Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pelkkä bj vs ”koko setti”  (Luettu 2501 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Pelkkä bj vs ”koko setti”
« : Marraskuu 23, 2023, 06:32:16 »
Tuntuu olevan yllättävänkin yleinen ajatus miehillä että pelkkä bj olisi halvempi kuin ns koko setti, eli myös panot yms. Miksi näin on?🤔

Kuulisin mielelläni tälle loogisia perusteluja, sekä ihan asiakkaiden näkökulmasta, mutta ETENKIN niin että ajatuksena olisi että sinä tarjoat näitä palveluja. Plussaa jos on itse ottanut mieheltä suihin ja on siis henk.koht. kokemusta bj:n (etenkin hyvän sellaisen) tekemisestä.

Nyt saa vapaasti kertoa mielipiteitään! Ei kuitenkaan lähdetä mihinkään henkilökohtaisuuksiin tms, vaan pysytään asiallisina, jooko? :kiss:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #1 : Marraskuu 23, 2023, 07:26:22 »
Logiikka tämän oletuksen taustalla voisi olla: Kun kerran BJ kuuluu koko settiin > pelkkä BJ siis halvempi. Vähän sama kuin ravintolassa, jossa raastepöytä kuuluu annokseen > pelkkä raastepöytä halvempi.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #2 : Marraskuu 23, 2023, 07:49:41 »
Minun on ainakin vaikea ymmärtää miten se voisi olla halvempi niin kauan kun asiat hinnoitellaan aikaan perustuen

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1824
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #3 : Marraskuu 23, 2023, 08:36:28 »
harva varmaan käyttää koko " 30min " suihinottoon se voi olla alle 5min ja ulos . otetaan myös

nihlisti kanta eli joku voi olla luvannut " miehelle " en pane ok tuohan ei ole sitä joten sen

voi tehdä. loppuviimeksi omakanta antaisin pienen alennuksen jos 30min olisi 100e suihinotto

sitten 75e. kuitenkin helpommalla siinä pääsee.
kysyvälle vastataan

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #4 : Marraskuu 23, 2023, 08:47:41 »
Itseasiassa siksi lähdin tätä pohtimaan, kun ainakaan itse en pääse siinä pelkän bj:n antamisella yhtään helpommalla kun että pantaisiin myös. Se on juurikin se yleinen harhaluulo (imo) että nainen pääsisi siinä helpommalla. En tiedä moniko teistä on bj:n antamista kokeillut, mutta, toki riippuen asennosta, kalun koosta yms, niin se on fyysisesti raskaampaa kuin olla aktiivisesti panossa mukana.😁

Itselläni ainakin saattaa helposti alkaa leuka jumittamaan, niska jumittamaan jos sattuu olemaan niskalle raskas asento, ja jos on vielä iso kulli niin posket myös. Tähän lisättynä se, että kaikki miehet ei edelleenkään osaa pestä alakertaansa kunnolla, eli vaikka olisi näennäisesti puhdas ja juuri suihkussa käyty, voi nenään osua pienoista tuoksahdusta. Tämä onneksi on harvinaisempaa, mutta hyvinkin mahdollista.🤷‍♀️

Vielä se lisäksi, että vaikka itse tykkään kyllä suihinottoa antaa, niin enemmän minä itse saan irti panosta koska noh, tykkään panna😅 Eli miksi veloittaisin vähemmän toiminnasta joka on minulle fyysisesti mahdollisesti rankempi (ainakin täysin eri tavalla kuin rajumpikaan pano) enkä edes saa itse siitä samanlaista fyysistä nautintoa kuin panosta..?🤔

Joo kyllä, tämä on palvelu/työ jossa on tarkoitus saada asiakkaalle hyvää oloa ja nautintoa, mutta eikös kaikille ole kivempi että minä myös nautin tapaamisista, vai ollaanko yleisesti sitä mieltä että pt:n nautinto on täysin vähäpätöinen asia eikä kuulu tähän skeneen..?
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 400
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #5 : Marraskuu 23, 2023, 09:49:52 »
Joku pt ehkä kokee itse yhdynnän niin paljon henkilökohtaisemmaksi asiaksi kuin pelkän suikkarin, että siksi hinnoittelee nämä palvelut eri tavalla.

Pt joutuu ehkä antamaan enemmän itsestään likoon full servicessä kuin pelkässä suuhoidossa?

Ja sitten tietty, jos laskee suikkarille vaan sen vartin ajaksi tjs.

Suikkarin jälkeen ei tarvitse mennä kokovartalosuihkuun? Ajansäästö tässäkin.
Ihorasvat, meikit yms kaikki tikissä. Yhtä kuin nopeammim seuraava asiakas ineen.

Kaikkea tollasta tuli mieleen.

Syitä lienee yhtä monta kuin tekijää.
Kunhan jokainen hinnoittelee niin kuin itse haluaa.

Mä löydän säännöllisesti tyttöjä, joilta saa suuhoidon edullisemmin. Siihen sit neuvottelen vielä lisäpalveluita päälle.

