Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Angel Re
Bacardi:
--- Lainaus käyttäjältä: Halfdyson - Huhtikuu 14, 2024, 12:53:41 ---Angelin tapauksessa sillä oli joku simppi jolta se lypsi rahaa minkä sai irti eri verukkeilla. Näin kerto mulle et ottaa kaikki irti mitä saa. No mun kanssa makso alussa joko osan lainasta käteisellä tai pillulla. Olin niinku tosi ystävä joka auttaa.Lopuks summa oli kertynyt ilmeisesti niin suureksi, et oli aika vaihtaa seuraavaan. Onnea seuraajalle 😁
--- Lainaus päättyy ---
Voithan sä itsellesi noin uakotella. Mutta et sä hänelle ystävä ollut vaan nyhdettävä.
Halfdyson:
No niin se oli. Älä koskaan luota huoraan tai mustalaiseen 🙂 Tässä oli kumpikin. Opittu on 🥳
anaalipeppu:
--- Lainaus käyttäjältä: Halfdyson - Huhtikuu 14, 2024, 13:51:07 ---No niin se oli. Älä koskaan luota huoraan tai mustalaiseen 🙂 Tässä oli kumpikin. Opittu on 🥳
--- Lainaus päättyy ---
En mää nyt menisi yleistämään noin rajusti yksittäistapauksen takia. On olemassa monia GFE ammattilaisia, joihin voi taatusti luottaa kevyin mielin. He eivät taatusti harrasta mitään tuollaista tai tekisi pahaa kärpäsellekään mainehaitan vuoksi ::)
Halfdyson:
Olet oikeassa, löysin sellaisen joka on luotettava..niillä on näitä rahansiirto ongelmia mut tän nykysen kanssa homma toimii. Angel vaan kusetti jopa sitä😳 duo keikassa. Angeli luulee olevansa kaikkien huorien esikuva stadissa ja jakaa neuvoja mut on kyl niin monta jotks ei niitä tarvitse. Parempaa saa muilta.
FortySexN2:
Aikanaan jätin tämän väliin tuon kulmamitalla ja vatupassilla jiiriin säätämisen takia. En todellakaan olisi maksanut etukäteen tai lainannut rahaa, mutta en käyttäisi edes käteisellä tuollaisen alaa myrkyttävän akan palveluita vaikka olisi millainen herkku. Hyvä, että näistä tiedotetaan, toiminta on näköjään sen verran laajaa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta