Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viesteillä palvelusta sopiminen  (Luettu 4044 kertaa)

Poissa sn62634

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Viesteillä palvelusta sopiminen
« : Marraskuu 24, 2023, 11:06:40 »
Miksiköhän palveluntarjoajat ilmoittavat esimerkiksi sähköpostin tai KIK-messengerin tavaksi sopia palvelusta, jos eivät vaivaudu edes lukemaan viestiä? Ei tunnu kiinnostavan asia useimpiakaan. Jos asiakkaita on tarpeeksi, voisi ilmoituksen poistaa, jos ei ole aikomustakaan edes lukea viestejä.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #1 : Marraskuu 24, 2023, 14:51:42 »
Minkähänlaisia viestejä mahdat laittaa, kun itsellä ei ole kertaakaan ollut ongelmaa sopia tapaamista ja extroja.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2085
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2023, 14:54:32 »
Aina oon viestillä saanut pillua. Jos ei yhdeltä niin toiselta, joskus molemmilta.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #3 : Marraskuu 24, 2023, 14:56:50 »
Toisaalta, kikillä sopinut tasan yhden tapaamisen, mutta sähköpostilla useampia, joskin pitkän linjan ammattilaisten kanssa, joista olemassa positiiviset rapsat.


Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #4 : Marraskuu 28, 2023, 17:57:27 »
Ei ole koskaan ollut mailin kanssa ongelmia, ehkä viestisi on ollut puutteellinen

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #5 : Marraskuu 29, 2023, 08:10:25 »
Mä vastaan kaikille, jotka esittelevät itsensä ja kertovat mitä on toiveissa. Pieni vaivannäkö antaa signaalin mulle siitä, että olet kiinnostunut juuri minun seurastani.

Palveluntarjoajat saavat ihan hirveästi viestejä ja kaikkien purkamiseen ei vaan riitä aika. Mutta jos panostat itse, saat varman vastauksen. :)
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #6 : Joulukuu 01, 2023, 23:21:44 »
Mä en saa läheskään aina vastausta viesteihini vaikka asiallisia ovatkin ja panostan niihin.

Tähän on kuitenkin hyvä ja ymmärrettävä syy. Olen hyvin valikoiva sen suhteen ketä lähestyn ja ovat yleensä erittäin haluttuja sekä lisäksi satunnaisesti tekeviä opiskelijatyttöjä. Ei heidän tietenkään ole järkeä vastata (tai edes lukea) kaikkia satoja saamiaan hyviäkään viestejä kun tapaavat vain jokusen.

Usein siis toki onnistuukin, usein myös ei, mutta riippuu ihan vain siitä sattuuko olemaan sopivalla kohdalla laittanut viestiä.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #7 : Joulukuu 02, 2023, 13:49:34 »
Mä en vaadi kauheasti (nykyään), että multa saa vastauksen. Mutta jos esimerkiksi viestissä kysytään jotain joka selviää kun lukee ilmoituksen tai pyydetään palvelua jota en ilmoituksen mukaan tarjoa, on niin turn off mulle, ettei vastausta heru sillon, eikä koskaan tulevaisuudessa. Tai sitten oikeasti nää typerien kyselijät, niin turn off todellakin. Varmasti se, että aika helposti loppuu juttu jos tunnen toisen vain tuhlaavan aikaani typeryyksillä, rajaa paljon asiakaskuntaa pois multa. Mutta arvostan itseäni ja aikaani, joten toisaalta olen aika tarkka ketä tapailen tai kenen kanssa alan käymään keskustelua, vaikka toisaalta en hirveästi vaadikaan toiselta. Ja suojelen myöskin tällä seulomistavallani jaksamistani, etenkin psyykkistä. Pidän huolta mieleni terveydestä, kuten kehonikin.

Joskus vastauksissa kestää, voi mennä 2 viikkoakin että vastaan jollekkin. Mutta mikäli viesti ''täyttää minun kriteerit'', vastaan kun mahdollista.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #8 : Joulukuu 02, 2023, 16:33:04 »
No sellanen on kans että se oma sähköpostiosoite pitäis saada oikein. Mulla on ajanvaraus yleensä vain säpolla, ja pelkästään tänään on tullut useampi yhteydenotto joihin ei vastaaminen onnistu.
Nokialla

Poissa LaLaLand

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #9 : Joulukuu 10, 2023, 14:50:14 »
Liityn samaan kuoroon pt:nä eli kyllä yhteydenottoon kannattaa panostaa muutamalla kokonaisella lauseella. En jaksa itse vastata sisällöttömiin heippa/moikka-viesteihin ja tämän olen profiilissani myös maininnut. Siltikin niitä tulee ja kertonee jotain asiakkaan sisälukutaidosta.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #10 : Joulukuu 10, 2023, 16:15:35 »
No sellanen on kans että se oma sähköpostiosoite pitäis saada oikein. Mulla on ajanvaraus yleensä vain säpolla, ja pelkästään tänään on tullut useampi yhteydenotto joihin ei vastaaminen onnistu.

