Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nimara  (Luettu 6804 kertaa)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Nimara
« : Joulukuu 14, 2019, 00:15:25 »
Tässä hieman yhteenvetoa ensimmäisestä vierailustani Nimaran luona. Kommunikaatio toimi sujuvasti ja löysin itseni oikeasta paikasta oikeaan aikaan ilman säätämistä. Olin hieman aiemmin yrittänyt järjestää treffejä parin muun hupakon kanssa tuloksetta, mutta onneksi onnistuin lopulta tavoittamaan sopivan palvelijattaren.

Olen melko herkkä jännittämään uuden ihmisen kanssa, mutta tämä huomioitiin ammattilaisen tavoin ja lopulta rentouduin sen verran, että pääsimme itse asiaan. Halailut, pusuttelut ja jutustelut virittelivät lämmintä tunnelmaa ja voinkin sanoa, että tapaaminen oli hyvinkin gfe-henkinen. Siitä Nimaralle kiitos. En ehtinyt tällä kertaa kokea juuri suihinottoa enempää, mutta se oli kyllä yksi parhaimpia pitkään aikaan. Lopuksi joimme kahvit ja sitten minun olikin aika poistua takaisin pimeään ja koleaan ulkoilmaan. Jäinen viima ei onneksi haitannut, koska torjuin sen hymylläni, jonka ihana seuralaiseni oli kasvoilleni luonut.

Uskon, että tapaan Nimaran vielä joskus uudelleen. Hän on mukava, keskustelutaitoinen ja hurmaava persoona, jonka kanssa tuntee itsensä tervetulleeksi. Käykää kokemassa ja näkemässä!

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1627
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nimara
« Vastaus #1 : Joulukuu 14, 2019, 14:02:35 »
Nimara  ;)
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nimara
« Vastaus #2 : Joulukuu 14, 2019, 19:47:37 »
...Mihin kohtaan... laitan noi kolme pistettä...Kiitos :-*

Poissa Oliskokiva

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nimara
« Vastaus #3 : Helmikuu 13, 2022, 20:12:52 »
Vieläköhän Nimara hupakoi🤔

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7779
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nimara
« Vastaus #4 : Helmikuu 13, 2022, 20:18:26 »
Vieläköhän Nimara hupakoi🤔

Kyllä varmaan. Toisen ketjun mukaan voi olla pieni taukokin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi