Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaverille kanssa - suosittelisitko?  (Luettu 6878 kertaa)

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« : Joulukuu 20, 2019, 08:58:01 »
Muutama päivä sitten sattui hassu juttu. Miten siihen pitäisi suhtautua.
Ennestään tuntematon mies osti aikaa. Kun hän tuli paikalle, sanoi kaverinsa suositelleen minua:"Siltä naiselta saa tosi hyvät käsihoidot. Mene kokeilemaan."

Hetken keskustelimme aiheesta Onko ihan tavallista suositella työkaverille tai ystävälle erotiikan palveluntarjoajaa.
Puhutaanko työkavereiden kesken kuka käy maksullisella, kenen luona ja mitä palveluja ostaa.

Miten miehet, pystyttekö suosittelemaan kavereillenne jotain maksullista kertoen kaikki tarvittavat yksityiskohdat?
Puhutteko näistä jutuista esim työkavereiden kanssa?

Entä rakkaat kollegat. Tuntuuko hyvältä vai pahalta jos saatte uuden asiakkaan jonkun vakkarin suositusten kautta?

Jos ei ole hyvä asia, miksi ei?
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #1 : Joulukuu 20, 2019, 09:16:18 »
Muutama päivä sitten sattui hassu juttu. Miten siihen pitäisi suhtautua.
Ennestään tuntematon mies osti aikaa. Kun hän tuli paikalle, sanoi kaverinsa suositelleen minua:"Siltä naiselta saa tosi hyvät käsihoidot. Mene kokeilemaan."
Itse en missään tapauksessa menisi sanomaan mitään tuollaista palveluntarjoajalle, vaikka olisinkin suosituksen takia tullut paikalle.

Hetken keskustelimme aiheesta Onko ihan tavallista suositella työkaverille tai ystävälle erotiikan palveluntarjoajaa.
Puhutaanko työkavereiden kesken kuka käy maksullisella, kenen luona ja mitä palveluja ostaa.

Miten miehet, pystyttekö suosittelemaan kavereillenne jotain maksullista kertoen kaikki tarvittavat yksityiskohdat?
Puhutteko näistä jutuista esim työkavereiden kanssa?
Tällä hetkellä ei, koska tuttavapiirissä ei ole ketään, jonka tietäisin myös harrastavan hupakointia. Aiheesta ei kuulu huudella kahvipöytäkeskusteluissa, se kun tuntuu jakavan myös miesten mielipiteet kahteen ääripäähän. Silloin kun tiesin muitakin (eli pk-klubin aikoihin vajaa 20 vuotta sitten), asiasta puhuttiin ja kokemuksia jaettiin avoimesti, ja parhaat hupakkokäynnit tapahtui juurikin suositusten pohjalta. Jos nyt tuntisin muita, niin ehkä suosittelisin jos joku kysyisi. Saattaisin kyllä yrittää sopia jonkinlaista 2MN kimppaa mieluummin.

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #2 : Joulukuu 20, 2019, 09:23:02 »
Hetken keskustelimme aiheesta Onko ihan tavallista suositella työkaverille tai ystävälle erotiikan palveluntarjoajaa.
Suosittelu on muutenkin vähän kyseenalaista, koska oma koettu palvelutaso ei välttämättä korreloi mitenkään toisen kokemaan palvelutasoon. Aika paljon on kuitenkin kiinni siitä, miten kemiat toimii ja millainen päivä itse kullakin sattuu olemaan. Ainoat asiat, mistä voi varmuudella mitään suosituksia antaa, liittyy palveluntarjoajan ulkonäköön.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #3 : Joulukuu 20, 2019, 09:25:32 »
Jaa eipä ole ketään, jolle avoimesti tästä harrasteesta kertoisin. Koen, että riskit peittoaa mahdolliset hyödyt, joita aiheesta rupattelu toisi.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #4 : Joulukuu 20, 2019, 09:51:55 »
Annan hyvin harvoin suosituksia, se tapahtuu rapsaamalla hyvä ensikäynti täällä. Omat valintani teen lähinnä palveluntarjoajien itse tarjoaman informaation peerusteella. Eipä silti, ei tulisi mieleenikään sanoa, että tulin kun kaveri sai hyvät hoidot. On minulla yksi kaveri joka harrastaa aktiivisesti, mutta makumme ovat niin erilaiset ettei suosituksille ole sijaa.


Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15419
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #5 : Joulukuu 20, 2019, 10:02:53 »
Urbaania legedaa on, että turskilla olisi jokin runkkurinki, missä suosituksia ja antisuosituksia jaeltaisiin.  ;D
Joillain varmasti ja nähtävästi onkin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #6 : Joulukuu 20, 2019, 10:18:39 »
Hetken keskustelimme aiheesta Onko ihan tavallista suositella työkaverille tai ystävälle erotiikan palveluntarjoajaa.
Suosittelu on muutenkin vähän kyseenalaista, koska oma koettu palvelutaso ei välttämättä korreloi mitenkään toisen kokemaan palvelutasoon. Aika paljon on kuitenkin kiinni siitä, miten kemiat toimii ja millainen päivä itse kullakin sattuu olemaan. Ainoat asiat, mistä voi varmuudella mitään suosituksia antaa, liittyy palveluntarjoajan ulkonäköön.

Toki tarjottavat palvelut ja niiden todellinen saaminen jne on helposti kerrottavissa. Noh itsellä on sinänsä semi etäinen porukka joille voi asioista huudella kun tiedän, että pojat ovat käyneet horoissa useita kertoja, mutta eivät he varsinaista kaveripiiriä ole.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #7 : Joulukuu 20, 2019, 10:19:01 »
Ei näistä asioista jutella julkisesti vaikka välillä porukalla ulkomailla yhdessä huonomaineiseen taloon eksyttäisiinkin. Aikoinaan avustajani venäläissyntyinen nainen muisti minua valistaa työmatkoilla mistä tarvittaessa löytyy laadukasta palvelua. En koskaan myöntänyt noudattavani suosituksia.

Aiemman forkan aikana joskus tuli kyselyjä oletko käynyt jonkun tietyn palveluntarjoajan luona. Jos olin, saatoin jakaa kokemukseni hieman avoimemmin kuin julkisella puolella. En kuitenkaan osoitteita tai vastaavia.

Itse en oikein suosituksille syty. Kokemukset ovat yksilöllisiä. No makupalalla oli aika samanlainen maku kuin minulla.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #8 : Joulukuu 20, 2019, 10:48:13 »
Parempi olla hissukseen palveluista ja varsinkin "tiskin alus palveluista" 8)

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #9 : Joulukuu 20, 2019, 11:36:10 »
Yhdeltä ensikertalaiselta sain kuulla tapaamisen lopuksi, että hänen kaksi (2!) kaveriaan olivat suositelleet minun tapaamistani. En tähän mitenkään pahalla suhtaudu, lähinnä asia herättää ihmetystä/huvitusta  ;D  Jälkikäteen mietityttänyt, että millaisessa tilanteessa miehet näitä suosituksia/kokemuksia jakaa? Ja onko siinä osaksi tarve vaan mennä käymään samalla piparipurkilla kun kaverit?  ;)
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #10 : Joulukuu 20, 2019, 11:44:14 »
Ja onko siinä osaksi tarve vaan mennä käymään samalla piparipurkilla kun kaverit?  ;)
Ei missään tapauksessa. Aika vahva suositus pitää olla, koska tuohan romuttaa täysin sen illuusion että on kyseisen neidon ensimmäinen ja ainoa rakastaja  8)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #11 : Joulukuu 20, 2019, 11:56:42 »
Kaverit eivät tätä harrasta joten tämä aihepiiri ei ole noussut koskaan esille. Mitähän he muuten ajattelisivat kun tietäisivät :o

Sexworkilla oli yksi kaveri apaut 5-6 vuotta sitten jonka maku oli hämmentävän samankaltainen kuin omani ja vielä kun oli kova rapsaaja niin pystyi heti lähtemään jotakuta tapaamaan.

Vahinko, että kaikki hyvät rapsaajat ovat vuosien saatossa hävinneet sillä heille olisi edelleen tarvetta.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #12 : Joulukuu 20, 2019, 13:39:28 »
Kaverit eivät tätä harrasta joten tämä aihepiiri ei ole noussut koskaan esille. Mitähän he muuten ajattelisivat kun tietäisivät :o


Älä ole varma. Kuka tietää, montako sinun tai minun kaveria täällä kirjoittelee.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #13 : Joulukuu 20, 2019, 13:55:06 »
Ai oon mä ainakin kaverin kanssa kokemuksia jakanut ja suositellut, kun on ollu hyvä tapaaminen. Hänellä vaan maku on niin erilainen, ettei niiden perusteella yleensä valintojaan tee, mutta kivahan näistä on jutella. En tietenkään kerro mitään yksityisyyttä vaarantavaa edes parhaalle kaverille. Ei kai siinä ketään häviä?
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Paikalla 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1634
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #14 : Joulukuu 20, 2019, 14:03:45 »
En kaveripiirissä. Mutta esim Täällä esim yksityisviestillä voisin turskakolleegalle vihjasta.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #15 : Joulukuu 20, 2019, 14:27:06 »
Kaverit eivät tätä harrasta joten tämä aihepiiri ei ole noussut koskaan esille. Mitähän he muuten ajattelisivat kun tietäisivät :o


Älä ole varma. Kuka tietää, montako sinun tai minun kaveria täällä kirjoittelee.
Näistä menen takuuseen etteivät tätä harrasta.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 169
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #16 : Joulukuu 20, 2019, 14:49:52 »
Kyllä minä muutamille kavereille olen erään vakkarin yhteystiedot antanut kun ovat olleet kiinnostuneita.Tietysti ensin aina kysynyt vakkarilta voinko suositella ja antaa yhteystiedot.Meidän työpaikallakin näistä on paljon puhuttu ja kyllä suurin osa ainakin puhuu käyneensä huorissa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 20, 2019, 14:52:47 kirjoittanut K.Olavinen »

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #17 : Joulukuu 20, 2019, 15:13:51 »
Kyllä tämä harrastus on sen verran tabu, ettei näistä paljon edes saunailloissa jutella työkavereiden kesken tai edes kavereiden kesken.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #18 : Joulukuu 20, 2019, 15:17:11 »
vähän kaks piippunen juttu tämä suosittelu. jos kaverit tietäisi ja kysyisi vinkkejä niin
ainakaan vakkareita ja parhaita en suosittelisi. jos tyypit jostain syystä mokaisi, siinä
saattas olla pian omatkin tsäänsit vaarassa. enkä muutenkaan suosi "kimppakivaa" tässä
asiassa kaverien kanssa.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kaverille kanssa - suosittelisitko?
« Vastaus #19 : Joulukuu 20, 2019, 15:48:28 »
Urbaania legedaa on, että turskilla olisi jokin runkkurinki, missä suosituksia ja antisuosituksia jaeltaisiin.  ;D
Joillain varmasti ja nähtävästi onkin.

Eehheheee, sattuneesta syystä tämä nauratti minua kovin.