Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nana meikkaa SINUT!  (Luettu 1609 kertaa)

Poissa Vieras1478

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Nana meikkaa SINUT!
« : Lokakuu 12, 2023, 15:49:24 »
Transhenkilöllä tarkoitetaan ihmistä, joka identifioituu eri sukupuoleen kuin mihin on syntynyt.

TV lady on mies, joka haluaa pukeutua sekä meikata itsensä naiseksi ja pitää tyttöilystä.

Tarkennan, että tiedän kuinka nämä kaksi ihmisryhmää eroavat toisistaan ja otan sinut vastaan yksilönä!

-

Kerron hieman itsestäni. Olen 30-vuotias avoin, empaattinen sekä aito ihminen. Luovana ihmisenä taidan meikkaukset, stailaukset ja valokuvaamisen. En tuomitse ketään ja tykkään tavata uusia ihmisiä ja tutustua heihin yksilöinä.
Ilmoitukseni kuvat ovat minusta, itse ottamiani ja uusia. Olen näihin myös stailannut itseni.

-

Luon sinulle mieleisesi meikin, tiloistamme löydämme yhdessä sinulle kivan peruukin sekä asun ja asusteet. Laaja valikoima peruukkeja, asuja ja meikkejä antavat sinun tuoda esiin identiteettiäsi. Kerro minulle mitä toivot ja minkälainen tyyli kiinnostaisi. Toki voimme myös katsoa, minkä tyylin yhdessä tavatessamme keksimme ja leikitellä erilaisilla ideoilla!  :)

Stailauksen jälkeen voit jäädä hetkeksi mukavasti oleilemaan turvallisiin tiloihimme jossa sinua ei tuomita!

Voin myös ottaa sinusta valokuvia muistoksi jotka editoin itse ja lähetän ne sinulle. VAIN halutessasi! Kukaan muu näitä ei nää ellet niitä itse jaa. ♥

Olen iloinen ja arvostan sinua, jos sallit minun nähdä tämän kovin henkilökohtaisen puolen itsestäsi!


Rakkaudella,
Nana ♥

Paikalle voit tulla omana itsenäsi! Ideana on luoda sinulle hetki, jossa voit vapaasti päästä toteuttamaan itseäsi meikin sekä vaatteiden, halutessasi myös valokuvauksen kautta.




edit.
Sääntö 2.   Älä julkaise foorumilla omia yhteystietojasi, pyydä toisen käyttäjän yhteystietoja tai pyydä ottamaan yhteyttä yksityisviestein.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 13, 2023, 16:29:34 kirjoittanut Shark »