Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Taloustilanne ja hupakointiharrastus  (Luettu 2191 kertaa)

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« : Syyskuu 24, 2023, 17:56:50 »
Miten yleinen taloustilanne (korkojen nousu, irtisanomiset ym.) on vaikuttanut hupakointiharrastukseesi? Saako nyt hyvää halvalla vai tingitkö tästä(kin) taloudellisten realiteettien vuoksi?

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 732
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2023, 18:03:44 »
Hyvästä olen valmis maksamaan, toisaalta huonosta tai edes vähänkään keskinkertaisestakaan en enää ole valmis maksamaan senttiíäkään. Eli Suomessa käynnit ovat vähentyneet, mutta muualla maailmassa lisääntyneet. Harmi että laatua joutuu etsimään muualta, olisi kiva jättää valuutat Suomeen. Mutta minkäs teet.  :( 8)
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1232
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2023, 18:30:40 »
Olen vähentänyt käyntejä, mutta en taloudellisista syistä. Tulotasoni on pysynyt samana viime vuodet ja pysyy luultavasti jatkossakin. Kesällä sain uuden tessin mukaisen (maltillisen) palkankorotuksen, mutta samalla nousi myös kämpän vuokra, joten henk. koht. taloustilanne ei käytännössä muuttunut.

Poissa penkkis

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2023, 18:33:08 »
Vaikka taloudellinen tilanne Suomessa onkin yleisesti huonontunut ja pörssi syöksynyt niin oma tilanteeni on itse asiassa merkittävästi parantunut viimeisen vuoden aikana. Olen siis yksi niistä onnekkaista, joten luonnollisesti olen lisännyt käyntejäni. Ennen budjetti oli 500/kk ja usein ei mennyt sitäkään, nyt menee jotain 700 tyypillisesti. :weightlifting:

Poissa Weird Knight

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2023, 19:02:33 »
Talous on kunnossa, mitä nyt hetkellisesti oli pientä haastetta omien hölmöilyjen takia. Käynnit on kuitenkin radikaalisesti vähentyneet.  Enää ei vaan kiinnostaa maksaa oppirahoja. Käyn vaan samojen luona sen mitä antavat, enkä listoja jaksa edes katsoa.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #5 : Syyskuu 24, 2023, 19:21:17 »
Ei ole ollut vaikutusta, muutaman kerran viikossa käyn, tarjonnasta riippuen

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 848
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #6 : Syyskuu 24, 2023, 19:51:56 »
Eipä juurikaan vaikutusta,samanlaista puntarointia mahdollisten uusien tarjoajien kanssa kuin aloittaessakin.
Onneks rutinoitunut vakkaripiiri tullut, niin silloin tällöin voi vähä hakshahtaa uusien pariin jos vaan hinta ok,ja muut prioriteetit.

...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 411
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #7 : Syyskuu 24, 2023, 21:10:53 »
Eipä juurikaan vaikutusta,samanlaista puntarointia mahdollisten uusien tarjoajien kanssa kuin aloittaessakin.
Onneks rutinoitunut vakkaripiiri tullut, niin silloin tällöin voi vähä hakshahtaa uusien pariin jos vaan hinta ok,ja muut prioriteetit.

Näin se menee itselläkin.

Vakkarit etusijalla monestakin syystä, mut samalla hiukan vilkuillaan markkinoita.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #8 : Syyskuu 24, 2023, 21:19:25 »
Sen verran vaikuttanut että tuntuu käyvänsä kokoajan  :blowjob:
Aikoinaan oli kerran 1-2kk, nyt pahimmillaan 1-3krt viikossa jos tarjonta on mielenkiintoista ja aikaa löytyy.🫣
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 383
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #9 : Syyskuu 25, 2023, 00:50:03 »
Sekä omat tulot että menot ovat kasvaneet, tulot hieman enemmän. Mistään ei ole tarvinnut tinkiä, mutta silti tuntuu että ylimääräiselle rahalle on tässä tilanteessa muutakin käyttöä kuin tämän, muutenkin varsin kalliin, harrastuksen lisääminen.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3606
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #10 : Syyskuu 25, 2023, 04:00:22 »
Välillä oli tiukkaa joten tästä harrastuksesta joutui karsimaan. Nyt harrastusta on taas lisätty mutta maksimi hinta tunnilta jonka suostun enää maksamaan on toistaiseksi 200€/tunti. Tämä rajaa ikävä kyllä monet hyvät Suomi-neidot ulkopuolelle mikä on todella harmi mutta hinta nyt vaan tuntuu liian kovalta tunnin panemisesta.
Tuohivirsupersu

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9148
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #11 : Syyskuu 25, 2023, 07:24:14 »
Ei kyllä mitenkään. Muut asiat vaikuttavat sitten sitäkin enemmän.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4034
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #12 : Syyskuu 25, 2023, 08:02:12 »
....maksimi hinta tunnilta jonka suostun enää maksamaan on toistaiseksi 200€/tunti. Tämä rajaa ikävä kyllä monet hyvät Suomi-neidot ulkopuolelle ...

Itse olen pitänyt rajana tuota 250€/tunti jolloin aika moni suomityttö mahtuu rajan sisään.
Toisaalta mieluummin 45min suomitytön luona kuin 1h ulkkarilla.

Olen yrittänyt kohdella tyttöjä muuna kuin panopuuna, ja toivonut että tytötkin kohtelevat minuakin muuna kuin rahapuuna.

Näin toimien hekin saavat minut käymään uudestaan.
Saitin Bud Spencer

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #13 : Syyskuu 25, 2023, 08:52:20 »
Ei ole vaikuttanut millään lailla. Vakkarin kanssa tulee tavattua sopivin väliajoin edelleen.

Eikä kyllä ole mitään hintarajoitustakaan....jos jonkun tietyn seksityöntekijän haluaa tavata, niin hinta ei ole siinä mikään rajoittava tekijä ollut koskaan.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2546
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #14 : Syyskuu 25, 2023, 10:26:58 »
Ei vaikuta mitenkään. Vuositasolla käyntien määrään vaikuttaa lähinnä ulkomaan matkapäivien lukumäärä.

Poissa Satunnaisturskailija

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #15 : Syyskuu 26, 2023, 01:35:12 »
Jos oma taloustilanne olisi huonompi kuin yleensä (ja joskus onkin) niin se kyllä rajoittaisi toimintaa mutta nyt ei onneksi ole omalle kohdalle vielä osunut.

Kallis harrastushan tämä on joka tapauksessa mutta sen väärttiä kunhan valitsee kohteet huolella. Satunnaisia huteja tulee tietysti silti mutta se on osa elämää se!

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taloustilanne ja hupakointiharrastus
« Vastaus #16 : Syyskuu 26, 2023, 07:50:36 »
Yleinen taloustilanne ei omalle kohdalle ainakaan vielä ole vaikuttanut. Huvittelubudjetti on yleensä enemmän henkistä laatua, eli ei viitsi ihan niin usein humputella kuin ehkä tekisi mieli.