Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Safira Brazilian girl  (Luettu 4583 kertaa)

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Safira Brazilian girl
« : Marraskuu 23, 2023, 14:10:38 »
Heps!

Otsikon nimimerkillä Vantaalla palveluitaan tarjoava neito on vähintään kiinnostava. Käyttäjä vain hyvin tuore ja ilman yhtään sivuston rapsaa, joten kokeillaan jos kanssaturskat olisi kerenneet käydä tutustumassa ja voisivat jakaa kokemuksia.

Viestien vaihdossa ei mitään red flageja, mutta silti tuntuu toistaiseksi liian hyvältä ollakseen totta. Viikonloppuna on aikaa harrastaa ja sinne on painimatsi sovittunakin em. saattajan kanssa, mutta haetaan vielä täältä kokemusasiantuntijuutta ennen sitä.

Poissa nakkimakkara

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safira Brazilian girl
« Vastaus #1 : Marraskuu 24, 2023, 10:43:57 »
Kuvissa ei näy ainakaan mitään muokkauksen jälkiä, eikä naama ole jollakin algoritmilla "käännetty" sopimaan vartalokuviin kuten joissain RE:n ilmoituksissa. Siellähän on ainakin ajoittain liuta samanlaisilla kasvoilla varustettuja ilmoituksia. Lisäksi toinen merkki muokkauksesta, eli "kaarien" muokkaus loistaa poissaolollaan. Äkkiseltään ei löydy myöskään vastaavia kuvia jostain aikuisviihde- tai mallisivuilta.

Tosiaan kivan näköinen nainen. Voisi käydä vähän tutustumassa lähemmin.
Kaiken hyvän puolesta

Poissa Seukku

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safira Brazilian girl
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2023, 12:44:59 »
Kävin äsken ja aivan täydellinen jumalatar. Kaunis ku mikä ja hallitsee hommansa ja palveluasenne huippu. En edes harkitse ketään muuta jos tämä on maisemissa ja meinas olla ehkä jouluun asti eikä oo asiakkaita hirveesti kuulemma näkyny. Laitoin arvostelun tonnekki.

Suutelee paremmin kuin kukaan muu tähän mennessä. Niinku olis tyttöystävä joka nauttis siitä ja tulee itse päälle pusuttelemaan jatkuvasti. Kieltä ei siinä käytetty, mutta en kokeillukkaa.

Sää niin kylymä että sormet jäätyy ku näprää puhelinta ulkona.

Menkää käymään jos vaikka tulis toistekki.

Poissa Asrm69

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safira Brazilian girl
« Vastaus #3 : Joulukuu 08, 2023, 13:11:37 »
Voin vahvistaa, että on ihan oikea tyty, pieni kaikin puolin, suutelee mutta ehkä se kielari ei ole juttu kun ei siinä tule vastaan.

Helsingin paikka lähellä Konepajaa eli hyvin pääsee vaikka Pasilasta kävellen. Asunto on kämppiksen kanssa. Kämppis ei meitä häirinnyt mutta kyllä sille taisi riittää fap äänet kun hipsi ulos kesken kovimman takaapäin paukutuksen. Taisi se kolistelu jopa minua auttaa laukeamaan aika lujaa. Ottakaa siis takki ja kännykät jne. Huoneeseen mukaan. Kengät eteiseen.

Miinusta kun hänellä ei ollut kuin normaalia kondomin kokoa. Ei saanut omaansa mun päälle.
pelastin tilanteen sit itse kun otin Tunto XL takista. Sen saa just ja just päälle. Halus ehdottomasti imeä paksua, ihan ok ja sai pelin komeaksi. Sit ratsain ja takaa, enkä minä pystynyt sitä pienokaista kauaa vastustaa kun hyvältä tuntui.
Mitään erikoisuuksia en hänelle aikonut enkä pyytänyt tai kysellyt. Helppo käynti kaiken kaikkiaan. Kosteuspyyhkeet pikasiivoukseen ja Käsipyyhe nopeaan pikasuihkuun sain.

Kaikin puolin keräsi luottamuksen. Ystävällinen minipaketti Brasiliasta. Kaunis, virheetön Jumalan luomus panohommiin.  :behind:

Sää oli kylmä ja pimeä.
Kaikkeen ei pidä suostua ❤️

Poissa ugeli77

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safira Brazilian girl
« Vastaus #4 : Joulukuu 08, 2023, 17:11:28 »
Tällä pt:llä kuuluu squirttaus valikoimaan. Onko kukaan päässyt kokeilemaan onnistuuko tämä todellisuudessa? Erikoista että fingering maksaa +30eur lisää.

