Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sormus sormessa vai povitaskussa  (Luettu 4056 kertaa)

Poissa kekekuku69

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Sormus sormessa vai povitaskussa
« : Marraskuu 28, 2023, 18:03:42 »
Halipatsuippa!

Julkaisenpas tänne ensimmäistä kertaa. Olen nähnyt aiheeseen liittyvän keskustelun täällä aiemmin. Tässä kuitenkin ehkä näkökulmaa, jota en muista siinä keskustelussa nähneeni. Olisi kiva nähdä tästä paljon mielipiteitä ja keskustelua, joten eikun vain!

Kävin ekat kerrat hupsuilla sormus povarissa. Laitoin puhelimeen muistutuksen käynnin jälkeen laittaa takaisin sormeen, jotta ei kotona herättäisi kysymyksiä.

Sitten jossain vaiheessa lueskeltuani palveluntarjoajien mielipiteitä asiasta muun muassa tältä palstalta uskaltauduin jättämään sormuksen paikalleen hupsuhommien ajaksi.

Helpottavaa oli huomata parin ensimmäisen jälkeen, ettei asiaa otettu lainkaan esille vaikka varmasti hupsu on sen huomannut. Jotenkin en kaipaa yhtään ulkopuolista omantuntoni kolkuttelijaa, vaikka se ei varmasti useinkaan ole alan ihmisten lähtökohtainen tarkoitus.

Kerran yksi donna italiana osoitti sormustani, ja kysyi onko mulla lapsia. Se tuntui hieman kiusalliselta. Miksi asiasta piti tehdä numero? No joo, small talkia hän vain halusi yrittää, mutta silti. Tuntui vähän siltä kuin hän olisi halunnut saada tuntemaan itseni jotenkin huonomoraaliseksi ihmiseksi.Varmasti itse tosin vain kuvittelen näin.

Kiinnostaisi lukea kokemuksia sekä palveluntarjoajilta että turskilta. Otatko asiaa lainkaan puheeksi? Haittaako, jos toinen sen ottaa puheeksi? Onko kohdalle sattunut kiusallisia tilanteita asiaan liittyen? Kommentoikaa vapaasti asiaa myös sellaisesta vinkkelistä, jota en keksinyt tässä viestissä kysyä!

 :wanker:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #1 : Marraskuu 28, 2023, 20:06:11 »
En ota puheeksi, toki jos asiakas itse alkaa puhumaan aiheesta niin voin kyllä varovasti kommentoida. En koe että olisi mun asiani, eikä tosiaan ole väliä vaikka sormus sormessa olisikin.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #2 : Marraskuu 28, 2023, 20:11:54 »
Otin alkuaikoina tarkoituksella pois. Ei siksi että välittäisin mitä pt mahdollisesti ajattelee, vaan koska itsestä tuntui jotenkin väärältä tehdä näitä juttuja se sormus sormessa.

Etenkin ulkkaritytöt on kyselleet vaimosta ja sitten lapsista oli sormusta tai ei. Vaikka lapset normaalisti onkin yleinen keskustelunavaus, niin mäkin koen sen vähän haastavaksi tässä yhteydessä, etenkin uuden tuttavuuden kanssa. Joskus haluaisin vaan elää seikkailua hetken pidempään. Ja joskus vaan mietin etten haluaisi vastata ko. henkilölle yhteenkään jatkokysymykseen aiheesta.

Uusien kanssa myös sillä lailla vähän hankalaa, kun ei oikein tunnu sopivalta kysyä noin henkilökohtaisia kysymyksiä takaisin, jos ei pt oma-aloitteisesti kerro. Vakkarin kanssa kyllä käydään läpi molempien perheiden kuulumisia.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 383
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #3 : Marraskuu 28, 2023, 20:24:29 »
Ei mulla ole mitään ongelmaa jutella mun perhe-elämästä kenenkään kanssa.
Vakkarini tietävät kyllä paljonkin mun asioista.

Mä mietiskelin aikoinaan niin kauan ja niin monelta kantilta näitä juttuja ennen ensimmäistä vierailua, että en mä koe mitään huonoa omatuntoa hupsuttelusta. Ei liity mitenkään mun kotioloihin.
Sama kuin nainen kävisi manikyyrissä yms.

Kerran täällä eletään ja jokainen elää itselleen.

Sormusta en ole pitänyt vuosikausiin, koska en tykkää pitää mitään koruja.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2023, 20:27:49 kirjoittanut Blain »

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1196
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #4 : Marraskuu 28, 2023, 20:31:32 »
Sama kuin nainen kävisi manikyyrissä yms.

Siinä mielessä huono vertaus, että jokainen mies varmasti sallii naisensa käydä manikyyrissä, mutta jokainen nainen taas ei varmasti salli miehensä käydä huorissa. Tietysti nämä voivat olla samankaltaisia asioita siten, että kumpikin tuo luksusta arkeen, mutta eivät sen enempää.

Itse aiheeseen sen verran, että sormuksia en ole koskaan käyttänyt, enkä käytä jatkossakaan. Korva- ja kaulakoruja sen sijaan käytän, vaikka olenkin mies.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 383
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #5 : Marraskuu 28, 2023, 20:59:22 »
"
kumpikin tuo luksusta arkeen, mutta eivät sen enempää."

Näin. Mistään syvällisenmästä ei kyse ole.
Myös se, että nainen voi kokea tarvetta mennä kohentamaan ulkonäköään.
Minä koen samaa tarvetta käydä naisissa.

Sen verran vielä, että minun menojeni sallimiset päätän vain ja ainoastaan minä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2023, 21:03:23 kirjoittanut Blain »

Poissa TheLollipop

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #6 : Marraskuu 28, 2023, 21:47:54 »
Itselläni ei haittaa, jos pt hoksaa sormuksen/keskustelee asiasta. Kuitenkin otan pois käynnin ajaksi mut en siksi, että pt ei huomaisi tai piilottelisin asiaa. Se sormuksen poissaolo näkyy selvästi uskokaa tai älkää, ja turha kikkailla sillä tavalla.

Oma syyni on vain sen vuoksi etten hukkaa kallista palaa metallia sekä aika perseestä ois yrittää saada sellaista takaisin jälkikäteen, jos sattuis syystä X jäämään ptn luo.

Jätän siis autoon tai jopa kotiin asti lavuaarin viereen, jossa se muutenkin saattaa möllötellä tovin. Muistakaapa  :wanker: aktien jälkeen yms. likaisten touhujen pestä myös niitä sormusten alusia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #7 : Marraskuu 29, 2023, 06:11:54 »
En kommentoi parisuhdestatustani huoralle millään tavalla sitä kysyttäessä. Enkä sitä huoralta kysele.
Why so fragile?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #8 : Marraskuu 29, 2023, 08:16:34 »
^Sama. Asiakkaan siviilisäädyllä ei ole mulle väliä, enkä sitä kysy. Eli sormuksen sijainti/olemassaolo on täysin asiakkaan oma asia.
Jotkut asiakkaat taas puolestaan utelevat hyvinkin henkilökohtaisia asioita
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2023, 08:27:40 kirjoittanut JuliaK »
Nokialla

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #9 : Marraskuu 29, 2023, 09:23:29 »
Olkoon vaikka kalsareissa, kunhan muistaa pestä kädet huolella. Sormuksen alle kertyy mukavasti pöpöjä😋

~ Asiakkaan parisuhde ei ole mun asia, jos ei halua siitä itse puhua.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2466
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #10 : Marraskuu 29, 2023, 10:43:04 »
Huorakäynnillä sormus on siellä missä aina muulloinkin. On minulta joskus parisuhteesta kysytty, mutta en ole siitä mieltäni pahoittanut, päinvastoin.

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 98
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #11 : Marraskuu 29, 2023, 10:44:46 »
Otan sormuksen pois ennen tapaamista. Yleensä pidän sitä lompakossa tai avainten kanssa semmoisessa renkaassa. Yleensäkin otan housun- ja takintaskuista pois kaiken irtoroinan ennen PT:n luokse menemistä. Lähinnä siksi, ettei mitään tipu lattialle riisuessa ja katoa. Osin tossa taitaa olla jotain pienimuotoista valmistautumisrituaaliakin.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #12 : Marraskuu 29, 2023, 11:19:02 »

Eiköhän kaikki pt:t tiedä että asiakas on hyvin suurella todennäköisyydellä parisuhteessa oli hänellä sormus sormessa tai ei.

Miksi edes käyttää pt:palveluja jos ei ole parisuhteessa🤔

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #13 : Marraskuu 29, 2023, 12:11:20 »

Eiköhän kaikki pt:t tiedä että asiakas on hyvin suurella todennäköisyydellä parisuhteessa oli hänellä sormus sormessa tai ei.

Miksi edes käyttää pt:palveluja jos ei ole parisuhteessa🤔

Moni on kertonut, että työ on aika kiireistä, eikä sitten jaksa sen päälle etsiä seuraa Tinderistä tai baarista.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #14 : Marraskuu 29, 2023, 13:56:49 »

Eiköhän kaikki pt:t tiedä että asiakas on hyvin suurella todennäköisyydellä parisuhteessa oli hänellä sormus sormessa tai ei.

Miksi edes käyttää pt:palveluja jos ei ole parisuhteessa🤔
Noniin, minä en käytä palveluita ikinä ollessani parisuhteessa. Olen aina parisuhteessa saanut seksiä niin paljon kuin olen halunnut ja minkälaista olen halunnut. Mutta mulla nyt se Max aika suhteessa on 5v sitten ADHD tekee sen että kyllästyn.

Mutta juuh, onneksi me ei olla kaikki samanlaisia.
Why so fragile?

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 390
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #15 : Marraskuu 29, 2023, 14:18:40 »

Eiköhän kaikki pt:t tiedä että asiakas on hyvin suurella todennäköisyydellä parisuhteessa oli hänellä sormus sormessa tai ei.

Miksi edes käyttää pt:palveluja jos ei ole parisuhteessa🤔

Moni on kertonut, että työ on aika kiireistä, eikä sitten jaksa sen päälle etsiä seuraa Tinderistä tai baarista.

Itselläni on osin tämä työjuttu myös, lisäksi on ns. pakollisia velvoitteita siviilielämässä ja huolehdittavia ihmisiä ympärillä. Tinderistä tms. palvelusta kyllä löytää seuraa, kun jaksaa riittävästi viestitellä ja rampata treffeillä. Se on vaan välillä miltei kuin toinen duuni.

Yksi juttu on se, että kun on ollut riittävän monesti (paskassa) parisuhteessa, tulee aika nirsoksi seuran suhteen. Ei jaksa aina niitä samoja valituksia kuunnella Tinder-tarjokkailta eikä pettyä ihmisiin kerta toisensa jälkeen. Ostopalvelut ovat helpompia ja naisestakin saa vain ns. parhaat palat :) Pätäkkäähän tuohon menee liikaakin jos antaa mennä. Toisaalta oma huorissakäyntini ei koskaan mene esim. lasten joululahjojen edelle rahankäyttöä suunnitellessa.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #16 : Marraskuu 29, 2023, 18:50:39 »
Ite en sormusta käytä mutta kotona hupsuttelut on kyllä otettu vastaan positiivisena parisuhdetta parantavana siinä missä joku day spa hemmottelu, joten ymmärrän kyllä ton vertauksen manikyyriin.

Jos tulee pt:n kanssa elämä puheeksi niin oon kyllä välillä vähä liianki höveli puhumaan omista asioista, pitäis opetella pois ettei turhaa pillow talkeissa lipsauttele turhia, oli vakkari tai ei.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2023, 18:52:12 kirjoittanut Paroni »

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6898
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2023, 19:18:22 »
Mua kiinnostaa tapaamisessa ihan muut asiat kuin sormukset   :behind: :blowjob: ja en niistä ole kiinnostunut millään tavalla

Mitä kysymyksiin tulee, niin niitä nyt on tullut laidasta laitaan - lapsista, naisista, töistä, ruokapaikoista, pesukoneesta, helloista, matkustuksesta, harrastuksista, taruolennoista jne. - kaikista on selvitty. Myöskään yksityisasioihin ei ole mitään tarvetta vastata, ellei halua eli siitä voi kieltäytyä kohteliaasti tai vaihtaa aihetta johonkin muuhun ei niin kiusalliseen aiheeseen.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 39 )

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1136
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2023, 19:43:51 »
Varatut saavatkin tästä ongelmasta ja moraalisesta häpeästä kärsiä ihan vapaasti. Toista se on meillä sinkuilla, joiden ei edes tarvitse miettiä koko asiaa.  :inlove:

Elämä hymyilee.  :headphones:
#freepalestine

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sormus sormessa vai povitaskussa
« Vastaus #19 : Joulukuu 01, 2023, 22:54:30 »
Asiakkaiden parisuhdestatus ei ole minun asiani, enkä ota sormusta puheeksi jos sellainen on sormessa. Oman sormukseni kuitenkin yritän muistaa siirtää johonkin toiseen sormeen tai ottaa pois, koska tiedän että asiakkaat eivät myöskään varmaan halua minun parisuhdestatustani miettiä 😅