Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Johannan keikkahistoria lörpötystä  (Luettu 15645 kertaa)

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Johannan keikkahistoria lörpötystä
« : Lokakuu 11, 2023, 12:47:15 »
Yhdellä kollegalla samanlainen niin ajattelin itsekin tehdä vastaavan 😊

Tosiaan, Kuopiossa olin keikalla 9.10.23-11.10.23 ja kotimatkalla nyt 💕

Sää viileä syyssää ja sateista. Söin mikroeineksiä, eines Vispipuuroa ja eilis ja tänä aamuna keitin ja join kahvit.

Vakkareita on kaupungissa, yhden heistä tapasin reissuni aikana.

Yhdet oharit, vitutti. Pääsin yli 👌

Perseilijöitäkin (joita en onneksi tavannut) tuli muutama inboxiin.

Ei niin tuottoisa reissu rahallisesti kuin edellinen reissuni kesäkuussa, mutta reissun viimeinen asiakas korjasi tilanteen tältä osin ja nosti myös fiilikset ylös ❤️

Tulen uudelleen, en vielä tiedä koska. Seuraamalla kalenteria ja mun someja saa tietää ajoissa, naapurin ilmossa kun näkyy vaan yksi paikkakunta kerrallaan

Gfe meininkiä ja yhdet pissat yks asiakas tilasi 💦😘

Mitäs muuta arvoisat turskat (ja tasa-arvon nimissä tottakai kaikki muutkin!) haluaa kuulla reissuistani?
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Heav3n

  • Full Member
  • Viestejä: 174
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #1 : Lokakuu 11, 2023, 14:49:40 »
En keksi ehdottaa lisättävää mutta tätä oli kiva lukea.

Hyvä että keikkasi oli pääsääntöisesti onnistunut  :)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #2 : Lokakuu 11, 2023, 22:15:42 »
Nyt toivomme että pääkaupunkimme näyttää parhaat puolensa:
- ei ohareita
- harrasmiesasiakkaita
Saitin Bud Spencer

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #3 : Lokakuu 13, 2023, 10:08:07 »
Noniin, Helsingin yhden yön yli keikka taputeltu, 12.10.2023-13.10.2023

Sää tuulinen ja viileä, joskin ulkoilua en oikeastaan toteuttanut. Illalla hain kaupasta nakkipaketin ja mehutötsän, niillä pärjäsi illan ja aamun, kotona terveellisemmin ja paremmin sitten :)

Vakkareita on kaupungissa ja lähettyvillä, heistä ketään en tällä reissulla tavannut. Kiitos kahdelle herrasmiehelle joiden kanssa nautittiin ihan gfe-meiningillä :) 

Kahdet oharit, no näitä nyt tulee melkeenpä joka paikassa aina vähintään ne yhdet, niin ei yllätä.

Huvitti eilen kun päivystin ja sitten viereisestä huoneesta kuului kun joku mies huusi ja laukesi siellä ;D ajattelin vaan että no niih, sellainen paikkahan tämä on :headbang:

Jäin plussalle kuluista onneksi ihan ok.

Tulen uudelleen, en vielä osaa sanoa milloin. Pk-seudulle voi tulla lähtö nopeallakin varoajalla tällä hetkellä, niin seurailemalla tilannetta pysyy kartalla :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #4 : Lokakuu 28, 2023, 07:49:29 »
- Steikkareiden hankinta
- Muut täydennettävät tuotteet, mm. bebbyt, erikokoiset kortsut
- Pestävien mukaan otettavien tuotteiden pyykkääminen
- Jääkaapin tyhjennys
- Kämpän siivous
- Astioiden pesu
- Roskat ulos
- Pakkaaminen


nämä on mulla edessä jokaisen lyhyenkin keikan välissä ;D lisänä sitten,
- elukoiden hoito niin että pärjäävät poissaoloni: lyhyet reissut pärjäävät kotona, pidemmille reissuille heille on onneksi hoitaja joka ottaa jos tarvitsee :)
- säärien ajelu (lähtöä edeltävänä päivänä tai samana päivänä)
- matkalippujen hommaus (hyvissä ajoin ja aina peruutusturvalla juna-liput, bussilippuja ei saa peruutusturvalla :/
- mobiililaitteiden lataus ja tablettiin offline tilaan katsottavaa matkalle :headbang:

Sitten rapsaa Kouvolan keikasta :headphones:

Kouvolassakin on tullut käytyä. Kaupunkina ihan kiva, tykkäsin jopa.

Ihmisiä en niin paljoa tavannut että osaisin sanoa millaisia ihmisiä Kouvolalaiset on.

Ne jotka tapasin oli kaikki itselle uusia tuttavuuksia, ja ihania herrasmiehiä kaikki, kiitokset heille, että voin sanoa tulevani toistekin.

Sää oli viileä syyssää, aurinkoista ja harmaata.

Kaupasta tarttui mukaan muutamakin juttu, pakastepizza oli heräte ostos.

No, kaupunkia en kauheasti tutkiskellut kun päivystäessä meni aika aikalailla.

Ei nyt kovin pitkä tai kattava rapsa, mutta ehkä ensikerralla on jotain uutta sanottavaa? :behind:
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #5 : Marraskuu 01, 2023, 10:29:01 »
Parista Helsingin reissusta

Rupesi satamaan räntää kun lähdin kotona. Siinä matkalaukkua raahaillessa tuli mietittyä ett miten selviän sen raahaamisesta kun maassa on lunta...

Noh, pääsin junaan vaikka viime minuutilleen meni, ei lainkaan mun tyylistä, pyrin aina olemaan ajoissa.

Sitten nokka kohti Helsinkiä. Majoitukseen päästyäni oli takana myös tuulista, joskin aurinkoista säätä ja yksi pieni eksyminen :D mun suuntavaisto kun on tunnetusti niin saletin luotettava.

Reissu sujui ihan ok, tapasin mukavia herrasmiehiä ja minua dominoitiin.

Helsinki nyt on Helsinki, kyllä täällä käydä voi mutta asua en halua niin kauan kun on valinnan varaa :)

Toinen reissu, olin enemmän ajoissa lähdössä matkaan ja sää oli harmaa mutta kuiva.

Majoitus oli ehtinyt vaihtua siitä mikä sen alunperin piti olla, mutta onneksi asiakkaat pääsivät siitä huolimatta tapaamaan.

Jälleen, mukavia herrasmiehiä ja minua dominoitiin :D pari perumista muttei yksiäkään ohareita! Plussat tästä. Aamukahvista tuli huono olo toisena keikkapäivänä, lienekkö kerma ollut vanhaa? En tiiä.
Yhden fetissin toteutin myös, en kerro tarkemmin suojellakseni asiakkaan yksityisyyttä :)

Kaiken kaikkiaan hyvä reissu, tuli jopa ihan hyvä tili.

Jos Helsingissä riittää pokaa ja varsinkin jos ollaan herrasmiehiä, käyn jatkossakin :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #6 : Marraskuu 01, 2023, 17:21:04 »
Kiitos Johannalle, näitä on kiva lukea!
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #7 : Marraskuu 16, 2023, 14:54:29 »
Vaasa

Pohjanmaan keskus. Yhden keikan oon tehnyt, muutoin onkin tuttu kaupunki siviilistä. Talvi oli tullut ja lumi yllätti :D junamatka sujui kuitenkin leppoisasti ja mukavasti :)

Avaimen haun kanssa oli hankaaluksia, selvisin kuitenkin ja löysin jopa perille majoitukseen, joskin matkalaukun raahaaminen oli hieman veemäistä lumessa.

Paljon oli etukäteiskiinnostuneita, mutta myös paljon eioota sitten. Taloudellisesti keikka oli ensimmäinen josta jäin miinukselle, mutta koska Vaasasta tykkään muuten niin annan vielä tulevaisuudessa toisen mahdollisuuden. Keikkailun tosiaan alotin virallisesti keväällä 2023 ja syksyllä 2023 ollut paljon keikkaa. Kahdet oharit, muutama peruja, kolme herrasmiestä jotka kuitenkin talvipäiviä piristivät. Sain myös ensimmäisenä iltana ennen nukkumaan menoa allergisen reaktion pyykkiaineestani jolla olin vaatteeni pessyt, joten oli kiitettävän kokoiset punaiset läikät sääressä sitten :D onneksi pidin steikkareita niin ei asiakas kauhistunut :D

Ekana iltana myös saunoin, joka oli mahtavaa. Koska sauna on <3 luksusta. Kauppa oli vieressä joten ei haitannut jäätävä viima sinne köpötellessä.

Vaasaan kaupunkina liittyy tosiaan hyviä muistoja siviilistä, muunmuassa kesälomareissu 2022. Kotiin palasin keikalta hieman haikein mielin, mutta kohti tulevaa ja tulevaisuuden seikkailuja odotellen.

Kotiin lähtiessä olikin sitten helvetinmoinen lumimyräkkä, ei onneksi kylmä kuitenkaan, vaikka tuuli ja lunta pyrytti. Oli hemmetinmoinen työ raahata matkalaukkua sohjossa, mutta selvisin junaan, aivan lumisena ja selkä ja hartiat hivenen paskalla, skolioosi ei auttanut asiaa xD en kyllä enään lähde lenkkareissa keikalle jos on talvi, onneksi villasukat oli kuitenkin :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1791
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #8 : Marraskuu 16, 2023, 15:05:30 »
Mietin miten voi 3 asiakkaalla mennä tappioksi ei huone nyt niin kallis ole ok tietty jos on pitkä siirtymä.
kysyvälle vastataan

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #9 : Marraskuu 16, 2023, 15:14:06 »
Mietin miten voi 3 asiakkaalla mennä tappioksi ei huone nyt niin kallis ole ok tietty jos on pitkä siirtymä.


On aika paljon muitakin kuluja kun pelkkä majoitus. Matkat, kaupassa käynti reisussa, ja yks iso kulu on mainostaminen; siihen menee satoja euroja kuussa. Voi mennä jopa tonni. Jos en mainosta, menetän satoja euroja kuussa, joten mainostan. Ja kaikki taisi olla puolen tunnin aikoja noi jotka Vaasassa tapasin. Niin todellakin jäin miinukselle.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #10 : Marraskuu 16, 2023, 15:48:27 »
^Kyllä menee helposti miinukselle, 3x30min asiakasta on alle 300e mun hinnoilla, ilman extroja.
Nokialla

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #11 : Marraskuu 16, 2023, 16:01:22 »
mulla 30min on sataviiskyt, eli neljä ja puol hunttii tuli asiakkailta. mainostaminen on iso kulu. ja sit majotuis, matkat, yms yms
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #12 : Marraskuu 16, 2023, 16:12:21 »
^ Jep, kalliiksi tulee reissut
Nokialla

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2055
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #13 : Marraskuu 16, 2023, 16:24:11 »
Mietin miten voi 3 asiakkaalla mennä tappioksi ei huone nyt niin kallis ole ok tietty jos on pitkä siirtymä.

Naisen logiikalla tappiota tulee aina.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #14 : Marraskuu 16, 2023, 16:40:33 »
^Tämä kommentti onneksi kertoo huomattavasti enemmän sinusta kuin ihmisryhmästä jota yrität mollata
Nokialla

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #15 : Marraskuu 16, 2023, 17:14:19 »
Sitähän tässä ei kysytty eikä kyllä mitään muutakaan! Mutta kerronpas silti! Kerran tämän Tontun olen tavannut ja hänestä jäi ainakin minulle vähän huonot fibat! Jotenkin tuli sellainen fiilis, että hän ei ihan omasta tahdostaan näitä hupakon hommia tekis!?? Voin olla väärässä sori vaan ei millään pahalla, mutta sellainen mielikuva siitä tapaamisesta vaan jäi?? Toivottavasti olen väärässä.

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #16 : Marraskuu 16, 2023, 17:30:49 »
Sitähän tässä ei kysytty eikä kyllä mitään muutakaan! Mutta kerronpas silti! Kerran tämän Tontun olen tavannut ja hänestä jäi ainakin minulle vähän huonot fibat! Jotenkin tuli sellainen fiilis, että hän ei ihan omasta tahdostaan näitä hupakon hommia tekis!?? Voin olla väärässä sori vaan ei millään pahalla, mutta sellainen mielikuva siitä tapaamisesta vaan jäi?? Toivottavasti olen väärässä.


Hei, en tiedä mistä olet tällaisen kuvan saanut, mutta olen aina tehnyt töitä vain ja ainoastaan omasta tahdosta ja halusta ja miesten iloksi sekä omaksi ilokseni.

Voisit perustella, mikä sinulle tällaisen kuvan antoi, niin tiedän ottaa asian huomioon.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2023, 17:35:08 kirjoittanut Johanna Tonttu »
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #17 : Marraskuu 16, 2023, 17:34:09 »
Sitähän tässä ei kysytty eikä kyllä mitään muutakaan! Mutta kerronpas silti! Kerran tämän Tontun olen tavannut ja hänestä jäi ainakin minulle vähän huonot fibat! Jotenkin tuli sellainen fiilis, että hän ei ihan omasta tahdostaan näitä hupakon hommia tekis!?? Voin olla väärässä sori vaan ei millään pahalla, mutta sellainen mielikuva siitä tapaamisesta vaan jäi?? Toivottavasti olen väärässä.


Hei, en tiedä mistä olet tällaisen kuvan saanut, mutta olen aina tehnyt töitä vain ja ainostaan omasta tahdosta ja halusta ja miesten iloksi sekä omaksi ilokseni.

Voisit perustella, julkisesti tai yksityisesti, mikä sinulle tällaisen kuvan antoi, niin tiedän ottaa asian huomioon.


Ja mikäli järkevää perustelua asiasta ei tule, voi hyvin olettaa että tässä on vain taas kerran tyytymätön asiakas mustamaalaamassa :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Mettämies

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • * Kelpo kaveri
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #18 : Marraskuu 16, 2023, 18:57:29 »
^ En oikein osaa sanoa, että miksi sellainen tunne tuli, mutta se on hyvä jos se oli väärä tunne??
Ehkä vaikutit jotenkin epävarmalta ja sitä epävarmuutta aiheutti mun mielestä hirveä tarve sanella kaikenlaisia sääntöjä tai jotain sellaista! Valitettavasti en nyt osaa sanoa tarkemmin kun siitä tapaamisesta on jo aikaa?? Koskahan sinä täällä Oulussa vierailitkaan? Joskus keväällä??

Paikalla Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Johannan keikkahistoria lörpötystä
« Vastaus #19 : Marraskuu 16, 2023, 19:09:33 »
^ En oikein osaa sanoa, että miksi sellainen tunne tuli, mutta se on hyvä jos se oli väärä tunne??
Ehkä vaikutit jotenkin epävarmalta ja sitä epävarmuutta aiheutti mun mielestä hirveä tarve sanella kaikenlaisia sääntöjä tai jotain sellaista! Valitettavasti en nyt osaa sanoa tarkemmin kun siitä tapaamisesta on jo aikaa?? Koskahan sinä täällä Oulussa vierailitkaan? Joskus keväällä??


''Sääntöjen saneleminen'' kertoo minusta selkeydestä, molemmat tietävät mikä on sallittua ja mikä ei, näin esimerkiksi.

Se että on palveluntarjoajalla on selkeät rajat, kertoo itsekunnioituksesta, terveestä mielestä ja ammatimaisuudesta; eroaa amatööritouhusta ja parituksen uhreista juurikin näin.

Minusta on aina parempi olla selkeä kuin pänvastoin, ettei asiakas sitten voi sitä käyttää minua vastaan; tyyliin ''no et kertonut'' tms. Oulussa olen ollut keikalla toukokuukuussa ja lokakuussa.

Mikäli ''sääntöjä'' on omaan makuun liikaa, voi aina ottaa yhteyttä johonkin toiseen palveluntarjoajaan, toivottavasti kyseessä ei sitten kuitenkaan ole juurikin parituksen uhri esimerkiski, jos kriteerinä on ettei saa olla rajoja tai ''liikaa sääntöjä''.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)