Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Äänestys riippuvuuksista

(1/3) > >>

Make:
Onko sinulla addiktio päihteisiin ja/tai seksiin? Äänestys!

Mustelmann:
Minulla on riippuvuus vain kahviin. Olen yrittänyt vähentää kahvinjuontia, mutta huonolla menestyksellä. Jos kofeiini lasketaan päihteeksi, niin sitten olen päihderiippuvainen. Alkoholin ja seksin osalta olen mielestäni kohtuukäyttäjä.

Rattis:
Olen vähän joka asiassa kohtuukäyttäjä.. Ilman seksiä pystyy olemaan vaikkei aina haluaisi  ;D alkoholin kanssa ei tule telkuttua kuin pari kolme kertaa vuodessa, jos nyt ei silloin tällöin yhtä saunajuomaa lasketa, koska sitäkään ei tule useinkaan otettua

Entto:
Hei.

Olen Entto.

Olen seksiaddikti, hupakoiden suurkuluttaja.

Tällä hetkellä viimeisestä pt-tapaamisesta on 5 tuntia.

Täältäkö saa vertaistukea?

RobertLey:
^
Eli hei kaikille... - Olen RobertLey. Mä olen... ehkä mä en ole vielä kypsä täysin tunnustaan, ehkä mä en ole omasta mielestäni käyny tarpeeks syvällä,  mutta jos nyt sen sanon että mulla... mulla on viimesestä tapaamisesta suunnilleen nyt sama aika kun Entolla, se oli... se oli kaiken lisäksi vielä Duoilua johon mä ajoittain - niinkun ehkä ton... viinanpaskankin kanssa - sorrun... - Mä en ole ihan varma pystynkö mä antaan vertaistukee mutta uskallan kumminkin sanoo että mä ymmärrän. Ymmärrän ja haluan ainakin yrittää tukea.
Kiitos! (Istuutuu ja pyyhkii hikeä.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta