Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Angel Wicky joulua edeltävällä viikolla Helsingissä  (Luettu 2566 kertaa)

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Angel Wicky joulua edeltävällä viikolla Helsingissä
« : Joulukuu 11, 2019, 22:45:22 »


Elokuvataiteesta kiinnostuneiden on mahdollista tavata näyttelijätär Angel Wicky viikon päästä Helsingissä.
Toivotan kaikille faneille mielenkiintoisia keskusteluja.

Itselläni on jo nimmari reilun 4(?) vuoden takaiselta tapaamiselta. Olihan se hauskaa kun palveluntarjoaja antoi pyytämättä Playboy -kortin nimmarilla. Erittäin viehättävä ja sympaattinen nainen, joskin pikkasen hätäinen hoputtaja ainakin minun kanssa. Jo kuopatulla forkalla varsin kehuttu tapaus, muistaakseni.

Väittäisin, että on menestynein näyttelitär, joka Suomeen tulee "faneja tapaamaan"? Esiintynyt mm. 20th Century Foxin ja Warner Brosin jälkeen selkeästi maailman kolmanneksi arvostetuimman tuotantoyhtiön Brazzersin elokuvissa.

Itse jätän väliin. Keskityn nykyään vain suomalaisiin vakkari-ihanuuksiin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 12, 2019, 21:35:54 kirjoittanut VanDamme »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Angel Wicky joulua edeltävällä viikolla Helsingissä
« Vastaus #1 : Joulukuu 12, 2019, 19:21:58 »
Olen perehtynyt elokuvatuotantoon jossa Angel Wicky näyttelee pääosassa. Taitava, muodollisesti pätevä näyttelijä. Kävisin tervehtimässä ilman muuta jos vierailisi kotikulmillani mutta nyt jää välistä, Hesaan asti en jaksa.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Angel Wicky joulua edeltävällä viikolla Helsingissä
« Vastaus #2 : Joulukuu 13, 2019, 18:15:08 »


Elokuvataiteesta kiinnostuneiden on mahdollista tavata näyttelijätär Angel Wicky viikon päästä Helsingissä.
Toivotan kaikille faneille mielenkiintoisia keskusteluja.

Itselläni on jo nimmari reilun 4(?) vuoden takaiselta tapaamiselta. Olihan se hauskaa kun palveluntarjoaja antoi pyytämättä Playboy -kortin nimmarilla. Erittäin viehättävä ja sympaattinen nainen, joskin pikkasen hätäinen hoputtaja ainakin minun kanssa. Jo kuopatulla forkalla varsin kehuttu tapaus, muistaakseni.

Väittäisin, että on menestynein näyttelitär, joka Suomeen tulee "faneja tapaamaan"? Esiintynyt mm. 20th Century Foxin ja Warner Brosin jälkeen selkeästi maailman kolmanneksi arvostetuimman tuotantoyhtiön Brazzersin elokuvissa.

Itse jätän väliin. Keskityn nykyään vain suomalaisiin vakkari-ihanuuksiin.

Itse jätän enkelin täällä kerta väliin,vaikka onhan hän todella kuumakissa ja keskityn vakkariin. Sen verran vilkaisin, että arvelutti se, että twitterissä oli vetänyt fania paljaalla ja se että twipsin mukaan bookkaukset hoitaa joku muu täti itse. Suomessahan se katsotaan ei itsenäiseksi toimijaksi. Siinä olisi kiva heilutella Playboy-kuvakorttia nimmarilla ja hotellin aulassa poliisimestari Sisu löisi raudat käteen ja sen jälkeen käräjille seksin ostosta.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Angel Wicky joulua edeltävällä viikolla Helsingissä
« Vastaus #3 : Joulukuu 13, 2019, 19:56:22 »
Ei hitsi pitää hakea keräilykortti! Ehkä vähän muutakin muistoa.
Aina etsimässä

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Angel Wicky joulua edeltävällä viikolla Helsingissä
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2019, 23:25:45 »
Ei hitsi pitää hakea keräilykortti! Ehkä vähän muutakin muistoa.

Juu,en minäkään koskaan sihteereitä panemisen vuoksi tapaa, mutta jos on luvassa Finnairin plussa pisteitä,silloin ei tätä oria mikään pidättele. Keräily on hieno harrastus. Itse keräilen kokemuksia hupsujen kanssa. Näkisitpä kokoelmani! Siellä todellisia harvinaisuuksia! Mulla on Pömpsyn sukka vaihtarina. Mitä sulla olisi vastineeksi?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2019, 23:30:18 kirjoittanut Lord Nelson »