Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sexy Belinda  (Luettu 4914 kertaa)

Poissa Vieras1455

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Sexy Belinda
« : Syyskuu 25, 2023, 10:49:39 »
Löytyykös keneltäkään kokemuksia Wikissä Sexy Belinda -nimellä ilmoittelevasta palveluntarjoajasta?

Poissa Cazeneuve

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Belinda
« Vastaus #1 : Syyskuu 27, 2023, 18:22:08 »
Lienee sama kuin aiemmin belinda69. Hirvee kokemus. Kuvien mukaan olisi olettanut aivan muuta. Syväkurkussa hirveetä rykimistä fiilis meni. Lasti oli pakko laittaa liikkeelle kun oli tultu, jälkeenpäin morkkis kyllä.
Ehkä Toisilla parempia kokemuksia..

Poissa kilpi

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Belinda
« Vastaus #2 : Lokakuu 01, 2023, 13:01:22 »
Tuli käytyä kokeilemassa Sexy Belinda ja Belinda69 nimimerkeillä toimiva tapaus. Pakko yhtyä Cazeneuven kokemukseen. Kuvat ja ulkonäkö on kyllä oikeasti priimaa, mutta siihen se kaikki jääkin. Kalu kovin pieni ja vaikeuksia saada toimimaan. Suostui panemaan vain takaapäin. Belindaa pannessa vaihtoehdot olivat takaapäin tai lähetyssaarnaaja, jossa neito käänsi pään muualle ja oli silmät kiinni. Suosittelen vahvasti jättämään välistä. Asenne ja palvelut aivan luokattomat vaikka nätti naamasta ja isot tissit sekä muhkea takamus.

Poissa Darkboi

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Belinda
« Vastaus #3 : Lokakuu 03, 2023, 13:54:24 »
Nyt on pakko kertoa omista kokemuksista Belindan kanssa, koska ne eivät vastaa yhtään huonoja kokemuksia joita kirjoittajilla on. Olen tavannut Belinda  nyt 4 kertaa ja jokainen tapaaminen on ollut ainutkertainen jonka tulen muistamaan aina! Belinda on kaunis, seksikäs ja minun kanssa kalu toimi todella hyvin ja maistui kanssa mahtavalta! Bellinda oli kokoajan läsnä, suuteli kieli suudelmia ja antoi minulle lastinsa maksettavaksi. Oikeasti taisin rakastua häneen ja menisi naimisiin vaikka heti! En voi enempää suositella jonkun seuraa ja palvelua kun hänen! Siksi olen hämmentynyt kirjoittajien kokemuksista ja halusin tuoda oman kokemuksen muiden luettavaksi. Jos ajattelit mennä tapaamaan häntä, suosittelen! Et varmasti pety!

Poissa Laatikkohäslääjä

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Belinda
« Vastaus #4 : Lokakuu 03, 2023, 17:53:03 »
Kuka onkaan Darkboi nimi.merk takana hmm?

Poissa Darkboi

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Belinda
« Vastaus #5 : Lokakuu 04, 2023, 15:59:44 »
Kuka onkaan Darkboi nimi.merk takana hmm?

Onpas omituinen kysymys, miksi haluat tietää kuka on nimimerkin takana? Asia erikseen uskotko tekstiin , mutta ajatus nimimerkistä on nimenomaan anonyymin säilyttäminen. Ei minua kiinnosta kuka sinun nimimerkin takas löytyy, vaan mitä kirjoitat. :) Mutta vastauksesi kysymykseesi, nimimerkin takana on trans ihailija joka on käyttänyt heidän palvelujaan jo kohta 20 vuotta. Kiitos kysymystä

Poissa esa69x

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Belinda
« Vastaus #6 : Lokakuu 05, 2023, 00:10:00 »
Kuka onkaan Darkboi nimi.merk takana hmm?
kiva kun 90% tän forumin postauksista on rapsojen ruinausta, ja sit kun joku jakaa kokemuksiaan tämä on vastaanotto. asia meininki XD

Poissa Jeebeibijee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Belinda
« Vastaus #7 : Lokakuu 06, 2023, 19:00:49 »
kuvien mukainen kaunis ja hyväkroppa :blowjob: :behind: mutta 45 min aika ohi 15min. oli kiire saada minut ulos antoi kuitenkin 50e takaisin hyvityksenä tästä ilman että ehdin edes pyytää sitä mikä hienoa. seuraava asiakaskin taisi jo odottaa pihalla eli päällekkäis buukkaustakin havaittavissa. varasin aikani tunteja etukäteen mennessä tuli sählinkiä siinäkin silti.

Poissa Laatikkohäslääjä

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sexy Belinda
« Vastaus #8 : Lokakuu 07, 2023, 10:47:53 »
Hmm, ei toki ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä. Mut vähän kyl tuli ajatus ettei vaan ollut maksettu mainos. Ja juu hyvä on et rapsaillaan. Itsekin tuossa olin menossa kyseistä neitoa tapaamaan mutta tietyt piirteet mitä viestittelyssä tuli esiin niin päädyin passaamaan. Ja näin ollen ku näin viimeisimmän viestin mikä oli tähän ketjuun tullut niin taisin tehdä oikean ratkaisun. Ostanpa rahoilla jotain kivaa itselle :)