Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska avio/avopuolisoksi  (Luettu 3334 kertaa)

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Turska avio/avopuolisoksi
« : Marraskuu 14, 2023, 23:46:54 »
Täällä on tuo ketju "Huora vaimoksi".
Huora tai ei huora, ottaisitko huorissa kulkevan turskan mieheksi?

Poissa Ukulelele

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #1 : Marraskuu 15, 2023, 11:45:11 »
Jos löytäisin vaimon niin huorissa käyminen loppuisi siihen. En myöskään ikinä kertoisi että olen huorissa käynyt.

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #2 : Marraskuu 15, 2023, 12:11:58 »
^Jaa-hans. Onko sellainen kutina että avioliitossa on hilloviivaa sen verran runsaasti tarjolla, ettei maksuseksi, työkaveri tai naapurin leskirouva kiinnostele?

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1185
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #3 : Marraskuu 15, 2023, 12:57:35 »
En ottaisi huoripukkia mieheksi, mutta eivät nuo miehet kiinnosta itseäni oikein muutenkaan.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #4 : Marraskuu 15, 2023, 13:17:10 »
Jos löytäisin vaimon niin huorissa käyminen loppuisi siihen. En myöskään ikinä kertoisi että olen huorissa käynyt.

Kunnes häitten jälkeen kuulet vaimo on pannu jokaista kylässä ja puolet naapurikylistäkin  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #5 : Marraskuu 15, 2023, 13:57:42 »
Jos löytäisin vaimon niin huorissa käyminen loppuisi siihen. En myöskään ikinä kertoisi että olen huorissa käynyt.

Tässä on muuten ns. kahenlaista ilmaa naisillakin. Monet siviilideitit ovat kysyneet, olenko ostanut seksiä. Tässä saa olla sitten tuntosarvet herkällä ::) Jotkut naiset jo kertovat sopivan vastauksen itse, että ”seksin ostaminen pitäisi kieltää” tms. Jotkut (kylläkin vähemmistö) taas suhtautuvat positiivisella uteliaisuudella asiaan ja onpa joku kysynyt, että mitä ne ammattilaiset tekevät paremmin kuin tavalliset naiset? Joku on myös kertonut että ”kaverinsa on huorannut joskus” jne ;D

Jos huorissakäyntikertojen lukumäärästä tulee puhetta siviilinaisten kanssa, niin oikea vastaus on aina ”pari-kolme kertaa, kun en ollut parisuhteessa ja oli tarve seksistä ja läheisyydestä”  ::) :laught:
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2023, 14:01:55 kirjoittanut velihopea »

Poissa FanniV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #6 : Helmikuu 27, 2024, 14:58:22 »
Minusta on jotenkin surkuhupaisaa, kun puhuin just asiakkaan kanssa et siviilissä ei löydä (enkä kyllä etsikkään) ketään - mut mun asiakkaat on ollu kaikki niin charmeja et mua melkeen harmittaa et asetelma on tämä 😂 kalamiehet sanois:” catch and release ”🥲

Melkeen paras speed-dating-muoto tämä!
Jos sinäkin tykkäät nauraa ja kuunnella rockia ♥️
Helsingissä 3.-4.4, pk-seudulla jatkuvasti. ☺️

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #7 : Helmikuu 28, 2024, 01:59:40 »

Melkeen paras speed-dating-muoto tämä!

Hauska ajatus :laught:


Ennen minullakin oli nykyään omituisena pitämiäni ajatuksia maksuseksistä. Kyse oli vain tietämättömyydestä. Nyt en taas näe mitä vikaa maksuseksissä muka on. Omalla kohdallani kyse oli ennakkoluuloista, niin seksityöläisten kuin turskienkin kohdalla. Ennemmin ottaisin puolisoksi seksityöntekijän kuin käytettyjen autojen kauppiaan, kyse on sentään rehellisestä työstä.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #8 : Huhtikuu 07, 2024, 20:29:34 »
Ennemmin ottaisin puolisoksi seksityöntekijän kuin käytettyjen autojen kauppiaan, kyse on sentään rehellisestä työstä.

Miten niin?
Kummatkin kauppaavat käytettyä tavaraa ilman takuuta
Kummatkin jättävät kertomatta kauppaa huonontavat asiat
Kummatkin meikkaavat rypyt piiloon
Kummatkin ottavat edustavat kuvat kaupattavasta tuotteesta tai etsivät paremmat internetistä
Kummatkin ovat mielestään oikeutettuja korvaukseen jos kauppa peruuntuu


Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska avio/avopuolisoksi
« Vastaus #9 : Huhtikuu 07, 2024, 23:04:31 »
en tiedä lähtisinkö nykyään siihen että turskan kanssa alkaisin suhteeseen, mutta koska olen polyamorinen, kumppani saisi kyllä käydä vieraissa, sillä ovatko ne maksullisia ei ole minulle merkitystä, kunhan itse saan jatkaa huoran ammatissa :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)