Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Zara Erotic Massages (rapsa)  (Luettu 11821 kertaa)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Zara Erotic Massages (rapsa)
« : Joulukuu 16, 2019, 16:19:14 »
Ilmoittaa RE:ssä tällä nickillä, paljon myönteistä kommenttia. Kombo hieronta-tissipano-suikkari ja hinta "kympin alle tasasen" sai kiinnostumaan. Numero luuriin, vastaus heti ja erotic massage -varaus 45 min päähän. Nopea kivipesu, vaatteet niskaan ja liikkeelle.

Julkisilla paikalle, saavutettavuus oikein hyvä. Tekstarilla ohjeet alaovelle. Vastassa mukava mutta hieman ujo tyttö, isot silarit latex-topin alla. Kasvoiltaan ei ehkä kaunotar, mutta sympaattinen. Pitkä ja hoikka tyttö. Melkein väittäisin että olen käynyt panemassa tätä tyttöä monta vuotta sitten Hakaniemessä, mutta koska Zara sanoi että ei ole käynyt sillä suunnalla, niin ota tästä sitten selvä.

Rahat kouraan, vaatteet pois ja sängylle vatsalleen. Hieronta tapahtui kookosrasvalla ja oli hellää, ei tosiaan urheiluhierontaa, mutta toinen käsi seikkaili jatkuvasti pakaroiden ja kassien alueella, mistä plussaa. Aika nopeasti tuli pyyntö kääntyä ympäri ja siirryttiin händäriin. Hivelin tissejä samalla, ja siitä alkoikin sitten tissipano, Zara antoi minun viedä: läiskyttelin tuttien väliin ja hieroin nännillä terskaa, tuntemukset oli varsin mukavia.

Päätin että tänään vedetään lopetus suuhun, ja kun Jormas oli aiemman puheen mukaisesti verhottu gummilla, pääsi se suuhun lämmittelemään. Tarjolla ei ollut syväkurkkua, mutta tämä oli sanottu jo imoituksessa, enkä sitä olisi kaivannutkaan. Zaran imutekniikka on hyvä ja tahti tasainen. Tulos oli haluttu, muutaman minuutin tiiviin käsi- ja suutyöskentelyn jälkeen purkauduin kortsuun ja voihkin ilokseni tunnelmaa lisätäkseni.

Peniksen pyyhinnän jälkeen läiskin puhtaan pyyhkeen kanssa suihkuun ja kun lopuksi halausten kautta ulos. Aikaa kului aika minuutilleen 30 minuuttia tähän visiittiin.

Kokonaisuus: kaikki pyydetty tapahtui, hinta ok, tyttö kohtelias mutta ei erityisen sexy. Fiiliksellä sanoisin arvosanaksi 3/5.
Menisinkö uudestaan? Vaikea sanoa, riippuu tarpeesta ja tarjonnasta, ehkä.

antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa A-type

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #1 : Joulukuu 17, 2019, 09:07:03 »
Hän on käyny kylässä mulla muutaman kerran. Hän oli pari vuotta sitten naapurintyttömäisenpi, nyt enemmän prof. Olet varmaan tavannut aiemmin.
Ihan ok nainen, en tiedä, että onko hän itse niin innoissaan.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #2 : Joulukuu 17, 2019, 13:20:32 »
Kun vielä asiaa mietiskelin, niin olen tosiaan aika varma että olen käynyt Zaran luona aiemminkin.

Ehkä mikä eilisessä tapaamisessa jäi vaivaamaan on juuri tuo A-typen kiteyttämä asia: en ole varma, nauttiiko Zara paljon hommastaan.
Voi tietysti olla että päivissä on eroja, mutta olo jäi vähän haaleaksi.

antero pee
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #3 : Marraskuu 29, 2020, 19:25:25 »
Hirveä mörköhän tämä oli ja mitä järkyttävimmät silikonipallot.

Itse toiminta kylläkin vastasi edellistä kuvausta.

Ei jatkoon.

Poissa kekkuli78

  • Full Member
  • Viestejä: 106
  • * Kelpo kaveri
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #4 : Joulukuu 01, 2020, 10:52:07 »

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #5 : Toukokuu 28, 2021, 17:00:05 »
Zara Erotic massages on jällee kierroksella REn puolella. Kelläs on viimesin kokemus daamista et missä mennää palvelun laadun suhteen? Vähä arveluttaa tapaus.
En oo oikei ikinä ymmärtäny näitä hupakoita joilla on 15min pikanen hinnoiteltu mut sit jos kysyy nii on vain 30min palvelua, joka minimi. Sit jos kysyy et miks on kuitenki vartti ilmossa nii vedetää herne nenää? Ei hjummarra, ei. Kait se pitää vaa hanskaa vetästä

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #6 : Toukokuu 28, 2021, 17:20:51 »
Kiinnostava tapaus muuten siinä mielessä tämä Zara että keskusteluissa on käynyt ilmi että toiset pitää aivan jumalaisen kauniina ja itse taas olin vähän sitä mieltä että epävarman oloinen eikä kovin viehättävä. Mutta tosiaan, vaikuttaisi olevan vahvasti ns. makukysymys-misu.
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #7 : Kesäkuu 03, 2021, 12:40:08 »
Kait se pitää vaa hanskaa vetästä

Zaran tapauksessa oma hanska säästää pettymykseltä, osta sillä rahalla itsellesi jotain kivaa.
Tietysti jos silmät kiinni hänet kokee eikä niitä ilmapalloja vahingossa hipellä, voi elämys olla mukavampi.

Valitettavasti nähtyä ei saa näkemättömäksi.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #8 : Kesäkuu 03, 2021, 17:33:43 »
Tapasin Zaran joskus parisen vuotta sitten. Ei maailman kaunein, muttei mikään mörkökään, kuten joku täällä mainitsi.
Jutteli silloin, että tulee paljon ohareita ja siksi ei fiilikset aina ole niin kovin hyvät.
Käyttäydyin itse hyvi olin paikalla sovitusti ja palvelu oli loistavaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #9 : Kesäkuu 03, 2021, 18:47:37 »
Minäkin olen tavannut kyseisen Zaran useamman kerran,eikä ole kyllä ollut ketaakaan valittamista. Ja kuvatkin ovat kyllä ihan aidot! Ainakin mun mielestä!?

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 119
  • * Kelpo kaveri
Vs: Zara Erotic Massages (rapsa)
« Vastaus #10 : Kesäkuu 03, 2021, 22:22:32 »
Olen kans puolen tusinaa kertaa käynyt halattavana ja ihan kivaa ollut, kiva likka, kivan näköinen ja minun mielestä tosi kivat 1507 715517. Ihan joka kuvan aitoudesta en osaa sanoa mutta suurin osa on kyllä ihan itse kurtisaanista.
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long