Jos sun ilmotus on ns naapurisivulla niin itse valitsen sieltä aina sen "vastaajan email tarkastetaan" ja ettei mun sähköposti siellä näy yhteydenottolomakkeessa eikä mun ilmoituksen tekstissä, tällöin ei ole enää tullut niitä toimimattomia sähköposteja. Joskushan niissä on vaan kirjotusvirhe mutta osa varmaan ihan keksittyjä.

Poissa Iina

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 96
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #11 : Joulukuu 10, 2023, 16:54:39 »
No sellanen on kans että se oma sähköpostiosoite pitäis saada oikein. Mulla on ajanvaraus yleensä vain säpolla, ja pelkästään tänään on tullut useampi yhteydenotto joihin ei vastaaminen onnistu.

Jos sun ilmotus on ns naapurisivulla niin itse valitsen sieltä aina sen "vastaajan email tarkastetaan" ja ettei mun sähköposti siellä näy yhteydenottolomakkeessa eikä mun ilmoituksen tekstissä, tällöin ei ole enää tullut niitä toimimattomia sähköposteja. Joskushan niissä on vaan kirjotusvirhe mutta osa varmaan ihan keksittyjä.

Kiitos tästä tiedosta  :inlove: Olin miettinytkin, miksi osa lähettämistäni s-posteista ei mene perille. Nyt kun vaihdoin tuon email-tarkistuksen niin että email tarkistetaan, ongelma todennäköisesti korjaantuu.
Iina Hertta Espoossa. Ks. kalenterista, milloin 😍😘
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=profile;area=photos;u=20947
Posin kautta ♥️

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 286
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #12 : Joulukuu 10, 2023, 22:15:31 »
No sellanen on kans että se oma sähköpostiosoite pitäis saada oikein. Mulla on ajanvaraus yleensä vain säpolla, ja pelkästään tänään on tullut useampi yhteydenotto joihin ei vastaaminen onnistu.

Vaikka vielä ei ole edes saatu tapaamista osumaan, niin esim Julian kanssa viestittely on toiminut hyvin ja nopeasti sähköpostilla. Samoin monen muun kanssa. Ulkomaalaistenkin, mut niissä on yleensä enemmän hajontaa tuleeko vastausta ja millaista. Hyvillä rapsoilla varustetut kotimaiset yleensä vadtaavat hyvin, jos ovat osoitteensa jakaneet.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #13 : Joulukuu 11, 2023, 10:36:50 »
Oma kokemus on et ulkomaalaiset vastaa viesteihin huomattavasti paremmin kuin suomalaiset.

Ulkkareiden vastaamis prosentti jossain 99-100% välillä, kun taas suomalaisten valitettavasti vaan ehkä noin 20%

Toki suomalaiset varmaan saavat huomattavasti enemmän viestejä eivätkä siksi jaksa kaikille vastata🤔

Poissa emmu05

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #14 : Joulukuu 13, 2023, 09:45:27 »
Itse teen seksityötä sivutoimisesti ja täytyy tunnustaa, että viesteihin jää vastaamatta kokonaan niinä päivinä kun ei ole aikomuksia tavata ketään  ;D

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 98
  • * Kelpo kaveri
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #15 : Joulukuu 13, 2023, 10:28:39 »
Kyllä mäkin oon lähes poikkeuksetta saanut vastauksen kaikilta suomalaisilta PT:ltä, joita olen sähköpostilla lähestynyt. Joskus melkein samantien ja toisinaan muutaman päivän päästä. Käytän yleensä sitä samaa mailipohjaa yhteydenottoon, missä muutamalla sanalla kerron mitä etsin, koska ja mikä olen miehiäni. Ilmeisesti suht' ymmärrettävällä suomella, kun paneenkin olen päässyt.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Viesteillä palvelusta sopiminen
« Vastaus #16 : Joulukuu 13, 2023, 13:05:49 »
Kyllä mäkin oon lähes poikkeuksetta saanut vastauksen kaikilta suomalaisilta PT:ltä, joita olen sähköpostilla lähestynyt. Joskus melkein samantien ja toisinaan muutaman päivän päästä. Käytän yleensä sitä samaa mailipohjaa yhteydenottoon, missä muutamalla sanalla kerron mitä etsin, koska ja mikä olen miehiäni. Ilmeisesti suht' ymmärrettävällä suomella, kun paneenkin olen päässyt.

Tässä on lyhyesti sanottu hyvin ne asiat joita ainakin uskoakseni iso osa pt:stä arvostaa ensimmäisessä viestissä. Itse kyllä vastaan myös niihin pelkkiin moi yms viesteihin, mutta kyllä se vaan väistämättä antaa huonohkon kuvan jo heti alkuun viestittelijästä. Tosin, silloin en sitten itsekkään panosta omaan vastaukseeni. Harvoin tuollaiset aloitukset on kuitenkaan tapaamiseen johtanut…🤷‍♀️

Sähköposti, tavan tekstari tai whatsapp on mulle paras viestintäkanava.😊 Kik on myös käytössä, mutta nyt jo pidempään aikaan se ei ole ilmoittanut uusista viesteistä kuin ehkä prosentin verran.🙄
Opiskelijarouva

Turku