Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten herkästi ihastut?  (Luettu 2313 kertaa)

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Miten herkästi ihastut?
« : Syyskuu 22, 2023, 00:44:02 »
No, otsikko kertoo..
Ja ei pelkästään tässä skenessä, vaan ihan muutenkin.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 411
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #1 : Syyskuu 22, 2023, 06:35:16 »
En herkästi, jos enää lainkaan.
Siinä pitäisi niin monta asiaa natsata, että ei sitä vain tapahdu.

Toisekseen en juurikaan tapaa naispuolisia ihmisiä (ns miesala) ja avion satamassa oltu jo varsin pitkään, niin eiköhän ne ihastumiset ole jo läpikäyty.

Kolmanneksi en sallisi itselleni moista.
Draamaa kaipaan viimeisenä asiana elämääni ja tuollaisista hömpötyksistä ei muuta seuraisi.


Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #2 : Syyskuu 22, 2023, 06:42:38 »
Ihan jatkuvasti, melkeinpä joka päivä. Hieman siis. Kunnolla sitten erittäin harvoin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9148
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #3 : Syyskuu 22, 2023, 08:21:23 »
Jos totta puhutaan niin huoraan en ole koskaan ihastunut jos olen hänen asiakkaana ollut. Muutenkin mitä vanhemmaksi tulen, sitä harvemmin ihastun. Viimeisen viiden vuoden aikana olen varmaan ihastunut kahdesti ja kummankin kanssa leikittiin hetki kotia.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2546
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #4 : Syyskuu 22, 2023, 09:22:59 »
Kolme kertaa tähän elettyyn ikään, huoraan en kertaakaan. Eli aika helposti.  :headbang:

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #5 : Syyskuu 22, 2023, 09:23:38 »
Jaa-a. Viimeksi varmaan joskus opiskeluaikoina ja siitä on kohta kolmisenkymmentä vuotta joten tästä on hyvä jatkaa. Sääliksi käy tyyppejä ketkä ihastuu huoraan

Poissa guuguuman

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #6 : Syyskuu 22, 2023, 09:42:14 »
Nuorempana ihastuin aika helpostikin, naisenkipeä kolli kun olin. Nykyisin en oikeastaan enää ollenkaan. Tai en ainakaan muista edellistä kertaa. Kai se vaatisi niin paljon ihan normi-kanssakäymistä, mitä ei näin periferiassa etätyöskennellessä tule juurikaan harrastettua.

PT:n en ole ikinä ihastunut, harrastukset harrastuksina.

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 243
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #7 : Syyskuu 22, 2023, 14:27:57 »
Aika herkkään ihastuvaa sorttia olen. Muutamaan hupakkoonkin hetkellisesti, mutta ne ajatukset olen pystynyt aika helposti blokkaamaan lopulta mielestä. Joitain kertoja olen pannut merkille, että hupakko on saattanut jopa ihastua minuun päin. Siinä sitä onkin ollut miettimistä. Mutta ihmisiähän sitä ollaan, oli kyse sitten harrastuksesta, töistä tai vapaa-ajasta. Ihastuminen on minusta ok niin kauan, kunhan se ei haittaa toisia kunnioittavaa kanssakäymistä.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2023, 23:10:33 »
Silloin tällöin, ihmisiähän tässä kaikki loppupeleissä ollaan. Joskus jopa hupakkoon vaikka tiedän että se on Big No, No. Tämä kyseinen henkilö oli ammattilainen myös turskien henkisen mielenmaiseman käsittelyssä ja hän ohjasi minut kohteliaasti, mutta määrätietoisesti oikealle taajuudelle.

Toisaalta voisi olla ihanaa jos palveluntuottaja ihastuisi meikäläiseen, mutta onneksi ulkonäkö antaa hyvän suojan.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #9 : Syyskuu 22, 2023, 23:44:28 »
 ihastua voi niihin Pt tarjoamiin  hetkiin on vanhana sitten jotain muistelemista :)

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3138
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #10 : Syyskuu 23, 2023, 00:44:34 »
Sääliksi käy tyyppejä ketkä ihastuu huoraan

Vähintään kerran kuukaudessa...mutta mitä sitten?
Voin ihastua ihmiseen monella eri tavalla kuten, ulkonäköön, luonteeseen,persoonaan, vaikka laulu taitoon...Ei sen takia tartte ketään kosia tai unelmoida yhteisestä asuntolainasta.
Rakastuminen on sitten kaukana tästä...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5523
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #11 : Syyskuu 23, 2023, 06:45:45 »
Sääliksi käy tyyppejä ketkä ihastuu huoraan
Olen kanssasi samaa mieltä.

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2231
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #12 : Syyskuu 23, 2023, 09:16:40 »
Varsinkin naisten suhteen ihastun hyvinkin helposti pieniin, yksittäisiin seikkoihin. Esim. kauniit silmät tai miellyttävät vartalon muodot. Myös persoona voi ihastuttaa niin tässä skenessä kuin sen ulkopuolella.

Mutta pt:n kanssa tapaamiset ei ole sen enempää kuin hetkellinen heittäytyminen tilanteeseen, jonka molemmat tietävät. Tämä on kuitenkin itselle tärkeää, joka saa vierailemaan uudestaankin. Tai sitten ei 😊

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9148
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #13 : Syyskuu 23, 2023, 09:23:00 »
Sääliksi käy tyyppejä ketkä ihastuu huoraan

Vähintään kerran kuukaudessa...mutta mitä sitten?
Voin ihastua ihmiseen monella eri tavalla kuten, ulkonäköön, luonteeseen,persoonaan, vaikka laulu taitoon...Ei sen takia tartte ketään kosia tai unelmoida yhteisestä asuntolainasta.
Rakastuminen on sitten kaukana tästä...
Täytyy myöntää että tässä ajattelen kyllä ihan samalla tavalla. Itseasiassa väittäisin että ne karvaperseet jotka ovat olleet vuosia mun ystävänä niin se johtuu siitä että olen totaalisen ihastunut heidän persoonaansa.

Toki sekin on minulle helvetin harvinaista jos nyt vaikka miettii että kuinka monta uutta ystävää mulla on tullut elämääni viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Kolmisen vuotta kulli kourassa itkitte Sanna Marinia. Minä itken nelisen vuotta Purraa.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4034
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #14 : Syyskuu 23, 2023, 09:34:57 »
Hmm, olisikohan tässä syytä olla huolissaan omasta tilanteesta, kun tuntuu että ihastun lähes jokaiseen naiseen jonka kanssa olen harrastanut seksiä useamman kerran.

Tosin ehken varaisikaan uusinta-aikaa, jos pientä ihastumista ei tapahtuisi.

Edellistä vakkaria olisin tavannut useamminkin, mutta pelkäsin että lopettaa tapaamiset kokonaan; jos huomaa että nyt on mennyt Entolla överiksi.
Saitin Bud Spencer

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2662
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #15 : Syyskuu 23, 2023, 10:29:00 »
Pakko tunnustaa että ihastun välillä liiankin helposti varsinkin jos kemiat kohtaa..
Niin monta ihanaa persoonaa tavannut matkan varrella…

Jotkut saaneet jopa paikan sydämessä ja muistan ne henkilöt aina  :inlove:

Mutta kosinut en ole tainnut vielä ketään 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #16 : Syyskuu 23, 2023, 14:18:10 »
Menee nyt vähän ohi aiheen, mutta tämä herätti mussa sellaisen ajatuksen josta olen ottanut itselleni elämänohjeen jo aikoja sitten.

Flirttaan kaikille. Ohikulkijoille, kaupan kassalle, lapsille, mummoille ja papparoille. Tähän ei siis liity mitään viettely-intentiota, ainoastaan ilon ja yhteyden rakentamista minun ja maailman välillä.

Ja koska tämä usein nostaa myös kohteen itsevarmuutta ja innostaa tätä lähtemään leikkiin mukaan, niin totta kai se johtaa välillä myös ihastumisiin (tästä työstä voisi kirjoittaa ihan oman lukunsa aiheeseen liittyen, mutta kaikki tietää). Harjoittelen vielä suhtautumistani siihen ja joku enemmän järjellä ohjautuva tyyppi varmaan ennakoisi tällaiset tilanteet vähintäänkin asettamalla rajat itselleen. 😄

Tämä on monimutkaista. Ikävimmillään vaikeaa ja surullista. Mutta suurimman osan ajasta nostattavaa, aitoa ja aina, aina yllätyksellistä. Harjoittelen kiitollisuutta näistä kohtaamisista joissa kaksi ihmistä kohtaa ja jatkaa tunnin parin kuluttua elämäänsä.
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 710
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #17 : Syyskuu 23, 2023, 16:27:46 »
Aika harvoin. Kerran teininä, kahdesti 20-30-vuotiaana ja kerran sen jälkeen (tää asiakkaaseen  :-X).
Tavattavissa taas 25.6. Helsingissä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #18 : Syyskuu 23, 2023, 17:07:49 »

Ihastun hänen ajatuksiin, mielipiteisiin, ääneen, nauruun, siihen tunnelmaan kun olen lähellä. 😊

Nyt kun asiaa pohdin niin mieluummin ihastun liian helposti kuin en laisinkaan🤔
Amator

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten herkästi ihastut?
« Vastaus #19 : Syyskuu 23, 2023, 18:56:22 »
Mielenkiintoinen kysymys.

Olen tainnut joskus jollekin todeta, että tapaan omasta halustani vain heitä, joista pidän. Mukavinta tietenkin on, jos he tuntevat myös samoin minua kohtaan. Siviilissä tuota periaatetta ei tietenkään voi noudattaa. Olen vuosien varrella huomannut, että alan pitämään kovasti henkilöistä, joilla on ajatuksia, on loistava keskustelija sekä on aito. Ja heidän seurassaan on mukava olla.
Todellisia ihastuksia on vuosien saatossa toki muutama tullut, sitä ei käy kieltäminen. Täten vastaan etten ole kovinkaan herkkä ihastumaan
 
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä