Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkarisuhteen päättymisestä  (Luettu 3282 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vakkarisuhteen päättymisestä
« : Marraskuu 08, 2023, 13:21:21 »
Laitetaanpa tällainen keskustelunavaus äskettäisen "Pisin vakkarisuhde-ketjun" innoittamana...:

1) Mihin tai miten tiiviimmät ja pidemmät vakkarisuhteesi (jos sellaisia on ollut) ovat päättyneet? Alkoiko vain kyllästyttämään ja lopahtiko mielenkiinto vai lopettiko toinen harrastuksen/myynnin, muuttuiko jommankumman elämäntilanne, paikkakunta tai jotain muuta?

2) Miten päättyminen käytännössä hoitui: saitko vain viestin tai jopa niin, että yhtäkkiä vastauksia ei enää tullutkaan tai asiakas ei enää ottanutkaan yhteyttä? Oliko päättyminen tiedossa viimeisellä tapaamisella, kävittekö jopa päättäjäisillallisella tms.?

3) Entä miltä sellaisen tiiviimmän vakkarisuhteen päättyminen tuntui (vai tuntuiko missään) ja miten pääsit yli? Tekikö tiukkaa tai oliko edes pientä haikeutta ilmassa (ainakin jälkikäteen) vai oliko se vain heipat ja kohti uusia seikkailuja? Tässä lajissa ollaan kuitenkin poikkeuksellisen läheisessä kontaktissa mitä yksityisimpien asioiden äärellä ja vieläpä niin, että vakkari-pr tai -asiakas saattaa tuntea toisen yksityisimmistä yksityisintä puolta paremmin kuin kukaan muu. Ja sitä kautta kyse on melkoisesta luottamussuhteesta ja mitä pidemmästä, sen syvemmästä. Ja yleensä ainakin asiakkaan kannalta vakkarivierailut ovat niitä arjen erityisiä juhlahetkiä, jolloin niillä on usein ihan erityinen paikkansa.

Keskustelunavaus sekä asiakkaille että palveluntarjoajille (saa kertoa joko omasta näkökulmasta tai havaintoja asiakkaista). Mutta sellaisille, joilla pidempiä ja tiiviimpiä vakkarisuhteita on ollut ja joilla on langan aiheesta omakohtaista kokemusta. Uskoisin, että tästä aiheesta on monenlaisia tarinoita kerrottavaksi.

Ja tässä vielä aiheen tilanteeseen liittyvä elämänviisaus (soveltuu moneen muuhunkin): Älä itke  :'( siksi, että se on ohi. Hymyile  :inlove: siksi, että se tapahtui
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 08, 2023, 13:25:53 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1201
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #1 : Marraskuu 09, 2023, 08:20:21 »
Miten tähän voi vastata rikkomatta illuusiota. *miettii* Jokainen asiakas haluaa olla se yksi ja ainoa.
Vaikka kaikki tietää, että on muitakin kuin hän.  8)

Asiaan...yksi noin 10v vakkarisuhde päättyi. Hän oli pitkässä avoliitossa. Useamman kerran toi esille miten jättäisi avokkinsa ja muuttaisi mun luokse.
En tykännyt ajatuksesta.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #2 : Marraskuu 09, 2023, 15:23:34 »
Onhan näitä päättynyt.
En ole syitä kysellyt, mutta eräs kertoi alkaneensa seurustelemaan ja lopetti siksi käynnit.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #3 : Marraskuu 09, 2023, 16:50:58 »
1. Paikkakunnalta pois muuttaminen tai pt on lopettanut seksityön.

2. Pt on tähän mennessä ilmoittanut tapaamisen yhteydessä, että työt loppuvat kohta.

3. Tunne on aina haikea. En tule unohtamaan heitä koskaan. Osaan olen jopa hieman ihastunut, mutta niin kuin kaikki hyvin tietävät se on big no, no.

Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #4 : Joulukuu 08, 2023, 19:40:57 »
Nostetaanpa tätä vastaamalla itse omaan kysymykseen:

1. Vakkarisuhteet ovat useimmiten päättyneet siihen, että vakkari on lopettanut hommat kokonaan. Viimeisimmät kolme: yksi muutti ulkomaille, yksi lopetti opiskelut ja sitä myöten seksinmyynnin, yksi hankkiutui raskaaksi. Jos olen itse lopettanut, se on liittynyt siihen, että esim. työmatkustelu kyseiselle kauempana olevalle paikkakunnalle on loppunut. Kerran kävi niin, että meno muuttui jossain vaiheessa hieman liian levottomaksi ja epäilyttäväksi, että tuli sellainen tuntuma itselle, että on parempi lopettaa.

2. Kaikissa tapauksissa viimeisellä tapaamisella on puhuttu, että tapailu loppuu ja hyvästelty. Kerran PT laittoi viestin ja kysyi voidaanko käydä muuten vaan lasillisilla, hänellä on kerrottavaa. Arvostin sitä kovasti. Useammankin kerran on viimeisen tapaamisen jälkeen käyty vielä sen yhteydessä tai erikseen closing dinnerillä.

3. Tähän lajiin kuuluu, että kaikki on määräaikaista. Hommat tai harrastuksen voi lopettaa ja aloittaa aina kun siltä tuntuu. Mutta unohtumattomimmat tapaamiset olen kokenut siinä vaiheessa, kun on tunnettu pidemmän aikaa ja tavattu monta kertaa. Vakkarin kanssa toimiva paketti on kehittynyt sellaiseksi ajan saatossa ja tapaamiset lähtökohtaisesti aina onnistuneita. Sitten kun se päättyy, niin jäähän sitä kaipaamaan. Ja tietää, että vaikka hyviä löytää, niin se vie aina aikaa, ennen kuin pääästään samalle levelille kuin missä pitkäaikaisen ex-vakkarin kanssa oltiin. Ja että siinä välissä tulee huteja ja epäonnistuneita tapaamisia.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #5 : Joulukuu 09, 2023, 15:07:44 »
3. Tähän lajiin kuuluu, että kaikki on määräaikaista. Hommat tai harrastuksen voi lopettaa ja aloittaa aina kun siltä tuntuu. Mutta unohtumattomimmat tapaamiset olen kokenut siinä vaiheessa, kun on tunnettu pidemmän aikaa ja tavattu monta kertaa. Vakkarin kanssa toimiva paketti on kehittynyt sellaiseksi ajan saatossa ja tapaamiset lähtökohtaisesti aina onnistuneita. Sitten kun se päättyy, niin jäähän sitä kaipaamaan. Ja tietää, että vaikka hyviä löytää, niin se vie aina aikaa, ennen kuin pääästään samalle levelille kuin missä pitkäaikaisen ex-vakkarin kanssa oltiin. Ja että siinä välissä tulee huteja ja epäonnistuneita tapaamisia.

Aivan samoilla aatoksilla mennään, mutta sellaista elämä on.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 687
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #6 : Joulukuu 09, 2023, 16:02:37 »
Mulla yksi loppui yhteisestä sopimuksesta, kun alkoi toisella olla liikaa tunteita pelissä. Noin muuten pidemmistä suhteista osa on vain hiipunut, yhden kanssa on puhuttu ettei kohta ehkä enää ole mahdollista käydä, joten suhteen päättymistä vähän valmistellaan.

Enpä itse mieti asiaa sen kummemmin, syy saa olla mikä hyvänsä eikä sitä mulle ole pakko kertoa. Jos mä en halua enää tavata syystä tai toisesta, kerron kyllä sen, mutta en ota itse ensin yhteyttä. Joskus sitä miettii, missäköhän muutama vanha vakkari viilettää, mutta toivottavasti niillä on hauskaa, kivoja tyyppejä kun olivat.
Helsingissä <3

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #7 : Joulukuu 09, 2023, 16:48:03 »
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä vakkari ideologiaa tai määritelmää, onko siis kyseessä vaan professori jonka luona on käynyt huoripukkeilemassa useamman kerran? Vai onko joku pinky ring rituaali joka pitää suorittaa ennen vakkari statusta?

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1200
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #8 : Joulukuu 09, 2023, 17:25:15 »
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä vakkari ideologiaa tai määritelmää, onko siis kyseessä vaan professori jonka luona on käynyt huoripukkeilemassa useamman kerran? Vai onko joku pinky ring rituaali joka pitää suorittaa ennen vakkari statusta?

On olemassa esim. ravintoloita, joissa ihmiset käyvät säännöllisesti ja usein syömässä. Voihan sitä käydä joskus muuallakin, mutta yleensä sinne vakkaripaikan lounaspöytään palataan yhä uudelleen. Kun vaihdat ravintolan tilalle huoran, pitäisi vakkarin käsitteen olla varsin selkeä.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #9 : Joulukuu 09, 2023, 18:28:31 »
Meitsillä on kaksi huoraa tänä vuonna päättänyt asiakassuhteen törkeällä oharilla. Löytyyköhän tämä jopa Venlan bookletista? Ohari kun jättää lyhytaikaisen paskanmaun suuhun ja pyyhkii ihastumisen rippeet aiheuttamatta kummempaa kaunaa...

