Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Donatella XXL - Donatela bella latina  (Luettu 3305 kertaa)

Poissa Miklu

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Donatella XXL - Donatela bella latina
« : Lokakuu 16, 2023, 19:01:04 »
Hei,

Onkohan kokemuksia tästä leidistä? Kahden eri ilmoituksen välillä on eri tietoja, mutta samat kuvat ja miltei sama nimikin… kuvissa tunkki näyttää tuhdilta, mutta liekö livenäkin samaa kokoa? Jos jollain on kokemusta niin asiakaspalvelu halukkuus myös kiinnostaa sekä se, että paneeko kovaa :behind: Kiitokset etukäteen!

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Donatella XXL - Donatela bella latina
« Vastaus #1 : Lokakuu 16, 2023, 22:25:53 »
Hei,

Onkohan kokemuksia tästä leidistä? Kahden eri ilmoituksen välillä on eri tietoja, mutta samat kuvat ja miltei sama nimikin… kuvissa tunkki näyttää tuhdilta, mutta liekö livenäkin samaa kokoa? Jos jollain on kokemusta niin asiakaspalvelu halukkuus myös kiinnostaa sekä se, että paneeko kovaa :behind: Kiitokset etukäteen!

En ole käyny, mutta mulla jäänyt se kuva, että on monenmoista ilmoa samalla tyypillä ollut ja kikuli ois melko selvästi suurenneltu ja naama erittäin maskuliininen. on mun tietääkseni ollut monia vuosia suomessa ja en muista nähneeni ainuttakaan hyvää rapsaa, josta ei epäilyttäisi että on ns feikki rapsa.

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Donatella XXL - Donatela bella latina
« Vastaus #2 : Lokakuu 16, 2023, 22:33:13 »
Olen hetken aikaa seurannut IG:ssä ja tähän asti ollut ihan ok kuvia, nyt vain näyttäisi kuin olisi käynyt jonkinmoisessa nenäleikkauksessa

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Donatella XXL - Donatela bella latina
« Vastaus #3 : Lokakuu 16, 2023, 23:13:50 »
Olen hetken aikaa seurannut IG:ssä ja tähän asti ollut ihan ok kuvia, nyt vain näyttäisi kuin olisi käynyt jonkinmoisessa nenäleikkauksessa

kieltämättä uusimmissa kuvissa näyttää aika paljon feminiinisemmältä  :weightlifting:

Poissa Studebaker78

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Donatella XXL - Donatela bella latina
« Vastaus #4 : Marraskuu 16, 2023, 19:11:01 »
Kävin kääntymässä. Siellä oli löysää kusen hajuista kullia tarjolla ja sit poppersia ei löytynytkään. Oli kuulemma hajonnut matkatavaroiden sekaan. Puhalsin pelin poikki ja pyysin edes osaa rahoista takaisin. Ei suostunut. Neuvoteltiin vähä lisää ja suostu osan antamaan takas. Sai edes vähä paremman mielen. Kuvat voi ollakin tästä henkilöstä mene ja tiedä aseen koosta en osaa sanoa ku ei edes kovettunut.. mutta en voi suositella.. noh näitä huteja tulee välillä.