Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turkki päällä  (Luettu 1307 kertaa)

Poissa Turkismies/86

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Turkki päällä
« : Marraskuu 17, 2023, 23:47:59 »
Mitä ajatuksia muilla siitä, jos nainen pitää turkkia seksin aikana päällä? Etenkin naisten näkökulma kiinnostaa! Itselläni yli 30 vuotta ollut turkkifetissi ja kotoa löytyy kaapista 10 aitoa paksua turkkia, jotka on onnekseni olleet panon aikana naisen päällä!

Kiinnostaako ketään naista harrastaa turkkiseksiä?

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #1 : Marraskuu 18, 2023, 13:52:00 »
Mulle sopis :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #2 : Marraskuu 18, 2023, 14:02:04 »
En minäkään tuollaisesta kieltäydy. Mutta eikö siinä tuu tosi kuuma vai onko hikoilu jotenkin osa tätä hommaa...
Nokialla

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5184
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #3 : Marraskuu 18, 2023, 16:26:49 »
Kun kerran näkökulma kiinnostaa niin kerron. En pidä kidutettuja ja tapettuja eläimiä päälläni mistään hinnasta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 600
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #4 : Marraskuu 18, 2023, 17:39:28 »
^No juu, en mäkään itselleni ikinä moista hankkisi. Mutta jos jollain sattuu valmiiksi turkkeja olemaan niin vahinko on jo tapahtunut.
Nokialla

Poissa Jepsjep

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #5 : Marraskuu 19, 2023, 09:16:58 »
Kun kerran näkökulma kiinnostaa niin kerron. En pidä kidutettuja ja tapettuja eläimiä päälläni mistään hinnasta.

Tää taitaa mennä nyt vähän ot, mutta pakko tarttua tähän.
Minua surettaa aina nämä näkökulmat että tuotanto eläimet olisivat AINA kidutettuja. Toki en ihmettele ajatusta kun julkisuuteen tulee vain ne äärinmäiset huonot tapaukset. Kuvitellaan tapaus että luonasi käy vieras kuvaamassa sinua sovitusti tai että luoksesi tunkeutuu vieras kameroiden kanssa keskellä yötä yllättäen. Hieman voi saada erilaista materiaalia!

Puhumattakaan siitä kuinka paljon nykyisistä keinokuitu vaatteista irtoaa mikromuovia sun muita haitallisia materiaaleja luontoon.

Pahoittelen tätä ot.tä mutta itselle eläimet ja luonto ovat lähellä sydäntäni joten hieman käy tunteisiin :-\
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2023, 09:18:31 kirjoittanut Jepsjep »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5184
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #6 : Marraskuu 19, 2023, 12:36:38 »
Kun kerran näkökulma kiinnostaa niin kerron. En pidä kidutettuja ja tapettuja eläimiä päälläni mistään hinnasta.

Tää taitaa mennä nyt vähän ot, mutta pakko tarttua tähän.
Minua surettaa aina nämä näkökulmat että tuotanto eläimet olisivat AINA kidutettuja. Toki en ihmettele ajatusta kun julkisuuteen tulee vain ne äärinmäiset huonot tapaukset. Kuvitellaan tapaus että luonasi käy vieras kuvaamassa sinua sovitusti tai että luoksesi tunkeutuu vieras kameroiden kanssa keskellä yötä yllättäen. Hieman voi saada erilaista materiaalia!

Puhumattakaan siitä kuinka paljon nykyisistä keinokuitu vaatteista irtoaa mikromuovia sun muita haitallisia materiaaleja luontoon.

Pahoittelen tätä ot.tä mutta itselle eläimet ja luonto ovat lähellä sydäntäni joten hieman käy tunteisiin :-\

Mä en sanonut, että tuotantoeläimet olisi AINA kidutettuja. Turkiseläimistä kyllä näin voin väittää, kun meidän lainsäädäntö ei turvaa toistaiseksi heille kovinkaan hääppöisiä oloja. Olen minäkin onnellisia lehmiä nähnyt, mutta en ikinä onnellista tarhakettua. Toki jos jossain turkistarhalla eläimillä on poikkeuksellisen hyvät ja onnelliset olot, niin mielelläni otan tämän tiedon vastaan.

