Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
SonjaSisu
antero pee:
--- Lainaus käyttäjältä: SonjaSisu - Elokuu 13, 2020, 14:27:20 ---Moikka moi!
Olen jäämässä syyskuun alusta pois kuvioista ainakin vuodeksi. Katsotaan palaanko asiaan, vai en.
Kiitos kaikille huippupokille, jota oon tässä ehtinyt tapaamaan.
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D
--- Lainaus päättyy ---
Super sympaattinen siirtyminen takavasempaan. Ihan alkoi harmittaa ettei ehditty tavata.
Seepeli:
--- Lainaus käyttäjältä: SonjaSisu - Elokuu 13, 2020, 14:27:20 ---...
Ja anteeksi niille, joita en ilmeisesti ole sitten onnistunut miellyttämään. Ehkä tää(kään) ala ei ollu mulle sit se oikee osote :D
--- Lainaus päättyy ---
Kaikkia ei ehkä edes kannata yrittää miellyttää, koska siinä vaan kuitenkin lopulta itse häviää... 🤔
Mut nyt sitten vaan kohti uusia seikkailuja. Pidä lippu korkealla 😊
Pekka.Karvo:
Kiitos tapaamisesta ja kaikkea hyvää sinulle elämään jos et palaa näihin kuvioihin ja jos palaat niin varmasti tavataan. Olet erikoinen 😊
HuliVili:
--- Lainaus käyttäjältä: SonjaSisu - Elokuu 13, 2020, 14:27:20 ---
--- Lainaus päättyy ---
Älä välitä arvostelijoista, heitä riittää aina ja joka junaan. Asetit gfe-riman kyllä sellaiselle tasolle että siinä on muilla tytöillä kirimistä :)
Jätit myös minun ja varmasti monen muun elämään pysyvän positiivisen jäljen ja se on harvinaista se - siihen ei ole moni kyennyt edes siviilissä. Siksi onkin harmi että jättäydyt pois mutta mahdollista comebackia odotellessa ;D
jpetke:
Hyvä että saatiin aikataulut sopimaan ja tapaaminen järjestymään. Oli oikein kiva kokemus, valittajien rutinat voit unohtaa samantien 😊
Hyvää jatkoa vaan uudella uralla! Aina voit palata myös näihin kuvioihin 😊
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta