliselta, tuo sana sisu tuo maskuliinisuutta esiin ainakin omalla kohdallani.
Naista en ole koskaan tavannut, tämä vain näin off topic jos kauppa ei jostain syystä kävisi.
--- Lainaus päättyy ---
Oli ihan pakko vastata tähän kommenttiin, kun tästä sain jälleen vinkkiä yhdeltä uskolliselta :D Minut tavanneet saattanevat tietää mistä Sisu sana nimessä kumpuaa. On todella ikävää, jos Sisu sana tuo mieleen pelkkiä maskuliinisia mielleyhtymiä vielä vuonna 2020 :D Ja miksi maskuliinisuus nyt edes olisi huono juttu? En ole koskaan tapaamisilla esittänyt mitään muuta, kuin olen :D Toki, valikoin aiheita, josta juttelen ja onneksi suurimman osan kanssa olen kyllä osannut tuoda itsestäni juuri heitä kiinnostavat ja miellyttävät puolet esille.
Ja muuten yleisesti: Tietenkään mikään ei ole täysin kiveen hakattua, siksi vuoden päästä saatankin olla tavattavissa taas - uusin järjestelyin. Mutta mitään sellaista en voi tässä kohtaa luvata täydellisesti, kun en tiedä miten minun käy tuolla jossakin :) Mutta pidetään lippu korkealla (oli se minkä värinen tahansa :D) ja toivoa yllä! <3
Pahoittelut kaikille, joiden kanssa aikataulujen sovittaminen on ollut hankalaa. Kun olen tehnyt lähtökohtaisesti outcallia ja ollut kolmessa muussa keikka työssä samaan aikaan, joskus ei vaan natsaa :( Mutta mikäli palaan ensivuonna asiaan lähtökohta olisi se, että minulla olisi vakituinen paikka jossa tavata! Mutta kuten yllä, mitään en lupaa ja infoan asiasta tarkemmin asioiden selkiytyessä!
Mutta... KIITOS teille kaikille! <3
Vieras0095:
Paluutasi odottaen :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta