Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: neitiJade  (Luettu 3088 kertaa)

Poissa Korppiooni

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
neitiJade
« : Lokakuu 13, 2023, 16:24:59 »
Yleensä kun tarinoin tänne kirjoitan Turun alle, koska siellä tätä harrastusta tulee harjoitettua, mutta nyt suuntasin isojenpoikien leikkikentälle motarin toiseen päähän.

Lähin ajoista liikkeelle, koska inhoan olla myöhässä ja inhoan myöhästelijöitä. Puolimatkankrouvilla kahvia ja autolle menovettä. Mikähän ihmeen aivopieru oli vaihtaa kesällä auto vaatimattomaan 8 koneeseen. No anyway. Matka jatkuu kohti Espoota.

Paikka oli erittäin helppo löytää, ei ollut motarilta montaa mutkaa matkassa.
Parkkipaikalta laitoin Jadelle viestiä, että perillä. Tähän hän ystävällisesti vastasi jotta voi tuoda parkkilapun mulle p-paikalle.

Tässä kohin alkoi ihan tosissaan jännittää. Ja sitten kun hän tuli talon kulman takaata näkyviin. Olin myyty. Kaunis, pitkä nainen ja ulkonäössä sellaista tiettyä särmää, mistä tykkään ihan tosissani. Toive pukeutumisestakin oli kuultu, eli melkoisen arkinen jopa.
Rapuissa oli erittäin vaikeaa (en edes yrittänyt) irroittaa katsetta tuosta kauniista takapuolesta joka keikkui silmieni tasolla. Wau!

Olin pyytänyt melko tavan arkista tapaamista ja näin se alkoikin. Tosin nopeasti mulle selvisi, kuka vie tilannetta ja kuka vikisee. Ihanaa dommetwistiä siis. Sen tarkemmin en ala tähän kuvailemaan tapahtumien kulkua ;)

Harrastuksethan maksaa ja hyvät harrastukset vasta kalliita onkin! Noin 260 kilsaa autolla ajelua tänään ja Jaden korvaus tähän päälle. Oli kallis päivä, oli hyvä päivä, oli paras päivä aikoihin!

Siinä on nyt kulkaa sen tason ammatilainen, että PIDETÄÄN hyvänä. Päästäis mahdollisimman usein nauttimaan tästä Espoon timantista, Jadesta. En voi kyllin ylistää. Joo, tiedän nämä on niitä henkilökemiajuttuja, mutta mielestäni meillä klikkas ainakin todella hyvin.

Kiitos Jade!

Poissa Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: neitiJade
« Vastaus #1 : Lokakuu 15, 2023, 09:19:23 »
Tapasin Jaden tässä pari viikkoa sitten - kaikki sujui varaamisesta alkaen helposti ja asiallisesti, olin GFE-hengessä liikkeellä ja vaikka Jadella  löytyy vaikka mitä muutakin kikkakirjasta, asiakaspalveluhenki toimi mahtavasti myös tälläisessa touhussa (ja kyllähän siellä pantiinkin, Jade hoiti sen puolen todella, todella mallikkaasti). Hieno neito hienolla asentella. :)

Suosittelen tutustumaan. Aion itse tutustua uudestaankin.