Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä haluaisit vielä kokea?  (Luettu 26504 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #60 : Elokuu 29, 2020, 07:16:24 »
No mutta jos nyt ihan vakavissaan niin joku N+N+Minä ja häivyn vähin äänin pois.. ehkä..😔

Naistrioja(n+n+n+m)vielä pari kertaa. Se on niin harvinaista herkkua hyvin vedettynä, että sitä kelpaa muistella kiikkustuolissa, jos seniilinä enää mitään muistaa....Olihan minulla niita naisia, vai oliko siitenkään? Huoria taisivat kaikki olla. 

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15406
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #61 : Elokuu 29, 2020, 07:19:53 »
No mutta jos nyt ihan vakavissaan niin joku N+N+Minä ja häivyn vähin äänin pois.. ehkä..😔
Höpö höpö, ei täältä nyt minnekään lähdetä.
Vastahan me alettiin.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #62 : Elokuu 29, 2020, 07:32:27 »
Haluaisin seurustella huoran kanssa. 👀

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5109
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #63 : Elokuu 29, 2020, 07:41:49 »
^^ Juur näin! - Eihän sitä hyvää harratusta kannata tai tartte lopettamalla lopettaa, ainahan sitä voi pitää vaikka jonniin sortin taukoa ja palailla sitten Neitojen luo entistä enempi ramussaan  :) ...

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #64 : Elokuu 29, 2020, 08:14:24 »
Haluaisin seurustella huoran kanssa. 👀
Miksi?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #65 : Elokuu 29, 2020, 08:21:26 »
Haluaisin seurustella huoran kanssa. 👀
Miksi?

Ei kai sitä koko lehmää tarvitse hankkia maitoa saadakseen. Minä aineskin olisin ihan paska seurustelukumppani, ihan lehmä tai lahna työpäivän jälkeen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #66 : Elokuu 29, 2020, 08:25:14 »
No mutta jos nyt ihan vakavissaan niin joku N+N+Minä ja häivyn vähin äänin pois.. ehkä..😔

Nyt loppuu tälläset houreet lopettamisesta😅 Tämä harrastushan on ehtymätön runsaudensarvi. Aina tulee uutta koettavaa ja pitäähän se panetus johonkin purkaa ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #67 : Elokuu 29, 2020, 10:11:16 »
Haluaisin seurustella huoran kanssa. 👀
Miksi?

Ei kai sitä koko lehmää tarvitse hankkia maitoa saadakseen. Minä aineskin olisin ihan paska seurustelukumppani, ihan lehmä tai lahna työpäivän jälkeen.

Nyt lens aamukahvit näytölle. Kiitos tästä Nina  :D

Ja eihän sun mitään köyhää miestä kannata ottaa seurustelukumppaniksi, vaan rahamiehen, jonka ansioista sinun ei tarvitse tehdä töitä ollenkaan.

Ja tulotaso-langan perusteella rahamiehiä löytyy forkalta enemmän kuin sieniä saateella metsästä ennen kuin Lifti on niitä sieltä käynyt poimimasta. Sieltä vaan valkkamaan parhaat päältä.

Tiedä vaikka löytäisit sen eurojaskapottivoittajan.   
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2020, 10:12:55 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #68 : Elokuu 29, 2020, 10:26:11 »
No kuule Hessu. Ainenkin eilisessä viestissä eräs kirjoitti, että olen kuulemma kiltti ja ystävällinen sihteeri. Minun palveluista tosin puuttui hänelle tärkein asia. En halua särkeä tuota illuusiota, suutarin lapsilla ei yleensä ole kenkiä.
Jos sattuisi jollekin miehelle ja minulle samaan aikaan mielenhäiriö, niin rahapussin paksuudella ei olisi väliä. Jos loppuisi rahat, niin syötäisiin kynsiä ja Villen reseptillä tehtyä pinaattikeittoa, jos vaan saisi sen reseptin >:( Kokit on just tollasia, pihtaavat reseptejään kun jotain valtionsalaisuutta.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2619
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #69 : Elokuu 29, 2020, 10:40:48 »
No jaa a. Tää ois kans niin loputon juttu et ei riittäis tilat ja ajat kertoa kaikesta mitä haluis kokeilla/kokea ja siltikin osa varmaan unohtuisi mainita :)
Mutta onhan noita esim alistamista/alistumista, sitomisleikkejä ja kaikenlaisia muitakin hauskoja pikkukokeiluja. Oikeastaan se itse seksi ei ole se pääasia vaan että on muutenkin kivaa ja fiilis pohjalta ehkä helpompi edetä kuitenkin sen enempää ennakkoon suunnittelua vaikka aina on hyvä valoittaa mitä ehkä voisi kokeilla tms....
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #70 : Elokuu 29, 2020, 10:54:04 »
Haluaisin seurustella huoran kanssa. 👀
Miksi?

Koen että elämänarvoni ja kokemukset matchaavat yleensä aika hyvin maksullisten kanssa, voi olla toki että minuun on luotu tällainen illuusio. Mutta kun on monen sihteerin kanssa jutellut asioista niin jotenkin vaan synkkaa eri tavalla kuin siviilinaisten kanssa ja en koe tarvetta peitellä omaa itseäni.

Swinger sivustoilta löytyy kanssa samanhenkisiä ihmisiä, he vaan valitettavan usein ovat kaikki varattuja.

Tapaamani huorat ovat olleet aina:
-Hyvännäköisiä ja urheilullisia
-Seksuaalisesti vapamaielisiä
-Viehättäviä ja rentoja juttukumppaneita.
-Todella fiksuja!

Kai mä vaan samaistun, jos oisin nainen niin mä olisin varmasti huora. 😁

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #71 : Elokuu 29, 2020, 11:45:10 »
Täytyy vielä miettiä jos sitä kuitenkin vähän vielä koittais...  ;)

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5348
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #72 : Elokuu 29, 2020, 12:10:33 »
Katsella Ilonan kanssa Pulp Fictionia ja paneskella :D

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 646
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #73 : Syyskuu 02, 2020, 00:34:07 »
Haluaisin seurustella huoran kanssa. 👀
Miksi?




Ei kai sitä koko lehmää tarvitse hankkia maitoa saadakseen. Minä aineskin olisin ihan paska seurustelukumppani, ihan lehmä tai lahna työpäivän jälkeen.

Eli ihan perus suomi vaimoainesta
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #74 : Syyskuu 02, 2020, 10:56:48 »
Salainen fantasia olisi maksaa seksistä tosielämän ihastukselle, johon ei ole mitään mahkuja muuten. Olisin valmis pistämään 5-10x pinkan kiinni moiseen, mutta kynnys ehdottaa on liian korkea ja ei varmasti tule koskaan tehtyä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #75 : Syyskuu 02, 2020, 12:33:53 »
^
Toi ois muuten aika kiinnostava setti. Mulla on mielessä eräs ihastus, jota en varmaan (enää) koskaan tapaa.
Amator

Poissa fordman

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #76 : Syyskuu 07, 2020, 11:23:44 »
Itsellä on ollut vielä aika vanillakuviot toistaiseksi, mutta kiinnostaisi paneskella jossain kallioilla suomalaisen tytön kanssa. Ja tietty peppuseksi täytyy kokea. Miksei molemmat samalla reissulla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15406
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #77 : Syyskuu 07, 2020, 11:57:29 »
Maisemakelpoisen pepun. 8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9072
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #78 : Syyskuu 07, 2020, 11:58:56 »
Jos mulla joskus vielä ihan oikeasti seisoisi ettei tarvis al denteä kenkälusikalla sisälle ujuttaa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0080

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #79 : Syyskuu 07, 2020, 12:30:10 »
Anaaliseksin ja kolmen kimpan haluaisin kokea. Näiden osalta olen jäänyt tyystin paitsi.
Tärkeimpänä koen kuitenkin uusien kokemusten saamisen ihan perusmeiningistä. Katse ja kosketus, siinä ne tärkeimmät.