Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Attena trans  (Luettu 4672 kertaa)

Poissa tuplaj

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Attena trans
« : Marraskuu 07, 2023, 23:21:35 »
Kyseisellä nimimerkillä ilmoittelee naapurissa. Näyttää ainakin kuvien perusteella todella hyvältä. Onko kellään kokemuksia?

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Attena trans
« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2023, 00:28:16 »
Kuviensa mukainen neiti, antoi kyllä hyvät kyydit

Tavattaessa muutamat poskisuudelmat, kuteet pois ja ihastelemaan tuota puolitummaa neitoa. Alkuun huulihölkät puolin ja toisin, jonka jälkeen oli aika päästä neidin käsittelyyn. En rupea tarkemmin arvioimaan neidin kalun kokoa, mutta sanotaan näin että täytti suun sekä tuntui kun neiti pani mua. Ei mitenkään järkky paksu, mut riittävästi kyllä ja kohtuu syvällä. Aivan satavarma en ole olisiko rajalla ensitekijälle, mutta itse olisin ehkä alun jälkeen toivonut jopa hieman paksumpaa mutten kyllä siltikään valita. Muutaman asennonvaihdon jälkeen aika maistella neidin mahloja jonka jälkeen runkkasin oman lastini hänen rinnuksilleen. Suihku ja pieni hetki small talkia ennen poistumista.

Omasta mielestäni sain rahoilleni vastinetta, todennäköisesti kyllä visiteeraisin neitiä uudestaan, mutta ehkä jokin kuitenkin jäi hieman valjuksi tapaamisen aikana. Kenties antaisin 8- arvosanaksi tapaamiselle, sain kyllä mitä lähdin hakemaan, sen puoleen ei mitään valittamista, mutta ehkä hieman enemmän olisin toivonut intohimoa neidin puolelta. Don't get me wrong, ei ollut kyse niin usein liukuhihnatoiminnasta, mutta kuten mainitsin, hieman jäi valjuksi...  Anyhow, sain mitä hain ja on ollut tyytyväinen olo jälkikäteen eli sen suhteen ei valittamista. Kai maar mä uusiks menisin tapaamaan... Sanotaan, et laittaisin neidin omaan TOP15 -listaan eli sen suhteen kaikki ok

Poissa Miklu

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Attena trans
« Vastaus #2 : Helmikuu 19, 2024, 08:23:49 »
Näyttää oleva Suomessa. Kuvat näyttää hyvältä ja IGssäkin pirtsakan oloinen lady. Jos Ouluun eksyy niin saattaapi olla että käyn testaan…

Poissa kilpi

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Attena trans
« Vastaus #3 : Huhtikuu 01, 2024, 19:45:41 »
Onko Attenasta tuoreita kokemuksia?