Oliko millainen suihinottaja? Onnistuuko deepthroat?

Poissa Pertti -62

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Safira Brazilian girl
« Vastaus #5 : Joulukuu 08, 2023, 18:29:55 »
Kävin pyörähtämässä minäkin kanssaturskien suositusten perusteella. Kommunikointi erittäin sujuvaa, vaikka tuli vartin ylimääräinen odottelu se ei haitannut koska tieto tästä tuli hyvissä ajoin ja ajallaan ovikoodi ja koordinaatit ilmestyivät puhelimeen. Tällä saralla siis kaikki hienosti.

PT itse on ehkä vähän kuluneesti sanottuna omaan silmään paremman näköinen kuin kuvissa (ne viimeisimmät eskon kuvat kyllä ovat varsin rehellisiä) mutta jotenkin se hymy oli vieläkin vetoavampi livenä. Noin muutenkin tollanen hupikokoinen petite taskuvenus mielestäni käytännössä täydellisellä kropalla oli aika nam. Tilasin GFEtä joka ehkä jäi vähän vaisuksi mutta huulihölkkä oli asiallista (se jouduttiin uusimaan kun vähän meinasi lurpahtaa) ja silmäkontakti oli mahtavaa. Aloitettiin takaapäin koska syyt ja lopetus lähärissä jossa tytön voihkinta ja kasvon ilmeet saivat aikaiseksi ettei kauaa kestänyt, sissus.

Nyt ennenkuin alan valittamaan haluan sanoa että olin erittäin tyytyväinen. Mutta jottei nyt mee pelkästään kehuiksi niin jotain pitää vähän marmattaa. Tosiaan se GFE jäi vähän vaillinaiseksi. Toinen juttu voi olla enempi omaa syytäni mutta mullahan ei mikään mahtiveitikka ole (keskimääräistä pienempi) ja siellä alakerrassa ois ehkä vähän enempikin voinut olla puristuksia. Näistä huolimatta päästiin maaliin ja olin tosiaan varsin tyytyväinen. Menisinkö uudestaan? Noh, se onkin vähän monimutkaisempi kysymys. Jos mulla ois loputtomasti rahaa, aikaa ja mahdollisuuksia menisin varmasti. Kun ei ole on muutama muukin jota pitäisi käydä kokeilemassa. Suosittelenko? No aivan varmasti.

Sää -4, normaali talvipäivä

Ai niin squirttauksesta ei tietoakaan.

Poissa Apina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safira Brazilian girl
« Vastaus #6 : Joulukuu 20, 2023, 17:40:47 »
Myöskin täällä GFE oli vähän sinnepäin, mutta menetteli.
Palvelulista ei oikein muutenkaan pitänyt paikkansa.
Nuoleminen ei käynyt ja maksettu sormeilu oli ei kiitos.
Kaunis ja kiva tyttö, mutta manitbois fiilis jäi.

Poissa Dodger

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Safira Brazilian girl
« Vastaus #7 : Tammikuu 12, 2024, 12:12:56 »
Joo tosiaan kyselyn jälkeen kävin itsekin, mutta rapsaaminen tuppas jäämään. Tapaaminen tosiaan oli helppo sopia ja tapaamisessa tunnelma oli tosi mukava sekä rauhallinen.

GFE tuli kiehnäyksen, halailun ja suutelun myötä ainakin teoriassa täytettyä, mutta ehkä ei vaan meillä kahdella kemiat niin kohdanneet, että siitä olis suuremmin saanut mitään irti jos vertaa vaikka aiempiin gfe kokemuksiin.

BJ luokkaa keskiverto ja asentoja sai vaihdella niin paljon kuin mieli teki ja likka oli kyllä mukana leikeissä alusta loppuun asti kiitettävällä asenteella.

Small talk ei ehkä kaikkein sujuvinta tapaamisen loppupuolella, mutta propsit yrityksestä.

Kuvat varmasti omat, mutta omasta mielestä taas kuvien perusteella olis odottanut hieman enemmän.

Suosittelen kyllä kokeilemaan ja jos kemiat kohtaa niin varmasti hyvä kokemus.