Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihana Iida  (Luettu 2079 kertaa)

Poissa Wanhapukki

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Ihana Iida
« : Marraskuu 10, 2023, 11:52:54 »
Kävin moikkaamassa tätä nuorta neitoa. Hyvä keskeinen sijainti ja parkkipaikkoja lähellä runsaasti. Vastassa oli kuvien mukainen muodokas hymyilevä kaunokainen. Kolea ja sateinen marraskuu unohtui hetkessä kun sisälle päästyä pienen jutustelun ja lappusten vaihdon jälkeen hän riisuen päällisvaatteet siirtyi sängylle seksikkäissä hepeneissään minä perässä seuraten ihaillen tuota mahtavasti keinuvaa pyöreää persettä. Hän istui sängyn reunalle ja alkoi hivellä etumustani joka heräili hyvää vauhtia juhlakuntoon. Riisuin vaatteeni ja hän valitsi ja rullasi sopivan kumipuvuilta ilokeppini päälle aloittaen taitavan imutuksen. Hän todella vaikutti nauttivan suihinottamisesta ja ongelmitt upotti koko komeuteni syvälle suuhun. Välillä hidasti tahtia ja kun nuo luonnollisen kauniit nuoret kasvot ja säkenöivät silmät katsoivat minua samalla hyväillen kulliani…. Tunsin että kauaa en enää kestä vaan oli pakko pyytää häntä siirtymään sängylle. Hän meni polvilleen sängylle kysyi haluanko aloittaa takaapäin, vastasin myöntävästi ja ihailin tuota jumalaista persettä kun hän riisui pienet stringinsä ja sormetti itseään hetken jonka jälkeen pyysi minua tulemaan sisään. Hitaasti painauduin sisälle ja aloin varovasti vieläkin imemisestä herkillä työstämään. Kosteutta riitti ja kun kiihdytin tahtia tunsin kuinka hän alkoi voihkia hiljaa ja samalla puristella tiukasti tavaraansa. Taas alkoi vanha pukki olla liian lähellä räjähtämistä ja pyysin että otettaisiin pieni hengähdystauko. Kokeiltiin paria eri asentoa ja lopuksi en enää voinut pidätellä vaan pyysin häntä hoitamaan suulla loppuun ja siinä ei kauaa mennyt kun hän taidokkaasti suullaan käsitteli räjähdyspisteessä olevaa kulliani. Tässä vaiheessa makasin raukeana sängyllä ja huomasin että varaamaastani tunnista oli vielä puolet jäljellä. Olin kokonaan unohtanut kiiman vallassa että pyysin häneltä myös extrana squirttausta sillä en ole koskaan ennen sitä päässyt näkemään livenä. Hän pyysi että siirtyisimme suihkun puolelle ettei kastella joka paikkaa. Hän kysyi haluanko vain nähdä vai saada myös päälleni ja suuhun. Tietenkin halusin päästä tuntemaan roiskeet päälläni ja maistamaan!! Olin polvillani suihkun lattialla ja hän hieroi klitoristaan ja välillä sormetti eikä kauaa kun ensimmäinen roiskaus tuli päälleni. Pyyhkäisin rintakehältäni sormella ja maistoin ensi kertaa tuon kiihottavan maun jota kuvailisin sekoitukseksi suolaista,makeaa ja ripaus kiimaa  :inlove: Eikä kauaa kun hän runkkasi itselleen toisen tällä kertaa paljon runsaamman suihkun jota sain nyt myös reilusti naamalle ja suuhuni. Siinä lattialla märkänä hänen nesteistään katsellen tuota valuvaa kiimaista pillua edessäni ja kuinka hänen vartalo tärisi squirttauksen jälkeen tulin kuin huomaamatta itseäni runkaten olin täysin lumoutuneen keskittynyt tuohon upeaan näkyyn. Hän katsoi spermaa valuvaa kulliani ja kysyi että joko olen saanut tarpeekseni.  :wanker: Vastasin myöntävästi ja jäin suihkuun peseytymään eritteistä. Lopuksi vielä hetki juteltiin ja niin kiihkeä tapaaminen oli että lupasin tulla toistekin. Loistavaa kiimaista seksiä ja hyvät muistot jäi kun siirryin takaisin sateiseen harmaaseen säähän hymy leveästi huulillani.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 320
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihana Iida
« Vastaus #1 : Marraskuu 10, 2023, 21:33:30 »
Kävin myös kääntymässä, pieni tiukka ja kaunis pakkaus, joka mielellään höpöttelee kovasti.

Sängyssä oli oikea peitto ja huippulaadukas lakana! Niin tottunut panemaan päiväpeitolla että tälläinen palvelu oli ihan hämmästyttävää.

Sää oli synkkä ja sateinen ja kunto ei näemmä vielä koronan jälkeen ihan priimaa niin hommat hoidettiin nopeaan alta pois ja loppuaika menikin makoillessa.