Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Celinne Vantaa RE  (Luettu 2863 kertaa)

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Celinne Vantaa RE
« : Lokakuu 28, 2023, 01:50:11 »
Tulipa tossa käväistyä kyseisen PT:n luona. En olisi heti muistanut, että ollaan tavattu, mutta PT itse totesi, että tavattiin n. vuosi sitten ekan kerran.

Kuvien tyttö kyseessä, mutta itse tapaaminen ei hänen kanssaan ollut (ei nyt eikä vuosi sitten) mikään järisyttävin kokemus näissä hommissa. Jotenkin hieman iloton ote hommaan, poissaoleva ja hieman viileä suhtautuminen koko toimituksen ajan. En nyt sanoisi, että on täysin liukuhihnaakaan, mutta vahvasti paistaa hänen toiminnastaan läpi, että se raha on se juttu, miksi tätä tekee.

Ei voi lähimainkaan verrata esim. Viki Sweet`in palveluihin. Mutta, kun jonkun luona tarpeeksi käyn, niin uutta tapausta tuo mieli jo hakee.

En olisi mennyt, jos olisin buukatessa muistanut tuon vuoden takaisen tapaamisen.

Käy kyllä niille uroksille, jotka tarvitsevat hommaan vain naisellisen seksikkään tyypin alleen ja hoitelevat itse toiminnallaan homman maaliin.

Pääsin minäkin sinne maaliin, mutta, mutta, ei tosiaan mikään mieleenpainuvimpia kokemuksia.

Vaikea selittää, mutta jotain tällaista koin.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 426
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Celinne Vantaa RE
« Vastaus #1 : Lokakuu 28, 2023, 17:35:31 »
Kiitoksia rapsasta. Kyllä tuon ladyn kuvista jo hieman paistaa tuollainen asenne.. Valitettavasti ei niitä huippukokemuksia tule vastaan kovinkaan usein. Vakkareidenkin kanssa homma lässähtää jossain vaiheessa tai lopettavat.

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Celinne Vantaa RE
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2023, 09:59:54 »
RE:tä selaillessani huomasin että vaikuttaa siltä että Vantaalla on tapahtunut melkoinen sattuma. Sinne vaikuttaa pesiytyneet kolme eri kaksoisparia. Tai oikeastaan kaksi "kaksoisparia" ja ilmeisesti vieläpä identtiset kolmoset. Sillä eihän voi mitenkään olla niin että samat tytöt käyttävät useampaa eri ilmoitusta ja nimimerkkiä...

Ihmeitä siis tapahtuu, varsinkin jos nämä ovat toisistaan tietämättömiä.

Ensimmäinen näistä on siis mainittu brittiläinen Celinne, joka ilmeisesti myös esiintyy saksalaisena Christinenä. Onko muuten tämäkään britti aidosti britti? Olen kahdesti soittanut briteiksi itseään väittäville ja molemmilla kerroilla minulla ollut niin paljon parempi englanninkieli että jätin tapaamiset tekemättä.

Toinen kaksoispari vaikuttaisi olevan tuo Kate Delicious ja Sweet Amy. Taas brittejä. Heillä on jännästi samat tatuoinnit, tai ainakin hyvin samankaltaiset.

Ja identtiset kolmoset taas vaikuttaisi olevan Julliet the Queen, Sweet Lollipop ja mahdollisesti Baby Sonia. Kaksi ekaa väittää olevansa, yllätys yllätys, taas tuolta sadesaarilta, ja tuo vauva puolestaan lienee pRahaa vailla kun Tsekit loppui.

En pysty todistamaan väitteitäni sataprosenttisesti, enkä myöskään ole tavannut noista yhtäkään. Enkä pahastu kovasti jos todistatte minun haukkuvan väärää puuta.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Celinne Vantaa RE
« Vastaus #3 : Lokakuu 31, 2023, 01:13:46 »
Niin, sillä tavalla kannattaa näissä harrastuksissa noihin ilmoituksiin asennoitua, että puolet ilmoituksen jutuista on paskaa. Se nyt vaan on esim. melkein täysin tuulesta temmattua, että tänne tulisi tyttöjä Briteistä tai Italiasta, siis kantaväestöä. Eikä Saksasta eikä Belgiasta eikä... Suurin tunku tänne on entisistä Itä-Blokin maista ja muualta, missä arkielämä on paljon köyhempää, kuin Länsi-Euroopassa.

Itselleni sillä ei ole niin suurta merkitystä, mistä maasta PT on kotoisin, kunhan hän naisena täyttää minun joskus liiankin tiukat kriteerit. No, tosin tässä hommassakin noiden kuvien kera on sitä kusetusta aivan liikaa. Ja olenkin monta kertaa tällaisen kohdanneena päättänyt harrastuksen lopettaa, mutta, kun toi liha on joskus niin heikko.

Nämä kaikki seikat puoltaisivat hyvin noita "house`ja" tänne pohjolaankin esim. Saksan mallin mukaan.

Mihin lie kadonneet eestiläiset näistä hommista täältä Suomesta. Tai ainakaan minä en ole aikoihin eestiläiseen törmännyt eli yhtynyt.

Poissa Nordman

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Celinne Vantaa RE
« Vastaus #4 : Marraskuu 10, 2023, 02:43:46 »
Onhan täällä italialaisia tyttöjä jonkin verran, samoin esim. espanjalaisia. Tosin taitaa olla feikkejäkin noilla kansallisuuksilla ilmoittelevissa. Pari italialaista tullut tavattua ja juteltua Italian asioista hommien jälkeen. Olivat hyvin perillä ja tunsivat kaikki paikat Italiassa ja olivat myös ihan perusitalialaisen näköisiä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2023, 02:45:42 kirjoittanut Nordman »

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Celinne Vantaa RE
« Vastaus #5 : Marraskuu 14, 2023, 02:00:23 »
Aha, itse kerran tällaiselta "italialaiselta" kysyin lähtöä tehdessäni Italiaksi (ainut lause mitä osaan), että mitä kello on. Ja tämä vain pyöritteli silmiään ja vastasi Englanniksi aikaisemmin keskustelussamme esilläoleviin juttuihin.

Selvisi kerrasta, ettei italiaano ollut, vaikka ei sillä minulle suurta merkitystä ole, kunhan feminiinisyyttä löytyy.