Joo, helpommalla pääsee kun ei sano pt:lle mitään negatiivista vaan poistuu vähin äänin paikalta, deletoi yhteystiedot ja unohtaa koko jutun. Eikä kirjoita rapsaa.
Uutiset:
								Jimmy-setä

Huikea tyyppi
						Joo, helpommalla pääsee kun ei sano pt:lle mitään negatiivista vaan poistuu vähin äänin paikalta, deletoi yhteystiedot ja unohtaa koko jutun. Eikä kirjoita rapsaa.Tästä ei ollut kyse 😂
								velihopea

Huikea tyyppi
						Tästähän juuri oli kyse. Eli ei kannata tuhlata aikaansa itselle sopimattomien palveluntarjoajien takia saati ruokkia Sinun kaltaisia ilkkujia joille päänaukominen on huvia.

Waverunner

Kelpo kaveri

Vieras1755

Piristää muiden päivää
						Tuohan on hyvä idea! Olisi kiva viedä tuliaisia mutta kun joku suklaarasia on niin kliseinen.. Tuosta Melissasta kaksijakoista kokemusta.. pipari on hyvä ja peba omaan makuun.. eli pieni ja tiukka. Mutta voi hitto mitä teeskentelyä.. olin ihmeissäni miten tämän naapurit kestävät sen huudon.. aivan feikkiä mun mielestä.. ja suuttui sitten kun tästä vihjaisin..joten ei asiaa hänen vastaanotolleen enää..😂😂😂

Lenkomies

Kelpo kaveri

Thurber

Näyttää hyvää esimerkkiä

kekkuli78

Kelpo kaveri

Vartalo on vähintäänkin mintissä ja kun näin hänet alusvaatteissa ja sukkahousuissaan oven avaamisen jälkeen, olin myyty samantien  

Meeme

Rakastajien aatelia
						RE arvostelujen perusteella parhaimman vastineen saa rahalle suikkari nieluun setistä ilman pilluhommia. Ottaa ilmeisesti syvällekin jonkun rapsan mukaan ainakin. Antaakohan myös facefuckingia?
Oman empiirisen tutkimuksen mukaan tytöt joilla on iso/leveä suu, niin sama toistuu myös reisien välissä. Vahvistaisiko tämä poikkeus säännön? Raprttien mukaan näin olisi ja se tekisi mieleni vahvistaa.