Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hiljaiset ajat?  (Luettu 1638 kertaa)

Poissa Ellsaberhgirl91

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Hiljaiset ajat?
« : Marraskuu 07, 2023, 18:12:37 »
Hei,onko muillakin hupakoilla ollut hiljaista?alue 09

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #1 : Marraskuu 07, 2023, 18:23:45 »
Tälleen 13v kokemuksella niin ei näistä tiiä, ei ole ennustettavissa. Noh, joulun jälkeen alkuvuosi usein rauhallisempaa, keväällä kun valo lisääntyy vilkastuu. Mulla esim heinäkuu oli yllättävästi vilkas vaikka on yleinen lomakuukausi. Kaikenlaiset vaikka MM kisat vaikuttaa aina, sitten kuun ja tähtien asennot ja varmaan aurinkomyrskyt. Heh. Mies ja kikkeli, onko sen arvaamattomampaa?

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #2 : Marraskuu 07, 2023, 18:25:46 »
Voisin kuvitella, että myös nykyinen taloustilanne vaikuttaa negatiivisesti asiakas virtaan..ehkä.
Ja pahoittelut että vastasin, vaikka en ole hupakko.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #3 : Marraskuu 07, 2023, 18:52:55 »
Nyt oli kanssa justiinsa syyslomat kouluissa niin monilla perheillä varmaa kassat tyhjentyny sinnekki.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4008
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #4 : Marraskuu 07, 2023, 19:13:01 »
Kaiken maailman koronat ja influenssat pitävät turskat varpaillaan.
Saitin Bud Spencer

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 614
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #5 : Marraskuu 07, 2023, 19:26:47 »
Kaiken maailman koronat ja influenssat pitävät turskat varpaillaan.

Höh, olisivat mieluummin selällään
Nokialla

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #6 : Marraskuu 07, 2023, 20:21:04 »
Kuullut samaa hommaa monelta PT:lta 🤔

Itselläni vaikuttaa asiaan liian kova työtilanne eikä ehdi / jaksa hupakoissa juosta 😢
Lupaan parantaa tapani keväällä ja tyhjentää pussit moneen kertaa  :whipping:

Mutta uutisissa puhutaan taantumasta, koronasta, flunssasta ja runsaasta PT - tarjonnasta.
Varmasti nuo vaikuttavat ja osittain pimeys niin Turskat ei olla ihan täysin vireessä  :weightlifting:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 950
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #7 : Marraskuu 07, 2023, 20:25:07 »
Kuullut samaa hommaa monelta PT:lta 🤔

Itselläni vaikuttaa asiaan liian kova työtilanne eikä ehdi / jaksa hupakoissa juosta 😢
Lupaan parantaa tapani keväällä ja tyhjentää pussit moneen kertaa  :whipping:

Mutta uutisissa puhutaan taantumasta, koronasta, flunssasta ja runsaasta PT - tarjonnasta.
Varmasti nuo vaikuttavat ja osittain pimeys niin Turskat ei olla ihan täysin vireessä  :weightlifting:

Tässä oli hyvin sanottuna jo monta hyvää pointtia. Itse esim olin tässä syksyllä pidemmänkin aikaa enemmän ja vähemmän kipeänä. Hinnat on noussut lähes kaikessa, on ollu lomia, tarjontaa tullut ajoittain huimastikkin lisää. Tottakai nämä kaikki vaikuttaa asiaan.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #8 : Marraskuu 08, 2023, 02:00:03 »
Tosiaan, itsekin juuri peruin ajan koronan takia ja pidän itsellä 7 kuumeetonta päivää sellaisena rajana että uskaltaa lähikontakia ottaa pt:n ihan kohteliaana.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9070
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #9 : Marraskuu 08, 2023, 08:02:11 »
Loppuvuodesta kait aina vähän hiljenee kun kakarat ja pirttihirmu laitetaan etusijalle.
Why so fragile?

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #10 : Marraskuu 08, 2023, 09:10:31 »
Yleensä kysynnän laskiessa hinnat...  :P

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #11 : Marraskuu 08, 2023, 17:25:14 »
Suurin osa suomalaisista ilmoittelee sivulla jossa ei edes näy niitä hintoja. Ja jostain syystä ne ilmoitukset usein jätetään vielä epäselvemmiksi kuin mitä ko. sivun säännöt edellyttävät.

Samaan aikaan toisaalla, ulkomainen seksityöntekijä saa kansainvälisen median Iltapulua myöten mainostamaan pilluhiivastaan tehtävää olutta.

Mulla ei maailman mullistukset ole vielä näkyneet kukkarossa, mutta kiire ja stressi on laskeneet sietokyvyn perus naapurisivusäätämiselle lähes nollaan. Kyselyt ja rahat menee niille jotka suoraan ilmoituksessa kertoo olevansa alle 10 minuutin matkan päässä ja että tarjolla on sitä mitä haluan.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #12 : Marraskuu 08, 2023, 17:32:13 »
Mulla ainakin tämä kaamos painaa pahasti. Ei tee mieli edes runkkailla. Maksa nyt siitä sitten, että joku ihana imeskelee tuota takaisin housujen lämpöön halajavaa nuudelia...

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hiljaiset ajat?
« Vastaus #13 : Marraskuu 08, 2023, 17:57:33 »
Syksy ja talvi on mulla ollut ainakin aina vähän hiljaisempaa aikaa. Keväät ja kesät taas sitten kiireisempiä aikoja (mikä on harmi, koska silloin haluaisin itse lomailla). Heinäkuu on ollut mulle joka vuosi se milloin tulee tahkottua enemmän rahaa. Varmaa on myös että jos ulkona on kauhea myrsky, niin työpuhelin on hiljainen. Ihmiset ei halua liikkua mihinkään jos on paska keli, kylmää ja masentavan pimeää. Vaikka mun luo vois kyllä erityisesti silloin tulla nautiskelemaan lämpimään... ;)

Mutta ei siinä auta muu kuin tehdä vähän useampana päivänä töitä, tai hyväksyä se että näissä duuneissa tulee välillä suvantovaiheita. Yleinen taloustilanne varmasti vaikuttaa myös, muistelen kaiholla korona-aikoja (puhtaasti talousnäkökulmasta) kun ihmisillä ei ollut oikein mahdollisuutta käyttää rahaa mihinkään muihin harrastuksiin, niin ne harrastusrahat meni horojen taskuun 😄