Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ts Britney, espoo, blondi ja ainakin kuvien perusteella varsin nätti neitokainen  (Luettu 2712 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Sinne oli yksi posi rapsakin ilmestynyt. Kulli nyt taas vähän arveluttaa, kun ilmossa on 18cm niin olisin toiveikas, että se on vähintään luokkaa 16 ja ei ohut. Mutta jotenkin taas kalvaa, että siellä on sitten joku 11cm ja parissa kivassa kuvassa on manipulaatiota taas enempi ku sitä itseään  :laught:

Ei sattuis kukaan käyny visiitillä vielä? Ainakin watsupin kautta vastaili hyvin ja vaikutti mukavalta. Viimeaikoina aikalailla kaikki uudet kokeilut tällä saralla ovat olleet enempi tai vähempi pettymyksiä, Suomessa vaan on liian kämäset markkinat. Pari vakio kävijää on jotka on ihan hyvää palvelua tarjoavia, mut ei jaksa samoille aina jumppaa  :weightlifting:

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Noh, kävitkö testaamassa? On kyllä sen näköinen että tekisi mieli visiteerata, salapoliisitutkinta veti kyllä hieman vesiperän että onko tosi vai feikki...

Poissa Rhino

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Kävin tänään duunin jälkeen kopasemassa.Ja todellakin vastassa kuvien kaltainen tyty. Isot silari tisut ja kulli myös kuvien mukainen. Terska vähän suippo kärjestä mutta juurta kohden paksuni kuin vanha tammi ja lisäksi kivasti käydä ylöspäin.

Mittanauhaa ei ollut mukana mut oli pitempi mitä omanani(16cm)

Sit itse tarinaan. Autolla perille parkkis 100m päässä kämpästä, asunto siisti. Raha lapaan sit kävin pikapesulla, jonka jälkeen sänkyyn kauniin daamin viereen. Pientä pusuttelua ja kielimoukkua alkuun. Ja haparoivin käsin koskettelelin tytyn kalua niin sehän alkoi jo herätä.

Seuraavaksi pimu heitti pikkarit pois ja rupesin imee kullia, ja ei mennyt hetkeäkään ku sain syväkurkuttaa herkullista kyrpää🤤

Tyty intoutui asiasta ja heitti kyljelleen mun viereen ja jatkettiin kullien imutteluja 69:ssä hetken. Kiimavaltasi ja sanoin tytylle et haluisitko töötätä setää, typy tönäs mut selälleen ja veti hupun päälle ja taivutti jalkani melkein niskan taakse ja nuoli ja söi mun persettä ihan kutkulleen.

Siinä sit aikansa lykki lähetyssaarnaajassa kunnes veti ässän hihasta, ruotsalainen saunasolmu. Ai että teki gutaa kun pani ja samalla imi mun kyrpää. Meinasi nalli palaa samoin tein, mut sain onneksi pidäteltyä.

Käytiin vielä lukuisat asennot läpi ja tosiaan kalu kyl hyvän pitunen ku pohjas melkein joka asennossa. Sanoikin mulle et suurin osa miehistä valitellut peniksen suurta kokoa. Ja meinasin purskahtaa nauruun ku demostroi sen nylkyttämällä ilmaa 2-3cm liikeradalla😄

Lopuks tosiaan ratsastin hänen päällään ja laukesin raivokkaasti hänen masun päälle.

Aivan upea daami erinomaisella palveluasenteella ja tosiaan osaa sit panna ja lujaa.

Käykää äkkiä nauttimassa, sillä sanoi huomenna suuntavansa pois Suomesta.

Jos tulee takaisin Suomeen menen ehdottomasti uudestaan visiitille.

Poissa Rhino

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Unohtui mainita niin typystä löytyy kattava valikoima kuvia Ig:stä nickillä m.vanessza91