Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiia Forsström  (Luettu 3682 kertaa)

Poissa Tomusokeri9

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Tiia Forsström
« : Marraskuu 21, 2023, 08:38:45 »
Onko palstalaisilla kokemusta Tiia Forströmin palveluksista? Emäntä näyttäisi olevan terapeutti, seksologi ynnä muuta, akateeminen tausta jne. Onko hän kuitenkin ihan pesunkestävä hupakko joka vain näillä titteleillä koittaa nostaa omaa arvostusta ja uskottavuutta (hintojaan)? Kivan näköinen 50-kymppinen joskin kuvat näyttävät vähän viilatuilta.

Kokemusta hänen palveluistaan kaipailen? Mainostaa tekevänsä keikkoja eri kaupungeissa ja puolen tunnin sessio  :stiletto:alkaen 150 eeroo. Sinne aistien taloon en olisi menossa, mutta käynti jossakin väliaikaisessa voisi kiinnostaa. Kiitokset etukäteen kokemuspohjaisista kommenteista. :stiletto:
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2023, 00:28:56 kirjoittanut Shark »

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tiia Forsström
« Vastaus #1 : Marraskuu 21, 2023, 09:03:42 »
Eipä sitä aistien taloa ole tainut edes olla enää vuosiin sen jälkeen kun T&J lähti kiertolaisiksi matkailuautolla ja myöhemmin lähtivät vielä omiin suuntiin.

Mutta olen mä TiiaF kertaalleen tavannut trion yhteydessä, oikein mukava ja rempsakka neito, suosittelen kyllä.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tiia Forsström
« Vastaus #2 : Marraskuu 21, 2023, 12:21:20 »
Suomi on niin pieni maa että jos suostut antamaan haastetteluja kuvalla ja nimellä pian saat

kutsun jokaiseen alan yhteisöön ja tapahtumaan. kirjaa selailin siitä tulee mieleen että

vastaavan rykäsis kuka vaan kinky yhteisöä seurannut. henkilönä mieleen tulee tyrkky joka

kyynärpää taktiikalla hoitaa itselleen palstatilaa ja rahaa suht kevyellä tietämyksellä

varmaankin 50 kymppinen panna osaa. ps kyse on mielipiteestäni ei taivaallisesta faktasta.
kysyvälle vastataan

Paikalla Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiia Forsström
« Vastaus #3 : Marraskuu 21, 2023, 21:10:51 »
Pari kertaa kävin aistien talossa Tiiaa tapaamassa.

Seksiin ei menty, vaan otin eroottisen hieronnan, jota ei voi olla kehumatta. Kuten ei palveluntarjoaakaan.

En epäile, etteikö seksikin olisi sujunut koska palveluhalukkuus ja -kyvykkyys olivat kyllä hyvät.

Poissa sperman

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tiia Forsström
« Vastaus #4 : Marraskuu 22, 2023, 15:18:01 »
Olen tavannut pari kertaa. Lämmin mukava ihminen https://www.hsanapodcast.fi/

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 217
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tiia Forsström
« Vastaus #5 : Marraskuu 22, 2023, 15:26:50 »
Olen tavannut monta kertaa. Fetissien toteuttamista, bukkake, gangbang, golden shower...Moni asia onnistuu. Hyvin mukava ja seksikäs nainen. Aistien taloa ei tosiaan enää ole.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2023, 15:36:26 kirjoittanut Hara »
Sääri- ja sukkisfani