Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?  (Luettu 4902 kertaa)

Poissa Krista

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« : Marraskuu 08, 2023, 13:32:15 »

Hei kaikille  :inlove:

Usein kohtaan tilanteen, jossa asiakas pyrkii pidentämään tapaamista huomattavasti maksetun ajan yli verukkeella etteihän ole tullut vaikka nään kuinka tulemista venytetään tarkoituksellisesti, todennäköisesti tarkoituksenaan saada enemmän aikaa samalla hinnalla. Vaikka minulla ei ole näkyvillä kelloa, pysyn yleensä hyvin perillä ajasta, eikä minua haittaa, jos tapaaminen venyy hieman, sillä nautin yleensä ajanvietosta asiakkaideni kanssa. Joskus on kuitenkin tarve lopettaa tapaaminen sovitun ajan puitteissa, ja se tuntuu inhottavalta, jos asiakas on tarkoituksella varaamassa lyhyemmän ajan saadakseen huomattavaksi enemmän aikaa samaan hintaan, vaikka vartin sijasta varttitunnin.

Miten muut kollegani toimivat vastaavissa tilanteissa, kun tapaamisaika  on jo ylittynyt ja asiakas ei ole vielä tullut eikä, eikä anna itseään hoidella loppuun asti? Laitatteko asiakkaan
seisovan muna kädessä vaan oventaakse ehdottaen jatkaa ensikerralla?  :wanker:
 Olen kokeillut ja tarjota tapaamisen päädyttyä lisäaikaa tietystä summasta. Tämä on johtanut tilanteisiin, joissa asiakas lupaa maksaa lisäajan, mutta ei välttämättä tee elettäkään lähteä eteiseen kaivamaan lupaamiaan rahojaan. Valitettavasti monen monta kertaa asiakas ei ole maksanut luvattua lisäaikaa lähtiessään koska rahaa ei olekkaan ollut lompakossa enempää kuin alkuperäinen sovittu summa.
Mitä mieltä asiakkaat ovat ennalta sovitusta merkistä tapaamisajan päättymisestä? Esimerkiksi soittolistan päättyminen, valomerkki tai vastaava? Olisiko tämä hyvä käytäntö, vai onko riski, että tälläisen sovittu merkki  pilaisi tunnelman jo etukäteen?


Ajatuksia, kokemuksi, toiminta ideoita?

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2023, 13:41:28 »
Älä myy alle puolentunnin aikoja, ilmoita etukäteen että aika on ovelta ovelle aika ja tähän sisältyy asiakkaan käynti suihkussa tullessa mutta myös vapaaehtoisesti lisäksi lähtiessä.

Kyllä hommien pitää olla taputeltu 5 minuuttia ennen ajan loppumista viimeistään.

Poissa Kles23

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #2 : Marraskuu 08, 2023, 14:14:45 »
Veloitatko ajasta vai veloitatko miehen tulemisista? Olis karua jos sattuu olemaan niin kivaa että tuleekin monta kertaa ja lasku tulee perässä.  :wanker:

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #3 : Marraskuu 08, 2023, 14:33:50 »
Seinällä voi olla myös kello näkyvillä, kyllä kokeneempi turska osaa olla ottamatta paineita näkyvästä kellosta ja kattoo viisareista, kun mennään painamaan loppukiriin.


Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #4 : Marraskuu 08, 2023, 15:05:00 »
Mulla on aina kello näkyvillä. Keikoilla oma kello mukana. Minusta tämä on hyvä siksi, että molemmat voi seurata aikaa, myös poka niin hänkin osaa ajoittaa olemisensa ja tulemisensa kun näkee kellon. Minusta vähentää stressiä myös pokalta. En osaisi itse ajatella tilannetta, että mulla on puoli tuntia aikaa päästä maaliin enkä näe kelloa.

Kukaan ei ole kellosta valittanut vaan ollu hyvä asia. Mulla on viisarikello tollanen pöytämalli ei vie mahottomasti laukussakaan tilaa.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #5 : Marraskuu 08, 2023, 15:13:41 »
Hei Krista!

Itse pidän merkkiä ajan menemisestä soittolisalla. Viimeisen biisin kohdalla kerron, että nyt on viimeinen biisi menossa, kuinka haluaisit laueta?
Suurin osa asiakkaista on jo lauennut siihen mennenssä ja ollaan vietetty helliä hetkiä ja jutusteltu pitkän tovin.

Mulla on myös aina omppumehua, jota tarjoan ennen ajan loppumista ja siinä vaiheessa, kun on aika mennä suihkuun.
Kello löytyy myös, että asiakas voi halutessaan katsoa siitä ajan kulumista. Se puoli tuntia on kuitenkin loppujen lopuksi niin lyhyt aika, että kaikki eivät sitä osaa sisäistää.

Jos olet vasta aloittanut palvelun tarjoaja, pidä kiinni kaikista rajoistasi ja ajankäytöstäsi.
Seuraava asiakas on kuitenkin tulossa etkä voi odotuttaa häntä ulkona luuri kourassa.
Ihan jo asiakaspalvelusyistä aikatauluista on pidettävä kiinni. Seuraavakin asiakas on kohdattava kiireettömästi, kuin hän olisi ainoa asiakas päivässä.
Ja kahvi- ja syömistauoista on pidettävä kiinni. Muuten ei jaksa pitkässä juoksussa.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  ma - pe Jyväskylässä..

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #6 : Marraskuu 08, 2023, 15:48:44 »
Asiakasnäkökulmia:

Jos haluan lisäaikaa ja sitä on tarjolla, menen saman tien lompakolle. Ihan normaali käytäntö että käytettävä aika maksetaan etukäteen. Jos tuntuu ettei asiakas tajua tätä, niin 1) mitä vittua ja 2) ks. meemen omppumehutekniikka. Voi käyttää ihan hanaveden kanssa myös; tosi tärkeää huolehtia asiakkaan nesteytyksestä kun oikein lisäajalle menee liikunta, ja siinä samalla on asiakkaan hyvä käydä lompakolla kun ei ole muutakaan tekemistä.

Olen useamman kerran poistunut tunnin ajan päätteeksi tulematta. Kerran kahdenkin tunnin. Ei ole mikään ongelma. Ei varsinkaan ole pt:n ongelma. Ainoa kerta kun yhtään ärsytti, oli kun yksi tyttö istui naamallani niin ettei ollut edes mahdollista nähdä kelloa, ja ajan loppumisesta kerrottiin kun oli jo liian myöhäistä ottaa itse ohjat käsiin. Hyvät muistot tästäkin silti jäi kokonaisuutena, ja olen tavannut myöhemmin uudestaan.

Jos haluat viettää ylimääräistä aikaa asiakkaan kanssa niin se on ihan ok ja normaalia myös, mutta asiakkaiden puolelta vitkuttelu siinä vaiheessa kun kaikki tietävät mitä kello on, on käytännössä vaan tinkimistä ja tahallista rajojen venyttämistä. Ei sellaista tarvitse sietää, eikä normaalit asiakkaat sellaista harrasta.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1818
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #7 : Marraskuu 08, 2023, 16:02:37 »
Veloitatko ajasta vai veloitatko miehen tulemisista? Olis karua jos sattuu olemaan niin kivaa että tuleekin monta kertaa ja lasku tulee perässä.  :wanker:

Tulemis velotus voi käydä raskaaksi kun kohdalle tulee " 3 tunnin " jyystäjä.
kysyvälle vastataan

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #8 : Marraskuu 08, 2023, 16:28:27 »
Mulla on pieni pöytäkello yöpöydällä. Itse sitä harvemmin, mutta siinä se nyt kuitenkin on. Eikä ole ketään häirinnyt tietääkseni.😊

Minä veloitan ajasta, ja jos ei ole kerennyt laukeamaan varaamallaan ajalla, voi joko maksaa lisäajasta (tällöin raha heti eikä vasta jälkikäteen) tai sitten ensi kerralla vain pidempi aika sitten.😊 En pode huonoa omaa tuntoa siitä että jos joku ei ole esim vartin ajallaan kerennyt laukeamaan jos on tarkoituksella sitä laukeamistaan venyttänyt. Jokaisen aikuisen ihmisen luulisi ymmärtävän että ihmisiä me kaikki vaan ollaan, ja joskus vaan ei laukea nopeasti tai välttämättä edes ollenkaan.

Suosittelen myös pitämään kiinni aikatauluista ja rajoistaan! Jos joku asiakas huomaa että saa aina vetkuteltua lisäaikaa ilmaiseksi tai muuten venytettyä sun rajoja, niin ne paskimmat tyypit käyttää sen tietysti hyödyksi (hyväksikäyttävät kiltteyttäsi). Asiakaspalvelu voi olla hyvää vaikka onkin jämäkkä rajoistaan ja ajastaan, ne ei sulje toisiaan pois. ☺️ Mulla esim lukee jo ilmoituksessa että odotan asiakkaan kunnioittavan toisia ihmisiä. Se tarkoittaa myös minun aikani ja rajojeni kunnioittamista.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #9 : Marraskuu 08, 2023, 18:29:57 »
Mulla on aina oma kello niin ei jouduta näihin vaikeisiin tilanteisiin. :)


Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #10 : Marraskuu 08, 2023, 18:32:44 »
^ Nice😎 Toimiiks se?🤔😝
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Jmn

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #11 : Marraskuu 08, 2023, 19:04:41 »
Munakello pirisemään vaan - you're time is up!

Ja lisäajoista/palveluista kyseltäessä  kylmä käteinen kouraan vaan ensin. Tässä skenessä löytyy kaikennäköistä koijaria ja puoli ilmaiseksi yrittäviä.

Poissa Kikkelinjatke

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #12 : Marraskuu 08, 2023, 19:36:04 »
Tälleen asiakkaana on hyvä kysäistä varovasti mitä esim 30min aika pitää sisällään. Jollain se alkaa kun ovi käy toisilla kun ollaan alasti ja aloitetaan hommat. Myös se, että voiko laueta usempaan otteeseen vai onko laakista poikki. Pari kertaa jäänyt itsellä saamatta puolen tunnin ajassa ja pari kertaa olen ampunut kudin 5min kohdalla ja tapaaminen loppui siihen ja pari kertaa mennyt himpun yli ajalle. Näistä ehkä ensimmäinen 5min laukeaminen oli pikkaisen pettymyt itselleni kun en tajunnut kysyä tästä. Toisaalta likka oli hot ja en varmaan olisi paljoa pidempään pystynyt vaikka olisin koittanut. Kannattaa siis kysyä vaikka ennen tapaamista miten aika hoidetaan niin osaa kaikki siihen varautua. Uskoisin, että kaikki palvelun tarjoajat kertovat milloin varattu aika alkaa ja osa jopa sen itse ilmoittaa. Aika hyvin on kyllä muuten ajan puutteissa menty paitsi yksi kerta kun meni melkein tupla aika, eikä meistä kumpikaan sitä edes tajunnut. Ajattelin kyllä kun seuraavan kerran menen niin maksan reippaasti extraa, koska sitä myös sain.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #13 : Marraskuu 08, 2023, 19:54:36 »
^ Uskoisin että asiakkaan kannattaa noin lähtökohtaisesti ajatella, että se aika alkaa kun astuu ovesta sisään, ja että ajan loppuun mennessä on hyvä olla ulkona asunnosta. Näin se vissiin isolla osalla ainakin suomalaisista tekijöistä menee. Ja jos sattuisikin tapaus jolla aika alkaa vasta kun ollaan alasti, niin tuskin se ainakaan pettymys on jos niin käy.😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #14 : Marraskuu 08, 2023, 20:19:21 »
Vaikka osaisitkin arvioida ajan hyvin, esim herätyskello yöpöydällä ei ole loukkaavaa, vakkarillanikin on ja se ei ole koskaan haitannut. Myös asiakkaan tuleminen ei ole murheesi jos aika on täynnä eikä suostu lisäajasta maksamaan. He maksavat ajastasi, jos lisämaksu ei kelpaa, et ole itse tehnyt mitään väärin.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #15 : Marraskuu 08, 2023, 21:45:08 »

Jos asiakas on tarkoituksella varaamassa lyhyemmän ajan saadakseen huomattavaksi enemmän aikaa samaan hintaan, vaikka vartin sijasta varttitunnin.


Eikä vartti ole varttitunti?  :o

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #16 : Marraskuu 08, 2023, 21:52:10 »
Me viherkasvit olemme helppohoitoisia, monivuotisia ja pidämme sovitusta kiinni. Poistumme kun aika on täynnä. Vakkarihoitajat osaavat hoitaa oikein kokemusten perusteella ja saavat lehdet usein vihertämään.  :inlove:

Hyviä vinkkejä tässä keskustelussa onkin jo mainittu. Nesteyttämisestä huolehtiminen esim. mehulla tapaamisen kestäessä on hyvä juttu. Samoin tapaamisen lopuksi – miten se molemmille sopii ja maistuu. Keittää vaikka kahvit.
Tässä jotain vihjeitä GFE -sisältöiseen rauhalliseen tapaamiseen.

Toimintamalleja, odotuksia ja toiveita on niin monia. Palko haluaa kiireettömän tapaamisen, mikä ei pääty kuin seinään ja esitän toiveena hitaan palautumisen arkeen. Siihen voi sisältyä pieni liukuma, mistä ei ole paluuta ja ratkaisuaikana viimeistään lopetetaan, riippumatta saavutettiinko jotain tai ei. Silti on hyvin aikaa käydä suihkussa, ei tarvitse hosua, eikä tarvitse mennä märkänä ulos. ☕ Kahvitkin ehtii juoda, hiukan hipsutella ja antaa vaikka palautetta tapaamisesta. Kun kuppi on tyhjä, aika on lopussa, samoin soittolistan viimeiset biisit soivat. Lähtöhalien ja -suukkojen kautta takaisin arkeen.

⏳ Kello on hyvä olla nähtävillä ⏰ , mistä voi tarkistaa ajan kulkua molemmin puolin.
Soittolista tapaamisilla on kiva.  :headphones: Sellainen siivittää tapaamista ja rikkoo hiljaisuutta. Lisäksi ajankuluakin voi seurata. Tekisin soittolistasta hieman ylipitkän, 3-5 min. Ihan viimeisen soidessa pitää olla ns. oikeasti lähtemässä. Myös sisältöön annan ennakkoon vinkkejä, niin tulee mieluisa ja vaikka mielenkiintoisin asia on ihan jotain muuta, tunnistan milloin aletaan olla loppumetreillä. Moni biisi sopii tunnelmanluojaksi muutenkin tai selväksi lopetusmerkiksi esim. .  Ja voihan siellä olla tosi tuhmiakin biisejä..  :kiss:  :whipping:  :blowjob:  :inlove: Musiikin tahtiin voi myös vaikka tanssia.  Soittolistan voi laittaa soimaan kun asiakas soittaa lähestymissoiton (siksikin ylipitkä).

Soittolistaa 🎵 käytettäessä en lopettaisi sitä kesken. Se voisi tuntua samalta kuin räpsäyttää pimeydestä kaikki valot päälle kerralla. Samoin valojen räpsyttely. Ennemmin tuollainen +3 soittolista ja sovittu (ymmärretty) lopetusmerkki. Makujen mukaan tässäkin asiassa. Mikä sopii yhdelle, toinen tykkää jostain muusta. Palko haluaa rauhallisen hiiiitaaaasti ja ennakkoon – joku muu saattaa haluta 10s ennen ja NYT.

Hyvä keskusteluyhteys, toiveiden ilmaisu ennakkoon jos sellaisia on, sovitusta kiinnipitäminen ja rajojen kunnioittaminen molemmin puolin, monen muun asian ohessa on tie onnistuneeseen hyvänmielen tuottavaan tapaamiseen.

Soittolistasta ja kellosta huolimatta pyydän PT:tä sanomaan ennakkoon, kun aika alkaa loppua ja kun on mentävä suihkuun. Vaikka koetan pitää ajankulusta jonkinlaista käsitystä, kokemukset saattavat olla sen verran sukkia pyöräyttävä, että PT:n on parempi viime kädessä huolehtia ajankäytöstä.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5198
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #17 : Marraskuu 08, 2023, 22:47:59 »
Kyllä mä ihan vaan sanon asiakkaalle että aika alkaa olla loppumassa.

Ja tosiaan lopetankin sitten jos asiakas ei lisäaikaa halua, oli lauennut tai ei. Eihän se määränpää vaan se matka 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2097
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #18 : Marraskuu 08, 2023, 23:14:42 »

vaikka vartin sijasta varttitunnin.



Mikä ero on vartilla ja varttitunnilla???
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kles23

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Asiakas ja merkki tapaamisen päättymisestä?
« Vastaus #19 : Marraskuu 08, 2023, 23:19:57 »

vaikka vartin sijasta varttitunnin.



Mikä ero on vartilla ja varttitunnilla???


Tämä tuli itsellä mieleen myös mutta tässä on varmasti tarkoitettu varttitunnilla tuntia?  :sheep: