Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SonjaSisu  (Luettu 37842 kertaa)

Poissa naku_keisari

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
SonjaSisu
« : Joulukuu 21, 2019, 14:45:21 »
Tapasin ja totean seuraavaa,

Ilmoituksen mukainen parikymmenvuotias tyttönen vastassa. Petite, hyvä runko edestä ja takaa.

Asenne hommaan on ihan oikea, reippaasti saa kysyä ja toteuttaa. Ei kieltoja tai estelyitä perussetissä.

Erityismaininta suikkarista: kumin läpi tuntui kerrankin huulihölkkä hemmetin hyvältä, karhunkielikö siellä lie.

Ei turhaa säätämistä tai veivaamista, kokonaisvaikutelmana:

Hyvä+.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2020, 11:27:08 »
Tapasin joskus reilu kuukausi sitten, ja se olikin ehkä erikoisin tapaaminen ikinä.

Homma toimi kuten keisari tuossa ylempänä kertoi, mutta...

SonjaSisu vaan oli omaan makuuni liian nuoren näköinen (harvoin olen tapaamisen alussa pyytänyt nähdä henkkareita, mutta nyt se oli perusteltua), ja aivan liian viattoman ja kiltin oloinen, ja kaiken lisäksi vielä uskomattoman fiksu likka. Perusasennot käytiin läpi jne kunnes omat ajatukset alkoi harhailla ties minne, en lauennut enkä edes halunnut happy endia käsi- tai suuhoitona. Loppu ajasta juteltiin vähän kaikesta maan ja taivaan välillä. Tämän tytön panemisesta tuli vaan niin syyllinen olo, ihan kuin olis pannu jotain sukulaistyttöä tai omaa tytärtä.

Pientä miinusta epävarmuudesta kortsun laitossa ja henk.koht. hygieniasta; pimppi ja koko jalkoväli tuoksui pissalle mikä vuoksi suuseksi ei ollut kovinkaan houkuttelevaa.

Menisinkö uudestaan? En seksin takia, mutta mielenkiintoisten keskustelujen takia ehkä...

Poissa PetiteLoverHki

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #2 : Helmikuu 16, 2020, 17:11:57 »
Tuli myös testattua tämä Sonja. Kuvauksen mukainen nuori nainen, paikalla ajallaan. Todella hyvä asenne hommaan ja plussana voi myös jutella ihan mistä vaan. Näyttää ikäistään nuoremmalta naapurintytöltä, joten ymmärrän,jos Wilzu on pyytänyt henkkareita. Huomattavasti ikäistään kypsempi, jopa analyyttinen nuori nainen. Varmasti tapaamme uudelleen.

Poissa Tulppu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #3 : Helmikuu 16, 2020, 21:25:41 »
Pakkohan minunkin oli luoda tälle saitille tunnus, kun nyt vasta huomasin tämän ketjun.

Ollaan tavattu Sonjan kanssa monia kertoja Lokakuusta lähtien. Samaistun lähes kaikkeen yllä todettuun. Sonja on ERITTÄIN nuoren näköinen, ja ainakin ensitapaamisemme ujouden perusteella vaikuttikin olemukseltaan kovin nuorelta. Tytöstä on kuitenkin paljastunut erittäin mukava nuori nainen. Tapaamisemme ovat olleet paljon muutakin kuin seksiä. Kuten muutkin ovat yllä todenneet, tytön kanssa on helppo käydä keskusteluja kaikesta mahdollisesta. Se on yllättävää, sillä aiemmin tapaamani neidot ovat olleet hiljaista sorttia.
Sonja ei mielestäni ole mikään tyypillinen huora, vaan laittaisin hänet enemmän seuralaiskategoriaan. Hänelle ei ole ongelma, myöskään keskustella henkeviä tahi syvällisiä. Eli jos haluat psykologin ja seuralaisen samassa paketissa, niin tämä on loistava valinta! Sonja on erittäin taitava lukemaan ihmisiä ja analysoimaan itseään sekä muita. Huippu asenne hommaan ja selkeät rajat, ilman turhia estoja. Pientä miinusta antaisin siitä, ettei hän halua anaalia syystä tai toisesta ottaa mukaan repertuaariinsa. Se hänelle kuitenkin suotakoon.
Sonja tulee aina täsmällisesti paikalle, joskus myös etuajassa. Usein hän ilmoittaa kyllä ajoissa, jos aikatauluja joutuu syystä tai toisesta vekslaamaan!
Wilzun kommenttiin viitatakseni: Tytöllä ei mielestäni ole ongelmaa hygienian suhteen. Kertaakaan en ole aistinut mitään normaalista poikkeavia tuoksuja.
Mielestäni rapsassa oli muutenkin aistittavissa pientä katkeruutta, mutta ehkä se olen vain minä ja rivienvälistä ylianalysointini. Tämän sanon siksi, koska koen lievää harmistusta, jos kyseinen rapsa vaikuttaa bisnekseen turhaan.

Kroppa on kuten kuvissa, jotka löytyvät naapurista.

Arvioni on:
9½/10

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1167
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #4 : Helmikuu 17, 2020, 07:19:53 »
alkoi kiinnostaa! en usko bisneksen jumahtavan ketjun viestien takia.

antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa Jesper

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #5 : Helmikuu 17, 2020, 11:29:21 »
Ajattelin tehdä ensimmäisen rapsani tähän näin.

Kävin siis myös itse Sonjalla ja oli todella mukava tyttö, hyvällä kropalla ja hyvällä asenteella hommaan.Tapaamisen järjestäminen sujui helposti.

Aloitettiin suutellulla jonka jälkeen kylpytakin alta paljastui seksikkäät alusasut, käteen sopivat kauniit rinnat sekä pyöreä ja timmi mutta sopivan pehmeä pylly. Hetken päästä oli muna suussa, imutus tuntui todella hyvältä mutta en itse kokenut naku_keisarin mainitsemaa karhunkieltä, ehkä ei olisi pitänyt valita sitä näkki mallista kortsua. Käytiin siinä sitten läpi eri asentoja. Lopuksi laukeaminen huppuun, mukavasti doggystylessä, jonka jälkeen maatiin sängyllä hetki. Jälkeenpäin juteltiin vähän niitä näitä mm. pikkareiden myynti bisneksestä, josta oli kiinnostava kuulla.

Voisin käydä toiste mutta pakko mainita pieni miinus myös, jotta tulee rehellinen rapsa.

Itse myös vähän reagoin hygieniaan sen verran että haisi vähän hielle ja hengitys haisi myös vähän. Toivottavasti ei jonkun muun munalle. Ei paljon aktin aikana haitannut mutta vähän jäi semmonen fiilis että oli ehkä ollut nopea asiakkaan vaihto. Suihkussa odotti myös kuulema pesusta juuri tullut pyyhe joka oli vielä märkä. Lattiakin oli märkä, kenties hänen jäljiltä tai edellisen asiakkaan. Oli onneksi oma pyyhe mukana treeni kassissa niin käytin sitä.

All in all, positiivinen kokemus. Ammattimainen asiakaspalvelijan ote hommaan, ei säätöä. Hien ja hengityksen haju hieman laski pisteitä. En usko että seuraavalla kerralla olisi näistä mitään mainittavaa, kun muuten on sen verran fiksu tyttö.

Kävin siis itse noin kuukausi sitten.

Sää oli kostea.

Poissa Tulppu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #6 : Helmikuu 17, 2020, 11:43:24 »
Lisään edelliseen rapsaani, että Sonjahan on erittäin luonnollinen. Ei juuri meikkaa, ei käytä hajusteita lainkaan, mikä tietysti voi vaikuttaa "epähygieeniseen" mielikuvaan. Luonnonlapsi, mutta siitä poiketen kuitenkin posliini tai "toissapäivänä sheivattu" (eli pientä karva havaittavissa.)

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #7 : Helmikuu 17, 2020, 12:44:42 »
Moikka!

Sain eilen kuulla, että minusta löytyykin rapsoja netistä ja päätinkin rekisteröityä tänne foorumille. Olen pahoillani, jos teillä joillain on ollut negatiivisia kokemuksia kanssani. Incalleilla tietysti mun aikataulut voivat välillä levähtää käsiin... Syyllistämättä asiakkaitani, kuitenkin huomautan, että jos asiakas ilmoittaa 5min ennen tapaamista tulevansa n.25minuuttia myöhässä useimmiten se on minulle ongelma. Kuitenkaan en tahdo tapaamisia peruakaan, sillä incallit ovat mulle aina taloudellinen riski. (Eivät suuri, mutta riski kuitenkin.) Sen vuoksi myönnänkin, että on sattunut muutama kerta kun asiakkaiden välinen tauko on ollut aivan liian lyhyt. Olen pyrkinyt informoimaan tästä kaikkia asianosaisia aina kuitenkin etukäteen.
Pyrin myös maksimoimaan tapaamiset, niin, että lähtökohtaisesti tapaan kaikki halukkaat. Kysyntäni ei ole niin korkeaa, ettei se olisi mahdollista, mutta vaatii sen, että jokainen osapuoli noudattaisi sovittua aikataulua. Usein asiakkaiden välissä on hyvin aikaa. Sillä jos näin en tekisi, tulisi valitusta siitä, että myyn ns. "ei oota." "Eikä sulle koskaan sovi." Vaikeaa on löytää balanssia näiden kahden välillä.
Kun en ota asiakkaita vastaan omassa kodissani, niin tilanteesta riippuen joudun tosiaan pesemään pyyhkeitä tiuhaan. Mulla ei ole mahdollista tuoda mukanani suurta määrää pyyhkeitä. Sen vuoksi joskus pyyhkeet ovat kosteita, eivätkä ole ehtineet kuivumaan.
Ehkä jatkossa kehotan ottamaan oman pyyhkeen mukaan :D


Jos voin puolustaa omaa hygieniaani, niin voisin lausua asiassa seuraavaa: En tosiaan käytä hajusteita, kuten Tulppu ylhäällä mainitsikin. Useimmat deodorantit eivät minulle sovellu ja kehoni reagoi usein stressaaviin tilanteisiin erittämällä hieman enemmän hikeä. Tietääkseni tämä on kuitenkin luonnollista? Peseydyn asiakkaiden välissä incall päivinä. Jos teen outcallia pyrin peseytymään asiakkaiden luona mahdollisuuden ollessa tarjolla.
Tuosta pissantuoksusta olen kieltämättä hämmentynyt ja siitä olen eniten huolissani ja lievästi häpeissänikin. En tiedä miten tuollaista sitten on päässyt tapahtumaan vai onko kyseessä ollut asiakkaan erittäin herkkä hajuaisti. Mutta jos vastaavaa jatkossa joku huomaa, siitä voi kyllä ihan suoraan ilmoittaa, jotta voin vaikka hoitaa asian, ettei se jää vaivaamaan.
Hampaat pesen kaksi kertaa päivässä ja käytän ksylitolituotteita, joten olen pyrkinyt ehkäisemään hengityksen haisemisenkin ja olen pahoillani jos toimet asiassa eivät ole riittäviä.

Anaali ei valikoimiini kuulu, eikä tule kuulumaankaan.

Mutta yhteenvetona: Olen erittäin pahoillani kaikista negatiivisista kokemuksista, joita teillä on. Yritän aina kuitenkin parhaani ja perfektionisti, kun olen minuun sattuu erityisesti se, ettei minulle sanota asioita suoraan. Joka tarkoittaa siis sitä, että en pysty asiaa tilanteessa korjaamaan. Tällaiset asiat jäävät minua vaivaamaan, sillä tiedän pystyväni parempaan.
Enkä tosiaan halua "selitellä" turhaan, mutta omasta epävarmuudestani mm. kortsun laitossa johtuen, koen tarvetta puolustaa itseäni edes hieman.

