Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: BayAngel  (Luettu 2102 kertaa)

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
BayAngel
« : Lokakuu 12, 2023, 09:55:08 »
No nyt tuli taas Mettämiehellä sellainen tunne, että panemaan olisi päästävä! Ilmoituksia katsellessa huomasin BabyAngelin ilmoituksen joten laitoinpas viestiä menemään. Vastaus tulikin aika nopeasti ja päästiin sopimaan tapaaminen!
Koordinaatit saatuani polokaisin Ooppelini käyntiin ja menoksi kohti keskustaa. Oven avasi pieni tosi nätti nuori nainen! Rahat vaihtoi omistajaa ja sitten päästiin asiaan. Joo, kyllä viestissäkin luki ettei nuolla saa eikä suudellakkaan ja olin nämä hyväksynyt kun kerran ajan varasin! Mutta kyllä jäi silti lopulta jotenkin vaisu kokemus tapaamisesta kun nämä ei olleet sallittujen tekemisten listalla. Ja ainakin silloin jää sellainen vaisu tunne tapaamisesta kun tyttö pitää koko ajan silmät kiinni ja on poissa olevan oloinen!? Minä ainakin tykkäisin ja tulis muutenkin parempi fiilis kun tyttö katsoisi silmiin edes välillä! Jotkuthan katselevat sivulle niin ettei katseet vahingossakaan kohtaa! Minusta se ei ole ollenkaan asiakkaan huomioimista. Jää sellainen tunnelma että A: Oon jotenkin vastenmielisen oloinen B: Tyttö tuntee tekevänsä hupakon hommia vastenmielisesti pakon sanelemana??
Siitä plussaa että hän puhui aika paljon mutta lieneekö jännityksestä johtuvaa vai mistä lie että niin paljon juttua tuli?  ;)

« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2023, 09:57:42 kirjoittanut Mettämies »

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: BayAngel
« Vastaus #1 : Lokakuu 12, 2023, 11:34:46 »
Niin joo! Yksi asia jäi vaivaamaan tapaamisessa. Hänellä oli pöydällä läppäri ( kansi oli suljettu) ja siihen läppäriin oli liitettynä iso mikrofoni?? vieressä? Jäi jälkikäteen mietityttämään,että nauhoittaako hän tapaamisella käydyt keskustelut vai miksi se mikrofoni siinä pöydällä oli?? Aijoin kysyäkkin asiasta, mutta se unohtui siinä touhutessa!?

Poissa killpretty

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: BayAngel
« Vastaus #2 : Lokakuu 14, 2023, 10:00:08 »
 
Mutta kyllä jäi silti lopulta jotenkin vaisu kokemus tapaamisesta kun nämä ei olleet sallittujen tekemisten listalla. Ja ainakin silloin jää sellainen vaisu tunne tapaamisesta kun tyttö pitää koko ajan silmät kiinni ja on poissa olevan oloinen!? Minä ainakin tykkäisin ja tulis muutenkin parempi fiilis kun tyttö katsoisi silmiin edes välillä! Jotkuthan katselevat sivulle niin ettei katseet vahingossakaan kohtaa! Minusta se ei ole ollenkaan asiakkaan huomioimista. Jää sellainen tunnelma että A: Oon jotenkin vastenmielisen oloinen B: Tyttö tuntee tekevänsä hupakon hommia vastenmielisesti pakon sanelemana??
Siitä plussaa että hän puhui aika paljon mutta lieneekö jännityksestä johtuvaa vai mistä lie että niin paljon juttua tuli?  ;)
[/quote]

Hakemattakin tulee mieleen, että ehkä kalju, kimeä-ääninen, lyhyehkö, hermostuneen oloinen keski-ikäinen setämies ei ole ihan se unelmien seksikumppani nuorelle nätille tytölle.

Mutta panemaanhan tässä päästiin ja vielä nuorta ja hoikkaa ja nättiä, sehän on kuitenkin pääasia!

Tsemppiä Babyangelille, kyllä näihin tottuu!

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: BayAngel
« Vastaus #3 : Lokakuu 14, 2023, 15:57:33 »
^

No toi kuvaus miehestä ei ainakaan osu minuun muuten kuin iän puolesta!!  :headbang:
Mutta joo panemaan päästiin!  :behind:

Poissa killpretty

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: BayAngel
« Vastaus #4 : Lokakuu 14, 2023, 16:04:15 »
Eikö?? 😉

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: BayAngel
« Vastaus #5 : Lokakuu 14, 2023, 16:34:33 »
No ei! Olisikohan pitänyt osua?? Ainakin kun äsken katsoin peiliin,niin kyllä minulla tukka oli päässä!?  :headbang:

Poissa Ripee

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: BayAngel
« Vastaus #6 : Lokakuu 14, 2023, 17:02:17 »
Eilen regattu tili kommentoi niin annetaan olla omassa arvossaan  8)

Poissa killpretty

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: BayAngel
« Vastaus #7 : Lokakuu 14, 2023, 19:30:41 »
Avaisitko Ripe vielä hieman, miten rekisteröitymisen ajankohta vaikuttaa kommenttien validiuteen?