Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: CBT kokemuksia  (Luettu 2295 kertaa)

Poissa WildclubNana

  • Newbie
  • Galleria (21)
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
CBT kokemuksia
« : Marraskuu 14, 2023, 12:46:35 »
Moi, mua kiinnostaisi saada miehistä näkökulmaa CBT:tä koittaneilta.
Olen siis itse tehnyt sessioita aiheen ympärillä ja päässyt kunnollakin kurittamaan ja olen huomannut että tästä on kovasti tykätty, mutta olisi vielä kiva kuulla jos joku osaisi kertoa enemmän että mikä siinä on se juttu. :)

Onko se kipu + vallan antaminen toiselle vai onko siinä muutakin? Avoimesti vain kertokaa ♥ Toki tätä tehnyt nainen on myös tervetullut kertomaan mietteitä tai palautteita joita on saanut.

Itse olen kyllä sadomasokisti että pidän siitä vallan tunteesta. Mutta ois just kiva kuulla miehen mietteitä aiheesta.
Nana Villi Kartanolta!

Poissa Terska

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: CBT kokemuksia
« Vastaus #1 : Marraskuu 14, 2023, 14:34:11 »
Omalla kohdallani se että luovun kaikesta ajattelusta, annan naisen viedä ja pystyn tavallaan nollaamaan mieltä ilman mitään stressiä mitä on normaalissa arjessa. En kauhean kovasta kivusta pidä mutta jo se että saan olla alasti naisen edessä joka venyttää kiveksiäni on jo eräänlainen nollaus.

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: CBT kokemuksia
« Vastaus #2 : Marraskuu 27, 2023, 15:21:51 »
Kipu ja nautinto samaan aikaa. esim . runkkaus tai suusexy ja samalla puristella tai kynsiä kiveksiä

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: CBT kokemuksia
« Vastaus #3 : Marraskuu 27, 2023, 17:00:13 »
Asiaa itse vain kokeilleena kyse on asiasta mitä et voi hallita esim piiskauksessa tiedät suht

tarkkaan mikä väline tuntuu miltäkin . tietty siinä on sitä että nyt anna kruununjalokiveni

käyttöön tämäkin näyttää lisäävän kannatustaan.
kysyvälle vastataan

Poissa neitikarju

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: CBT kokemuksia
« Vastaus #4 : Marraskuu 28, 2023, 12:46:47 »
Iso pointti minulla on se kiva kontrasti: miehellä on pelissä kirjaimellisesti perhekalleudet eli se, mikä täysin määrää miehen biologisen ja sosiaalisen arvon - ja sitten nainen

- nauraen kieltäytyy antamasta vehkeille edes niiden käyttöarvoa
- kovempaa nauraen väärinkäyttää niitä ilokseen
- tuottaa ihan helvetinmoista kipua siinä sivussa
- kivasti ja piittaamatta voi myös tuottaa oikeaa pysyvää tuhoa: naamaan potkimisen jäljet näkyisivät kaikille, munille potkimisen tulosta ei näe kukaan...

Eli siinä viedään mieheltä ihan kaikki (rahatkin yleensä) antamatta oikeastaan mitään. Paitsi hyvän mielen, jos sattuu olemaan sitä sorttia.

CBT on myös helpoimman sortin tylytystä hyötysuhteeltaan. Ihan voi vasemmalla jalalla ja ohimennen näyttää miehelle miehen paikan. Kiittäen kumarran (usein sinne maan mutiin saakka) naisille, jotka tätä kohtelua antavat! Mutta samalla arvostan sitä, ettei naisen tarvitse hikoilla tai hengästyä ylivertaisuuttaan osoittaakseen.

Poissa SlaveMan

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: CBT kokemuksia
« Vastaus #5 : Marraskuu 28, 2023, 20:41:06 »
Itselläni CBT:n suurin nautinto on nöyryytys. Pidän hyvinkin pilkkaavista sessioista ja mitättömän miehuuteni rääkkääminen on mahtavaa. Vuosien saatossa Dominat ovat pilkanneet, sylkeneet, käyttäneet nipistimiä ja pyykkipoikia kalustooni. Tiukkaan sidottu mulkku on jäänyt kahden ratsupiiskan väliin ja siihen on napautettu nahkavyöllä. Steariini on myös tullut tutuksi. Kipu ei ole se tärkein juttu, vaan alistuminen, se, että Nainen huvittelee elimelläni. Kiveksiini on naputeltu kepillä koska Valtiatar halusi tietää paljonko kestän. Pallini on sidottu tiukasti ja niistä on nypitty häiritseviä karvoja.
 Muistot ja tunnelmat ovat mahtavat, nöyrän nautintoa, ylemmän - Naisen - huvina!

Poissa Jormaxl68

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: CBT kokemuksia
« Vastaus #6 : Joulukuu 06, 2023, 17:17:12 »
Itselleni tärkeimmät asiat on kova kipu, nöyryytys, alistuminen naisen tahtoon.

Palleja on sidottu, niissä on ollut paljon pyykkipoikia, niitä on potkittu ja lyöty ja venytelty kovasti. Kalussa on ollut myös pyykkipoikia, sitä on läimäytelty kovaa kämmenellä, nahkaisellä läpsypiiskalla, ratsupiiskalla, sekä erilaisilla kotoa löytyvillä välineillä. Kalussa on roikkunut iso paino. Sähköäkin se on saanut. Peppuun on tungettu erilaisia dildoja. Samoin suuhun.

Alistaja saa alistaa minua ilman että tiedän mitä on tulossa (tiedämme rajat ja halut) ja haluan olla myös aina silmät peitettynä, se tuo siihen jotain lisää.


Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: CBT kokemuksia
« Vastaus #7 : Joulukuu 08, 2023, 20:13:23 »
Kyllä se vallan tunne on itselläkin iso osa hommaa. Reppana palelee siinä alasti sidottuna eikä mahda mitään mun ideoille. Seinät on betonia niin ääniä ei kukaan kuule ja irti pääsee vasta jos päätän päästää
Nokialla