Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Fetissisi Nanan kanssa  (Luettu 1303 kertaa)

Poissa WildclubNana

  • Newbie
  • Galleria (22)
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Fetissisi Nanan kanssa
« : Marraskuu 07, 2023, 13:56:20 »
Moikka, täällä Nana!

Fetisseissä seksuaalinen kiinnostus kohdistuu esimerkiksi johonkin esineeseen, ruumiinosaan, vaatekappaleisiin tai eritteeseen.

Syvennyn sinun fetissiisi, luon sinulle tilanteen jossa saat toteuttaa itseäsi ja fantasiaasi. Voit olla kokenut tai ensikertalainen, seurani on turvallista ja luottamuksellista. Otan sinut vastaan iästäsi tai sukupuolestasi riippumatta!

Meillä on käytössämme erilaisia huoneita teemoittain. Kaikki tilat ovat siistit ja tunnelmalliset. Suurella kartanolla on paljon erilaisia huoneita, jotka takaavat kaikki omanlaisensa tunnelman. Myös tunnelmalliset valot sekä kynttilät tuovat lisää fiilistä yhteiseen hetkeemme.

Käytössämme on myös erilaisia välineitä, leluja ja laitteita. Mukaan voit ottaa myös omia välineitäsi.

Vaatekaappikin on laaja - voin pukeutua asuihin jotka miellyttävät juuri sinua. Lateksia, pitsiä, nahkaa, alusvaatteita, sukkahousuja ja korkokenkiä jne. Kynsilakkoja ja meikkiä unohtamatta!

En malta odottaa toiveidesi toteuttamista! Tavatessamme varmasti nautimme molemmat - sinä, koska pääset toteuttamaan ja kokeilemaan fantasioitasi, ja minä, koska saan antaa sinulle jotain mitä olet toivonut!

♥♥♥

Itse olen 30 vuotias, 50kg, pituutta 164 cm. Kurkkaa kuvani, niissä olen minä.

Olen esimerkiksi tehnyt jalkafetissi sessioita, CBT:tä, potilas/lääkäri leikkejä. Ehdota mitä vain ja katsotaan yhdessä mitä keksitään!

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2023, 16:04:37 kirjoittanut Heikki Koo »
Nana Villi Kartanolta!

Poissa Turkismies/86

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Fetissisi Nanan kanssa
« Vastaus #1 : Marraskuu 18, 2023, 08:10:06 »
Ihan mielenkiinnosta, pukeutuisitko aitoon turkkiin jos pyydettäisiin?