Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Reisisaappaat fetissinä  (Luettu 1527 kertaa)

Poissa tuktuk

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Reisisaappaat fetissinä
« : Lokakuu 24, 2023, 19:50:24 »
Ovatko reisisaappaat kovin yleinen fetissi? Itselle ovat ehkä kaikkein kiihottavin asuste palveluntarjoajalla ja erityisesti dominoinnissa
Olen monesti miettinyt mistä moinen fetissi on alkunsa saanut, kiteytyykö niihin jotenkin stereotypinen kuva ilotytöstä.
Kuinka moni turskista tunnustaa niistä pitävänsä? Entä hupakot,aiheuttaako  niihin pukeutuminen teissä mitään väristyksiä vai ovatko vaan asuste muiden joukossa?

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1809
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Reisisaappaat fetissinä
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2023, 20:02:12 »
Suht yleinen sinäänsä kenkä fetissejä on satoja eri tyyppisiä. lienee jollain tavalla 1 kliseisin

Domina sessioon liittyvä elementti. :whipping:
kysyvälle vastataan

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Reisisaappaat fetissinä
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2023, 21:57:01 »
Erilaiset sessiovaatteet tuovat erilaisen tunteen.
Pukeutuminen on kuin esileikki fiiliksille mitkä nousevat pintaan kun sessio alkaa.

On myös ilo antaa asiakkaille visuaalisia kokemuksia.
Toki tuntuu hyvältä kun näen ihailevan katseen asiakkaan kasvoilla.
Tyytyväisyys näkemäänsä on hyvä alku hyvälle sessiolle.

Reisisaappaat, niitä löytyy joitakin eri malleja. Punaisena ja mustana. Yhteistä niille on korkeat ohuet korot.

Sänkyleikeissä reisisaappaat ovat kömpelöt. Toisinaan saa asentoa vaihtaessa varoa ettei mies saa kolausta päähän, mustaa silmää tai mustelmia. Mieluummin korkokengät sänkyyn mutta pyynnöstä saa myös reisisappaat (ja pvc-asu)

Niiden pukeminen...ovat kuin piste kokonaisuuden päälle. Hetkeä ennenkuin asiakas soittaa ovikelloa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1451
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Reisisaappaat fetissinä
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2023, 15:40:06 »
Joo!!
Silloin kun mulla oli saappaat käytössä, ei todellakaan voinut odotella asiakasta pitkiä aikoja saappaat päällä :)
On nimittäin aika hikistä hommaa enkä ees hikoile helposti!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa ensi viikolla ma - pe Jyväskylässä..

Poissa Mika66

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Reisisaappaat fetissinä
« Vastaus #4 : Lokakuu 30, 2023, 07:14:01 »
Joo!!
Silloin kun mulla oli saappaat käytössä, ei todellakaan voinut odotella asiakasta pitkiä aikoja saappaat päällä :)
On nimittäin aika hikistä hommaa enkä ees hikoile helposti!

Minulla on jo pitkän aikaa ollut haave että pääsisin nuuhkimaan koko päivän saappaissa hionneita sukkisvarpaita. Taitaa olla mahdotonta toteuttaa?

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Reisisaappaat fetissinä
« Vastaus #5 : Lokakuu 30, 2023, 07:44:46 »
Joo!!
Silloin kun mulla oli saappaat käytössä, ei todellakaan voinut odotella asiakasta pitkiä aikoja saappaat päällä :)
On nimittäin aika hikistä hommaa enkä ees hikoile helposti!

Minulla on jo pitkän aikaa ollut haave että pääsisin nuuhkimaan koko päivän saappaissa hionneita sukkisvarpaita. Taitaa olla mahdotonta toteuttaa?
Voi tulla nuuhkimiselle hintaa oletettavasti myös marinointi ajasta laskutetaan