Sen sijaan ystävällisellä suoralla viestillä lopettanutta naista kaipaan suuresti edelleen :')

_
dijon on sinappi

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #10 : Joulukuu 09, 2023, 18:38:46 »
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä vakkari ideologiaa tai määritelmää, onko siis kyseessä vaan professori jonka luona on käynyt huoripukkeilemassa useamman kerran? Vai onko joku pinky ring rituaali joka pitää suorittaa ennen vakkari statusta?

Minusta se vain kuvaa todellisuutta. Jos olen tavannut jotain tyttöä 20+? kertaa ja aina menen uudestaan kun on Suomessa käymässä, niin kyseessä on vakkari oli rituaaleja tai ei.

3 "vakkaria" ollut, joista 1 vain lopetti joko Suomessa käymisen, tai ehkä alan kokonaan, en tiedä.

Ei ollut mitään jäähyväisiä.  :-\ En tosin sellaisia odottanutkaan.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #11 : Joulukuu 09, 2023, 19:38:36 »
Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä vakkari ideologiaa tai määritelmää, onko siis kyseessä vaan professori jonka luona on käynyt huoripukkeilemassa useamman kerran? Vai onko joku pinky ring rituaali joka pitää suorittaa ennen vakkari statusta?

Itse käytin sanaa vakkari huorasta, joka jäi Thaimaahan ja myöhemmin lähinnä Kamputseaan suuntautuvien ns. talvea pakoon reissuilla pyörimään nurkkiin. "suhde" saattoi parhaimmillaan tai pahimmillaan kestää jopa puoli vuotta, tämä ei tietenkään estänyt käymästä varsinaisesti huorissa.

Pihvileuka oli muuten ottanut tänä vuonna Linnan juhliin seuralaisen, tätä kutsuisin vakkariksi.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #12 : Joulukuu 11, 2023, 19:07:32 »
Meitsillä on kaksi huoraa tänä vuonna päättänyt asiakassuhteen törkeällä oharilla. Löytyyköhän tämä jopa Venlan bookletista? Ohari kun jättää lyhytaikaisen paskanmaun suuhun ja pyyhkii ihastumisen rippeet aiheuttamatta kummempaa kaunaa...
Sen sijaan ystävällisellä suoralla viestillä lopettanutta naista kaipaan suuresti edelleen :')

En olekaan koskaan ajatellut noin, mutta tässä on kyllä pointtia  :headbang:
Ehkä pitäisi pyytää nykyisiltä vakkareilta, että jos päättävät joskus lopettaa hommat tai ainakin minun asiakassuhteen, niin tekisivät sen ohareilla  ;D Ongelmana tosin on, että pitkäaikaiselta vakkarilta siedän kyllä oharitkin, niin sillä ei ehkä saisi tuota efektiä...  :)
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa urquan

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #13 : Joulukuu 16, 2023, 19:48:34 »
Mitä tällaiseen "vakkarin jäähyväistapaamiseen" kuuluu tai pitäisi kuulua, jos PT on lopettamassa hommat pysyvästi? Ollaanko siinä intiimistä keskenään, vai jokin pidempi jutustelu lasillisen äärellä? Luulisi, että riski ylilyönteihin on viimeisen seksikerran tapauksessa suurehko asiakkaan puolelta.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vakkarisuhteen päättymisestä
« Vastaus #14 : Joulukuu 18, 2023, 02:55:52 »
Meitsillä on kaksi huoraa tänä vuonna päättänyt asiakassuhteen törkeällä oharilla. Löytyyköhän tämä jopa Venlan bookletista? Ohari kun jättää lyhytaikaisen paskanmaun suuhun ja pyyhkii ihastumisen rippeet aiheuttamatta kummempaa kaunaa...

Sen sijaan ystävällisellä suoralla viestillä lopettanutta naista kaipaan suuresti edelleen :')

Siis minäkö?  :)

Anyways..olen päättänyt vain muutamia vakkarisuhteita urani aikana & eri tavoin (riippuen asiakassuhteen laadusta, kestosta, syistä miksi asiakassuhde päättyy jne.), mutta eeeen kyllä koskaan oharilla.
En muista milloin viimeksi ylipäätään olisin tehnyt asiakkaalle oharit (enkä koskaan tarkoituksella & niistä on sovittu hyvitys, jos noin on päässyt käymään). Peruutukset on sitten asia erikseen, matkaan voi tulla välillä muuttujia joille ei voi mitään.

Mutta se mitä kukin mieltää vakkarisuhteeksi onkin sitten taas toinen tarina...mulla ehkä rima siihen keitä kutsun vakkareiksi on vuosien varrella noussut.

...ja täähän nyt ei vastannut aloitukseen laisinkaan.  :laught:
Ehkä myöhemmin lisää jopa itse aiheesta. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa su-ma 12.-13.5.!