Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen mietteitä  (Luettu 1850 kertaa)

Poissa Caseih

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Miehen mietteitä
« : Marraskuu 18, 2023, 12:12:23 »
Olen parisuhteessa oleva mies Joensuun tietämiltä ja kuitenkin elämästä jotain puuttuu parisuhde seksissä. Puoliso haluaa ihan perus seksiä joskus höystettynä jollakin anaalilelulla mutta itselle ei tarjota kun ihan perus setti eli pisto nosto ja ravistus. Olen miettinyt että haluaisin kokea naisen antamaa hyväilyä myös tuonne eturauhasen ja anaalin suuntaan ja sitä kautta saada orgasmi. Omat ominaisuudet vain hävettää ja ovatkin olleet esteenä ostopalvelun hankkimiseen. Pidän itseäni pienikokoisena ainoastaan "sen" mitassa vaikka muuten olen melko iso 179/120. Kysynkin palvelutarjoajilta ti palveluja käyttäviltä onko niinsanottu pieni muna ja asiakkaan lihavuus esteenä palvelujen käytölle?

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehen mietteitä
« Vastaus #1 : Marraskuu 18, 2023, 13:37:23 »
Uskoisin ettei useimmille palveluntarjoajille iso maha ja/tai pieni muna ole minkäänlaisena esteenä palvelujen ostamiselle. Jos epäilyttää, niin varmista asia SINUA kiinnostavalta hupakolta.

Munan koko on vähän kuin oluttuoppi. On iso tuoppi ja pieni tuoppi. Ja kun kukaan ei kuitenkaan halua ostaa pientä tuoppia, niin sitä kutsutaan normaalikokoiseksi tuopiksi. Isot munat on isoja, kaikki muut normaalikokoisia.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miehen mietteitä
« Vastaus #2 : Marraskuu 18, 2023, 15:38:14 »
Uskoisin ettei useimmille palveluntarjoajille iso maha ja/tai pieni muna ole minkäänlaisena esteenä palvelujen ostamiselle. Jos epäilyttää, niin varmista asia SINUA kiinnostavalta hupakolta.


Juurikin näin.😊 Minua ainakin saa tulla tapaamaan kaiken näköiset, kokoiset ja kokoisten omaavat. Itse en kuitenkaan valitettavasti tee eturauhas hierontaa tms, puolin ja toisin en ylipäätään peppujuttuja tee. Mutta varmasti löydät jonkun joka tekee, rohkeasti kysymään! Ja jos mietityttää, niin kannattaa heti vaikka jo ensimmäisessä viestissä kysyä asiaa niin selviää ainakin heti.☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehen mietteitä
« Vastaus #3 : Marraskuu 18, 2023, 15:54:42 »
Tulehtunut eturauhaseni sai just toissa maanantaina hierontaa tapaamisessa ja seuraavana päivänä vointi oli parempi :)
Ja pienet vehkeet ei varmaan haittaa näissä, ole herrasmies ja noudata naisten sääntöjä niin kaikki menee hyvin :)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehen mietteitä
« Vastaus #4 : Marraskuu 18, 2023, 18:02:51 »
Olen parisuhteessa oleva mies Joensuun tietämiltä ja kuitenkin elämästä jotain puuttuu parisuhde seksissä. Puoliso haluaa ihan perus seksiä joskus höystettynä jollakin anaalilelulla mutta itselle ei tarjota kun ihan perus setti eli pisto nosto ja ravistus. Olen miettinyt että haluaisin kokea naisen antamaa hyväilyä myös tuonne eturauhasen ja anaalin suuntaan ja sitä kautta saada orgasmi. Omat ominaisuudet vain hävettää ja ovatkin olleet esteenä ostopalvelun hankkimiseen. Pidän itseäni pienikokoisena ainoastaan "sen" mitassa vaikka muuten olen melko iso 179/120. Kysynkin palvelutarjoajilta ti palveluja käyttäviltä onko niinsanottu pieni muna ja asiakkaan lihavuus esteenä palvelujen käytölle?

Tuskin koko on ammattilaisen kanssa mikään ongelma, oli tai oli olematta sitä sitten missä päin kehoa tahansa. Olisiko mahdollista puolison harjoitella eturauhaseen tutustumista? Kuten vaikka aiheesta lukemalla tai vaikka asiaan vihkiytyneen palveluntarjoajan vastaanotolle mukaan lähtemällä?
Nokialla

Poissa Caseih

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen mietteitä
« Vastaus #5 : Marraskuu 24, 2023, 07:08:21 »
Jos puoliso jollain tavalla huomioisi myös miehisen tarpeen eikä tuujjottaisi ainoastaan siihen mitä itse saa niin enpä tarvitsisi palveluja muualta katsella. Jos koko homma on siina että nainen saa orgasmin ja piste niin hommassa ei oikein tasan mene nallekarkit mielestäni ja silläpä sitä pitää muualta etsiäkkin. Toisaalta onhan se seksi itseään nuoremman naisen kanssa aina kirsikka kakunpäälle
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2023, 07:10:28 kirjoittanut Caseih »