Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE sivustolla Melisalatina  (Luettu 2756 kertaa)

Poissa riiperi

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
RE sivustolla Melisalatina
« : Lokakuu 13, 2023, 16:37:13 »
Pari kertaa aiemmin oon meinannut käydä hänen luonaan, mut tänään vihdoin kävin, kun kerta taas oltiin Kokkolassa käymässä. Eikä ole muuten pettymys, jestas mikä työmyyrä. En muista milloin viime kerran olisin näin tyhjänä lähtenyt pois. Suosittelen vahvasti, hinta/laatu suhde kohdillaan. Taitaa olla myös naapuri sivustolla ilmoitus

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE sivustolla Melisalatina
« Vastaus #1 : Lokakuu 15, 2023, 14:05:06 »
Kävin kesällä Tampereella Melisan kokemassa, ja olihan se juu melkosta menoa.

Hyvä ja ahnas suutelemaan.

Märin sloppy suikkari ikinä, jossain vaiheessa laittoi talouspaperia pallien alle, kai ettei patja menisi ihan märäksi. Pallit sai hyvin huomiota sekä käpälöi ahnaasti muutakin kroppaa, ja piti yllättävän aidon ja kivan kuuloista voihkimista kullia imiessä sekä pannessa.

En liiemmin välitä naisesta päällä, mutta tämä osasi ratsastaa sen verran taidokkaasti, että hellyin ja annoin sen siinä hetken pomppia. Siitä hetki takaapäin lykkimistä ja eka laukeaminen tuli puolivahingossa, oli meinaas hyvän tuntuinen pimppi.

Toka kierros pelkkä suikkari ja toinen laukeminen lähti sekin yllättävän nopeasti, tällä kertaa suuhun. Imi pitkän tovin laukeamisen jälkeen josta annan extrapojot.

Tunnin ajan olin varannut, mutta mut oli tyhjennetty kahdesti alle 45min, joten pakkasin kimpsut ja suuntasin ulko-ovelle. Poistumista suorittaessa Melisa vielä flirttaili, kehu kroppaa ja läpsäs mua pyllylle. Ihq pikku nainen.

Poissa jami

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE sivustolla Melisalatina
« Vastaus #2 : Lokakuu 17, 2023, 10:37:24 »
Saiko eturauhashierontaa vai mitä tarkoitit "muullakin kropalla"? Entä nielikö?

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE sivustolla Melisalatina
« Vastaus #3 : Lokakuu 17, 2023, 12:52:20 »
^ Sitä meinasin, että mulukun imeskelyn lomassa kädet hiveli välillä meikäläisen manboobseja, vatsaröllykkää yms.

Nieli, mutta tätä ei ole palveluvalikoimassa ja RE:n arvostelussa joku kehui menneen sylkemään toimituksen lavuaariin, joten voi olla päivä- ja/tai tapauskohtaista mihin jälkipolvi päätyy.

Poissa YoungmanSJK

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE sivustolla Melisalatina
« Vastaus #4 : Lokakuu 18, 2023, 19:01:53 »
Kävin kesällä Tampereella Melisan kokemassa, ja olihan se juu melkosta menoa.

Hyvä ja ahnas suutelemaan.

Märin sloppy suikkari ikinä, jossain vaiheessa laittoi talouspaperia pallien alle, kai ettei patja menisi ihan märäksi. Pallit sai hyvin huomiota sekä käpälöi ahnaasti muutakin kroppaa, ja piti yllättävän aidon ja kivan kuuloista voihkimista kullia imiessä sekä pannessa.

En liiemmin välitä naisesta päällä, mutta tämä osasi ratsastaa sen verran taidokkaasti, että hellyin ja annoin sen siinä hetken pomppia. Siitä hetki takaapäin lykkimistä ja eka laukeaminen tuli puolivahingossa, oli meinaas hyvän tuntuinen pimppi.

Toka kierros pelkkä suikkari ja toinen laukeminen lähti sekin yllättävän nopeasti, tällä kertaa suuhun. Imi pitkän tovin laukeamisen jälkeen josta annan extrapojot.

Tunnin ajan olin varannut, mutta mut oli tyhjennetty kahdesti alle 45min, joten pakkasin kimpsut ja suuntasin ulko-ovelle. Poistumista suorittaessa Melisa vielä flirttaili, kehu kroppaa ja läpsäs mua pyllylle. Ihq pikku nainen.


Joo ratsastus on usealla ihan liian liukuhihnaa ja jos ei liukkaus olekaan riittävä niin se on hepillekin muuta kuin nautintoa..

Poissa jami

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE sivustolla Melisalatina
« Vastaus #5 : Lokakuu 26, 2023, 10:14:46 »
Ihan jees, mutta ei mielestäni kuitenkaan ihan hintansa arvoinen.