Ei se ole luulo, että bj olisi monella halvempi kuin full service, vaan ihan faktaa.



« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2023, 09:52:15 kirjoittanut Blain »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #6 : Marraskuu 23, 2023, 10:05:41 »
Joku pt ehkä kokee itse yhdynnän niin paljon henkilökohtaisemmaksi asiaksi kuin pelkän suikkarin, että siksi hinnoittelee nämä palvelut eri tavalla.

Pt joutuu ehkä antamaan enemmän itsestään likoon full servicessä kuin pelkässä suuhoidossa?

Ja sitten tietty, jos laskee suikkarille vaan sen vartin ajaksi tjs.

Suikkarin jälkeen ei tarvitse mennä kokovartalosuihkuun? Ajansäästö tässäkin.
Ihorasvat, meikit yms kaikki tikissä. Yhtä kuin nopeammim seuraava asiakas ineen.

Kaikkea tollasta tuli mieleen.

Syitä lienee yhtä monta kuin tekijää.
Kunhan jokainen hinnoittelee niin kuin itse haluaa.

Mä löydän säännöllisesti tyttöjä, joilta saa suuhoidon edullisemmin. Siihen sit neuvottelen vielä lisäpalveluita päälle.

Ei se ole luulo, että bj olisi monella halvempi kuin full service, vaan ihan faktaa.

Juu tässä oli hyviä pointteja. Esim tuo että jotkut kokee sen panemisen henkilökohtaisemmaksi. Mutta on myös paljon meitä joille se ei ole sen henkilökohtaisempaa kuin suikkarikaan.

Mä tarjoan myös sitä vartin aikaa ihan pikapanollekkin. Sen ajan saa käyttää joko pelkkään suikkariin tai panoon tai kumpaankin jopa. Mitään 5min aikoja niin en vaan itse näe että hyötyisin siitä tarpeeksi kun muistetaan että valmistautumiseen yms menee kuitenkin aina aikaa… Ja aika on rahaa😁 Siihen liittyen, mitä tuohon meikkien kunnossa pysymiseen tulee, niin kyllä mulla ainakin suikkarissakin tuppaa välillä meikit leviämään😅

Ja niin, mä en muutenkaan itse tykkää tehdä liukuhihnaa niin tuo ajansäästö/seuraava vaan ineen ei päde mun kohdalla.

Syitä ja mielipiteitä on tosiaan juurikin niin paljon kuin on ihmisiäkin.😊

Varmasti on niitäkin jotka hinnoittelee suikkarin eri tavalla, sitä en epäile laisinkaan! Mutta uskoisin että ei kuitenkaan kannata olettaa että kaikki tekee. Jos mulla esim olisi sille pelkälle suikkarille eri hinta, niin varmasti toisin sen esiin antamassani hinnastossa jo jotta säästyttäisiin turhilta kyselyiltä.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #7 : Marraskuu 23, 2023, 10:54:22 »
Aina riski, että kemiat ei kohtaa uuden ihmisen tavatessa tai jännittää tästä syystä tai toisesta. Keski-ikäisellä se voi tarkoittaa, että erektio ei ole jännityksen takia tarpeeksi kova (ilman erektiolääkettä).
Suuhoito onnistunee aina.
Voi olla että seuraavalla kerralla on kivempi panna jos eka treffit meni hyvin suuhoidon kanssa ja tutustuttu.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #8 : Marraskuu 23, 2023, 12:09:35 »
Heitetäänpä tähän vielä lisäkysymys, että niillä jotka etsii/haluaa sitä halvempaa suikkaria, niin mikä olisi se määrä jonka olette tästä valmiit maksamaan? Ei sillä että se tieto vaikuttaisi ainakaan muhun tai mun hinnoitteluun mitenkään, mutta ihan mielenkiinnosta?😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 400
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #9 : Marraskuu 23, 2023, 12:47:20 »

Itse tosiaan haen owo/cim-komboa ja mielellään niin, ettei nyt tulipalokiire olisi. Saisi hiukan pitkittää ja nautiskella.

Olen maksanut myös ajan mukaan ja kentällä pyörii muutama "ammattimaisempi" pt, kenelle maksan sen mieluusti edelleen.

30 min, pussailua ja molemminpuolista suuseksiä, ei yhdyntää. Saisi kyllä senkin, mut yleensä ei tarvetta. En ole niin yhdynnän perään.

Haitari ollut 100-170 €. Joku ottaa owosta ekstraa, toinen ei. Haitarissa ekstra mukana. Nyt olisi yksi, joka pyytää 190 30 min ja owo/cim. Harkitsen.

Hyvän kokemuksen jälkeen voin mennä hiukan kalliimmalle uudelleenkin. Ja menenkin.

Aivan sellainen pelkistetty bj ei oma juttu.
Sellaisen olen halvimmillaan saanut 50 eurolla owo/cim-lisillä (suomityttö), mut haluan vähän muutakin. Lämmitellä paikat niin sanoakseni.

Vakkarin kanssa suutelua ja molemminpuoliset oraalit, ei kellon katselua.
Tietty hinta sovittu, mikä on 2-numeroinen, mut pyöristän sen yleensä kolminumeroiseksi.

Kumitettuihin suikkareihin en ota kantaa, koska en harrasta niitä.
Owon haitari ollut 50-100. Pelkkä suikkari.
Parikymppiå lisää ja pääsee itsekkin antamaan oraalia tiettyjen tyttöjen kanssa. Ihan ok hinnat.


« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2023, 12:48:56 kirjoittanut Blain »

Poissa Kirppu69

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #10 : Marraskuu 23, 2023, 16:09:57 »
On myös paljon tyttöjä jotka tykkää erityisesti imeä munaa ja kokevat sen helpompana kuin paneminen.

Jos edullisempi suikkari owo+cim yhdistelmällä on saatavilla, hyvin usein itsekin kallistun ensitapaamisella tähän koska itselleni hyvä suihinotto on juurikin se mitä itse etsin näissä kuvioissa. Jos kemiat kohtaa hyvin niin seuraavalla kerralla sitten koko setti mahdollisesti. Mä oon maksanu kullin imemisestä 30-150e joten aika laidasta laitaan. Nykyään taitaa useimmiten olla siinä 80e paikkeilla millä löytyy owo+cimin tarjoaja. Ja jos todistettu laatulutkuttaja niin siinä voi olla hintakin olla sen mukainen eli n.120e extroineen.

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #11 : Marraskuu 25, 2023, 20:53:50 »
Tuntuu olevan yllättävänkin yleinen ajatus miehillä että pelkkä bj olisi halvempi kuin ns koko setti, eli myös panot yms. Miksi näin on?

Tämä menee vähän sivuun mutta lienee tarpeeksi lähellä että uskallan kysyä. ;D Miten käsityöt sopii tähän "arvoasteikkoon"? Osa tarjoaa sitäkin, etenkin hieronnassa ja oman käsitykseni mukaan se on lähes poikkeuksetta edullisempaa. Tämän ehkä useimmat palveluntarjoajat kokee vähemmän henkilökohtaiseksi, vai kokeeko? :wanker:
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #12 : Marraskuu 25, 2023, 21:26:15 »
Tuntuu olevan yllättävänkin yleinen ajatus miehillä että pelkkä bj olisi halvempi kuin ns koko setti, eli myös panot yms. Miksi näin on?

Tämä menee vähän sivuun mutta lienee tarpeeksi lähellä että uskallan kysyä. ;D Miten käsityöt sopii tähän "arvoasteikkoon"? Osa tarjoaa sitäkin, etenkin hieronnassa ja oman käsitykseni mukaan se on lähes poikkeuksetta edullisempaa. Tämän ehkä useimmat palveluntarjoajat kokee vähemmän henkilökohtaiseksi, vai kokeeko? :wanker:

Siis joo, tottakai jos pt kokee asian x olevan vähemmän henkilökohtainen/helpompi itselleen, niiin ihan ok että se on halvempaa. Mutta monilla fs tekijöillä sillä ei ole väliä mitä se käytännön tekeminen on, joten veloitetaan ajasta. Esim itselleni ei ole mitään väliä käytetäänkö aika telkkarin tuijotteluun vai panemiseen.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6949
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #13 : Marraskuu 25, 2023, 22:10:00 »
No hupakko itse päättää omat hintansa omilla perusteillaan.

Itse en kyllä vaivaudu pelkän bj:n takia minnekään
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 43 )

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #14 : Marraskuu 25, 2023, 22:44:28 »
BJ: hän on usein se halvempi vaihtoehto, ns. seksin sivistysmaissa. Hölmölässä tuo on HJ. Ja Mama- nuudelikeitto evääksi.

EliKKÄS toisinaan, toisissa kulttuureissa laskutetaan ajasta, toisissa taas palveluista. Hölmölässä usein molemmista. ;D

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #15 : Marraskuu 28, 2023, 18:00:29 »
Suikkkarista olen maksanut noin 80 luokkaa, sillä se on yleensä lyhyt. Ja enemmän jos pt veloittanut sen myös käytetyn ajan mukaan

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 400
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #16 : Marraskuu 29, 2023, 06:46:00 »
On myös paljon tyttöjä jotka tykkää erityisesti imeä munaa ja kokevat sen helpompana kuin paneminen.

Tämä piti itsekkin mainita.
Muutama imufetissin omaava tullut vastaan ja voi pojat...
Kyllä sen tuntee, että hommasta tykätään ja paljon.

Yksi tällainen vielä vakkarina. Lucky me

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9072
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pelkkä bj vs ”koko setti”
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2023, 07:15:38 »
On myös paljon huoria jotka ihan itse hinnoittelee suikkari 80€ ja pano 100€.

20v aikana tällainen toiminta saattaa turskille tosiaan aiheuttaa käsityksiä suuntaan jos toiseen.
Why so fragile?