Eläimet ja luonto on lähellä munkin sydäntä ja olen maalta kotoisin eli en ihan pelkkä kaupunkilaisbimbo huutelemassa. Turkistarhaus on silti mielestäni täysin turhaa eläinten kiduttamista ja mun päälle ei sellaista tule. Ikinä. Mistään hinnasta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jepsjep

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turkki päällä
« Vastaus #7 : Marraskuu 20, 2023, 10:15:38 »
[quote author=MariaEnkeli link=topic=11146.msg344016#msg344016 date=1700317609
Tää taitaa mennä nyt vähän ot, mutta pakko tarttua tähän.
Minua surettaa aina nämä näkökulmat että tuotanto eläimet olisivat AINA kidutettuja. Toki en ihmettele ajatusta kun julkisuuteen tulee vain ne äärinmäiset huonot tapaukset. Kuvitellaan tapaus että luonasi käy vieras kuvaamassa sinua sovitusti tai että luoksesi tunkeutuu vieras kameroiden kanssa keskellä yötä yllättäen. Hieman voi saada erilaista materiaalia!

Puhumattakaan siitä kuinka paljon nykyisistä keinokuitu vaatteista irtoaa mikromuovia sun muita haitallisia materiaaleja luontoon.

Pahoittelen tätä ot.tä mutta itselle eläimet ja luonto ovat lähellä sydäntäni joten hieman käy tunteisiin :-\

Mä en sanonut, että tuotantoeläimet olisi AINA kidutettuja. Turkiseläimistä kyllä näin voin väittää, kun meidän lainsäädäntö ei turvaa toistaiseksi heille kovinkaan hääppöisiä oloja. Olen minäkin onnellisia lehmiä nähnyt, mutta en ikinä onnellista tarhakettua. Toki jos jossain turkistarhalla eläimillä on poikkeuksellisen hyvät ja onnelliset olot, niin mielelläni otan tämän tiedon vastaan.

Eläimet ja luonto on lähellä munkin sydäntä ja olen maalta kotoisin eli en ihan pelkkä kaupunkilaisbimbo huutelemassa. Turkistarhaus on silti mielestäni täysin turhaa eläinten kiduttamista ja mun päälle ei sellaista tule. Ikinä. Mistään hinnasta.


Mä en sanonut, että tuotantoeläimet olisi AINA kidutettuja. Turkiseläimistä kyllä näin voin väittää, kun meidän lainsäädäntö ei turvaa toistaiseksi heille kovinkaan hääppöisiä oloja. Olen minäkin onnellisia lehmiä nähnyt, mutta en ikinä onnellista tarhakettua. Toki jos jossain turkistarhalla eläimillä on poikkeuksellisen hyvät ja onnelliset olot, niin mielelläni otan tämän tiedon vastaan.

Eläimet ja luonto on lähellä munkin sydäntä ja olen maalta kotoisin eli en ihan pelkkä kaupunkilaisbimbo huutelemassa. Turkistarhaus on silti mielestäni täysin turhaa eläinten kiduttamista ja mun päälle ei sellaista tule. Ikinä. Mistään hinnasta.
[/quote]

Minun mielestäni suuri osa tuotanto eläimistä voi hyvin, myös turkiseläimet, toki poikkeuksia aina löytyy kuten myös lemmikkien oloista. Mutta vain hyvinvoivat eläimet tuottavat, kärsivä eläin ei, ja näiden taustalla on monesti hoitajan ongelmat jotka saavat lumipallo efektin.

Kiinnostaisi että millaiset olot tarhoilla pitäisi olla eläimille, jos nykyinen ei ole riittävästi?

Itse en oikein sulata nykyistä influenssan varjolla tehtävää laillisen elinkeinon lopettamista. Ei toki tautia saa päästää leviämään, mutta olen ymmärtänyt että aika hatarilla päätöksillä tuhotaan kymmenien vuosien jalostustyö. Lisäksi kun suurin osa tuotteista myydään ulkomaille on se kansantalodellekkin jonkinasteinen tappio. Puhumattakaan kiertotaluodelliset vaikutukset esim. kasvin viljelyyn.

Mutta turhapa näistä on täällä jauhaa. Jokaisella saa olla mielipiteensä.😘

Pelottaa vain koska oman alan vainoaminen alkaa näin voimallisesti.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 20, 2023, 10:22:52 kirjoittanut Jepsjep »