Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Angel Re
Bacardi:
--- Lainaus käyttäjältä: Halfdyson - Huhtikuu 13, 2024, 15:54:48 ---Jos ei ois ollu varaa ni en ois ees lainannut. No ei sit maksanu takas pillulla eikä rahana. Nykyisen vakkarin kanssa homma toimii,tonnin laina tulee saman päivän aikana. Pienemmät summat hoidetaan luonnossa tai ihan vaan tippinä.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitin samaa kuin osakkeissa: sijoita vain sen verran mikä sinulla on varaa hävitä.
Miten voi käydä edes mielessä lainata tonneja hutsulle, joka ihan alkuun valehtelee jo kansallisuutensa
Rabotnik:
Minkä ihmeen takia te mieslapset aina otatte jonkun suositun mimmin jota sitten mollataan niin kauan kun kuvioihin astuu joku yhtä kaunis ja suosittu... Ja tää tonnin vippaaja, ei helvetti kai kukaan voi niin torspo olla että tuntemattomille tuollaisia summia lainaa.. eiköhän se ole tarkoitettu ihan huumoriksi...
Juu olen mä kans Angelin vuosia sitten tavannut, allekirjoitan että hällä on erikoisia toimintatapoja, turska passataan kulmamitan ja vatupassin kanssa jiiriin jne. Silti mulla jäi positiivinen muisto hänestä, komea mimmi, imi kullia, nussittiin ja pääsin maistelemaan ja pitelemään niitä tummia pitkiä sääriä. Muistan kans että mukava mimmi oli kyseessä ja pidin kivana seurana. Totta että kertaan se jäi koska monelta muulta saa kokonaisvaltaisesti menevämpää seksiä mutta arvon hänkin silti ansaitsee.
MestariMerlin:
Sama tarina täällä, kertaalleen on Enkeli tavattu ja ihan hyvä muistijälki kyllä neidosta jäi.. mutta ei silti ihan ole uusintakäyntiin asti riittänyt.
Saattaisin silti tavata vielä uudestaankin jos olisi jonkinlainen seksuaalinen hätätila päällä (..eli ylimaallisen järkyttävä panetus..😛) ja muu tarjonta kelvotonta..
anaalipeppu:
--- Lainaus käyttäjältä: Rabotnik - Huhtikuu 13, 2024, 20:19:34 ---Minkä ihmeen takia te mieslapset aina otatte jonkun suositun mimmin jota sitten mollataan niin kauan kun kuvioihin astuu joku yhtä kaunis ja suosittu... Ja tää tonnin vippaaja, ei helvetti kai kukaan voi niin torspo olla että tuntemattomille tuollaisia summia lainaa.. eiköhän se ole tarkoitettu ihan huumoriksi...
Juu olen mä kans Angelin vuosia sitten tavannut, allekirjoitan että hällä on erikoisia toimintatapoja, turska passataan kulmamitan ja vatupassin kanssa jiiriin jne. Silti mulla jäi positiivinen muisto hänestä, komea mimmi, imi kullia, nussittiin ja pääsin maistelemaan ja pitelemään niitä tummia pitkiä sääriä. Muistan kans että mukava mimmi oli kyseessä ja pidin kivana seurana. Totta että kertaan se jäi koska monelta muulta saa kokonaisvaltaisesti menevämpää seksiä mutta arvon hänkin silti ansaitsee.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuo väite vaikuttaa pitävän paikkaansa, kun on moni muukin maksanut etukäteen Internetin kirjoitusten perusteella. Hän vaikuttaa olevan aito femme fatale, joka on onnistunut hurmaamaan monta miestä mukaan näihin juttuihin :-[
Halfdyson:
Angelin tapauksessa sillä oli joku simppi jolta se lypsi rahaa minkä sai irti eri verukkeilla. Näin kerto mulle et ottaa kaikki irti mitä saa. No mun kanssa makso alussa joko osan lainasta käteisellä tai pillulla. Olin niinku tosi ystävä joka auttaa.Lopuks summa oli kertynyt ilmeisesti niin suureksi, et oli aika vaihtaa seuraavaan. Onnea seuraajalle 😁
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta