Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VAROITUS KUSETUKSESTA  (Luettu 5605 kertaa)

Poissa nicecock

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
VAROITUS KUSETUKSESTA
« : Marraskuu 06, 2023, 13:48:22 »
SO:lla ilmoittelee blondi latino nimimerkillä
Aries, hyvä palveluvalikoima. Viestittely sähköpostilla, sanoo olevansa Triplan Sokos-hotellissa. Sovittiin treffit ja kun ilmoitin olevani ulkopuolella, alkaakin selittely ettei ota enää käteistä vastaan, pankin kanssa ongelmia ettei käy mobilepay ja ainoa tapa maksaa on Xboxin lahjakortti, joka pitäisi hakea Prismasta. En tiedä mitä sitten olisi seurannut kun kortti olisi ostettu, enkä jäänyt ottamaan selvää.

Poissa adv

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #1 : Marraskuu 06, 2023, 17:29:11 »
SO:lle on viime aikoina ilmestynyt hirveä määrä huijareita. Lämpimästi suosittelen kaikille kuvahakupalvelua avuksi (kun esim https://tineye.com) suodattaakseen nopeasti profiilit feikkillä kuvilla. Tämän lisäksi nyrkkisääntö on et jos hinta on liaan hyvä, niin ilmeisesti kannattaa miettiä, miks.

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #2 : Marraskuu 07, 2023, 12:28:01 »
Itse lähden heti pois, kun asia mutkistuu, pitkittyy ym, esim. tulee viesti  odota siellä pakkasessa ja räntäsateessa vielä vartti,
 tai maksa sitä tai tätä, sillai tai tällai,
 tai jotain muuta,
en ole mikään reppana joka tekee kaikki mitä nämä itseään täynnä olevat maailman kuningatteret vain pompottaa,
suosittelen samaa. Samoin  kun menen sisään ja alkaa sääntöjen selitys ja lataaminen  turpa väärässä,  jotkut väsyneet verkkarit jalassa,  tukka pystyssä ja  meikittömänä ilman hymyä heti naputus, käännyn takaisin aina.,

Poissa EsponAntti

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #3 : Marraskuu 15, 2023, 09:52:49 »
Törmäsin samaan. Chätännyt mielenkiinnosta ja suomalaisesta xbox kortista laittaa kuvia. Pyytää tulemaan paikalle niin koitan juuri maililla sanoa että olen siellä ja katsoa kuinka tämä etenee. Kyllä tarjoaa, että huoneeseen tai tapaaminen ulkona. Vaikea sanoa mitä tässä koittaa kusettaa. Tekisi mieli melkein ajaa paikan päälle katsomaan.

Poissa Waverunner

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #4 : Marraskuu 15, 2023, 10:20:10 »
Eikö sitä perkeleen XBox juttua saa rahalla ostettua? Ihme juttuja välillä...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #5 : Marraskuu 15, 2023, 10:22:10 »
Eiköhän oteta pojat perjantaina pussikaljat mukaan ja mennään oikein ajan kanssa katsomaan että mitä vittua siellä oikein säädetään  :drinking:
Why so fragile?

Poissa EsponAntti

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #6 : Marraskuu 15, 2023, 10:23:19 »
Niin on? Ei kait rahan kerääminen niin iso riski ole. Mutta ihmetyttää miten voi kusettaa jos kortti viedään fyysisesti ja näkee sokoshotellissa?

Poissa EsponAntti

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #7 : Marraskuu 15, 2023, 13:25:48 »
Olin siinä lounaalla niin kyllä se viestittelyssä tuli pyyntö lahjakortin koodista kuten saattoi arvata 😄

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #8 : Marraskuu 15, 2023, 13:32:39 »
Samoin  kun menen sisään ja alkaa sääntöjen selitys ja lataaminen  turpa väärässä,  jotkut väsyneet verkkarit jalassa,  tukka pystyssä ja  meikittömänä ilman hymyä heti naputus, käännyn takaisin aina.,
Tämä on juuri se tilanne kun sanon "eiköhän tämä parisuhde ollut tässä."
Why so fragile?

Poissa Zemlicka

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: VAROITUS KUSETUKSESTA
« Vastaus #9 : Marraskuu 17, 2023, 19:07:37 »
Kusetusyritysten määrä on lisääntynyt. On myös ilmoituksia, joiden kautta yritetään huijata maksulliselle sivustolle, missä joku avaa "keskustelun" ja pyrkii nyhtämään rahaa 20 e kerralla. Tällainen gonahtanut turska ei näihin sorru.

Olen tehnyt linjauksen, että kuvien pitää olla validoitu,ja lisäksi mielellään muutama kanssapolkijoiden arvostelu nähtävänä.

Naapurikentällä palautesysteemi toimii hyvin ja ehkäisee kauheimpia  silmään sohottamisia. Jos palaute on estetty, niin se kertoo vain siitä, että ilmoitus ei vastaa todellisuutta.

Varmasti kaikki vähänkään huorissa touhunneet ovat oppineet virheistä. Joskus panetus sokaisee ja sitä menee paikalle ilman riittäviä ennakkotietoja. Olen kyllä kääntynyt kynnykseltä takaisin. Joskus olen myös pyytänyt ja myös saanut rahat takaisin kun väsähtänyt lumppu oli sitä mieltä, että takaapäin paneminen ei kuulu taksvärkkiin.