Olen pahoillani <3
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2020, 12:53:37 kirjoittanut SonjaSisu »
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #8 : Helmikuu 17, 2020, 13:26:26 »
Älä välitä Sonja huonoista/ilkeistä rapsoista. Ainakin minä haluaisin ehdottomasti tavata sinut joskus.  :)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #9 : Helmikuu 17, 2020, 13:27:46 »
.
Heghlu'meH QaQ jajvam

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #10 : Helmikuu 17, 2020, 13:32:37 »
Älä välitä Sonja huonoista/ilkeistä rapsoista. Ainakin minä haluaisin ehdottomasti tavata sinut joskus.  :)


Kiitos!

Toki ymmärrän, jos jotain jää ärsyttämään se, ettei kykene laukeamaan koska näytän sakkolihalta, mutta se ei ole sellainen asia, johon voisin aktiivisesti vaikuttaa. Tai joo, voisin meikata itsestäni vanhemman näköisen, mutta kun en nauti meikkaamisesta :D
Eivätkä nämä kai varsinaisesti olleet ilkeitä, mutta kuitenkin tiedän huolehtivani hygieniastani, niin tuollainen ottaa kyllä sydämestä :D
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Tulppu

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #11 : Helmikuu 17, 2020, 14:09:08 »
Niinpä... Älä välitä noista! Varmaan vain katkeruus ja huono omatunto kalvaa! Olet aivan ihana ;D

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #12 : Helmikuu 17, 2020, 15:56:09 »
Jaahas, jopas on keskustelu lähteny tangentin suuntaan :o. Ihan selvennyksenä vain, ettei minulla ollut mitään tarkoitusta kirjoittaa mitään huonoa tai ilkeää rapsaa, harmi jos joku sen sellaiseksi tulkitsi :-[. Fiksut lukijat varmaan ymmärsikin, ettei mikään tekstissä mainittu asia ollut sinun vikasi. Kirjoitin vain oman näkemykseni tapaamisesta, enkä todellakaan ole katkera tai pode huonoa omaatuntoa. Olet ehdottomasti yksi parhaista nuorista palveluntarjoajista, jotka tällä hetkellä toimii aktiivisesti pk-seudulla! Harmi vaan, että olemuksesi herättää minussa liikaa isällisiä tunteita. Tsemppiä opiskeluihin, sekä voimia ja jaksamista meidän setämiesten kanssa! ;)

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #13 : Helmikuu 17, 2020, 17:41:33 »
Jaahas, jopas on keskustelu lähteny tangentin suuntaan :o. Ihan selvennyksenä vain, ettei minulla ollut mitään tarkoitusta kirjoittaa mitään huonoa tai ilkeää rapsaa, harmi jos joku sen sellaiseksi tulkitsi :-[. Fiksut lukijat varmaan ymmärsikin, ettei mikään tekstissä mainittu asia ollut sinun vikasi. Kirjoitin vain oman näkemykseni tapaamisesta, enkä todellakaan ole katkera tai pode huonoa omaatuntoa. Olet ehdottomasti yksi parhaista nuorista palveluntarjoajista, jotka tällä hetkellä toimii aktiivisesti pk-seudulla! Harmi vaan, että olemuksesi herättää minussa liikaa isällisiä tunteita. Tsemppiä opiskeluihin, sekä voimia ja jaksamista meidän setämiesten kanssa! ;)


Kiitos Sinulle... Oon vaan joskus vähän herkkä varsinkin jos asioista ei sanota mulle suoraan vaan tulee myöhemmin vastaan,enkä jälkikäteen voi asiaan vaikuttaa :D kiitos ja anteeksi :-*
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #14 : Helmikuu 29, 2020, 20:18:17 »
Sonjaa on tavattu parikin kertaa pidemmän kaavan mukaan ja kivaa on ollut. Aivan taivaallinen suikkari (pitää aina pitää taukoa kun meinaa loppua leikit lyhyeen), poikkeuksellisen hyvän tuntunen toosa ja ulkonäöllisesti suorastaan syötävän ja laittoman söpö, mun makuun täydellinen kroppa ja todella mukavaa juttuseuraa aina jälkimainingeissa. Varmasti menen uudestaan!

Poissa Dom

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #15 : Maaliskuu 01, 2020, 09:43:28 »
Sonjaa on tullut myös tavattua. Ihastuttavaa seuraa, kelpaa myös illalliselle. Siisti, luonnollinen nuoriaikuinen.
Seksi aivan taivaallista. Ihana pillu ja rinnat.
Kuten tuntuu tässä ketjussa rapsojen teema olevan hajut, niin: naisten ominaistuoksut ovat erilaisia, eikä hupakot ole poikkeus. Joidenkin tuoksu ei miellytä joitain ja asia on vähän voivoi. Minustakaan kyse ei ole mistään normaalista poikkeavasta tuoksusta Sonjan kohdalla.

Ps. Kyllähän miehenkin penis tuoksuu kuselle, hielle vaikka kävis 2kertaa päivässä suihkussa :D

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #16 : Maaliskuu 01, 2020, 12:01:10 »
Kiitos rapsoista taas :)
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #17 : Heinäkuu 21, 2020, 16:05:41 »
Tapasin joskus reilu kuukausi sitten, ja se olikin ehkä erikoisin tapaaminen ikinä.

Homma toimi kuten keisari tuossa ylempänä kertoi, mutta...

SonjaSisu vaan oli omaan makuuni liian nuoren näköinen (harvoin olen tapaamisen alussa pyytänyt nähdä henkkareita, mutta nyt se oli perusteltua), ja aivan liian viattoman ja kiltin oloinen, ja kaiken lisäksi vielä uskomattoman fiksu likka. Perusasennot käytiin läpi jne kunnes omat ajatukset alkoi harhailla ties minne, en lauennut enkä edes halunnut happy endia käsi- tai suuhoitona. Loppu ajasta juteltiin vähän kaikesta maan ja taivaan välillä. Tämän tytön panemisesta tuli vaan niin syyllinen olo, ihan kuin olis pannu jotain sukulaistyttöä tai omaa tytärtä.

Pientä miinusta epävarmuudesta kortsun laitossa ja henk.koht. hygieniasta; pimppi ja koko jalkoväli tuoksui pissalle mikä vuoksi suuseksi ei ollut kovinkaan houkuttelevaa.

Menisinkö uudestaan? En seksin takia, mutta mielenkiintoisten keskustelujen takia ehkä...

Kiitos tiedosta, en tapaile haisuleita.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #18 : Heinäkuu 21, 2020, 16:17:33 »
Ihan täyttä paskaa tämä väite. Sonjan tavanneena voin kertoa, että tyttö tuoksui oikein hyvälle.

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: SonjaSisu
« Vastaus #19 : Heinäkuu 24, 2020, 13:50:36 »
Kiitos näistä keskustelijoille! Voin kuvitella, että Sonjalle on kova paikka lukea näitä osin kritiikkiä sisältäneitä rapsoja, mutta niissäkin noi negatiiviset jutut on kuitenkin pieniä verrattuna positiivisiin.
Ja ainakin omalla kohdalla pientä kritiikkiäkin sisältävän raportin uskottavuus nousee valtavasti.

Informatiivinen ketju kaikenkaikkiaan ja herätti jo sellaisenaan mielenkiinnon vaikken edes ilmoitusta ole vielä käynyt katsomassa.

Se täytyy kyllä toisaalta sanoa, että ajallaan paikalle saapuvan asiakkaan ei pitäisi koskaan joutua kärsimään edellisen torvelon puutteellisesta aikataulun hallinnasta. Eli ehkä pitkässä juoksussa kannattaa vaikka käännyttää se myöhässä tuleva heppu ja ottaa rauhassa vastaan se seuraava. Muuten pahimmillaan käy niin että potentiaalinen hyvä vakkari tulee menetettyä siihen ekaan huonoon kokemukseen ja se satunnaisesti kylässä käyvä myöhästelijä sekoittaa aikatualuja jatkossakin.