Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.  (Luettu 22724 kertaa)

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #140 : Elokuu 29, 2021, 13:19:50 »
Mua aidosti kiinnostaa: Mikä on se voitto? Mikä on se jännitys ja elämys?

Ehkä tätä voisi verrata seuramatkan ja omatoimisen reppumatkan eroon. Kun lähdet seuramatkalle, tiedät että saat Finnairin charter-lennolla lihapullat, ilmastoitu bussi vie sut lentokentältä siistiin rannan lähellä olevaan hotelliin jne. Kaikki toimii, mutta mitään suuria yllätyksiä ei tule suuntaan tai toiseen. Omatoimisella reppumatkalla saatat joutua yöpymään rautatieasemalla jossa sut ryöstetään, mutta ainakin se on sun oma kokemus eikä kellään toisella ole juuri samanlaista. Ehkä opit jotain ja sulla on yksi tarina enemmän kerrottavana.

Varmaan naiset noin yleisesti ottaen kaipaa seksiin turvallisuuden tunnetta ja ennustettavuutta, kun taas varsinkin nuoret miehet hakee enemmän seikkailua. Miehillekin voi kyllä käydä niin että kun on tarpeeksi monta reppumatkaa takana, alkaa arvostaa seuramatkoja.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2021, 13:26:00 kirjoittanut PapaRomeo »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #141 : Elokuu 29, 2021, 14:37:13 »
Maksuseksissäkin voi tulla tilanne, että joko fyysisistä tai muista syistä ei johonkin pystykään.

En näkisi, että asiassa on misogyniasta kyse. Kyse on vaan vitutuksesta jos ei saa mitä tilaa. Osa turskista ajattelee hupakkoa henkisenä olentona, mutta osa ajattelee vaan kehona ja minusta se ei ole väärin. Kehoaanhan hupakko alkuperäisesti on lähtenyt myymään. Ei raksallakaan auta sanoo, että mulla on nyt henkinen lukko päällä ku pomo kysyy miksei lapio heilu.

Eli ilmoituksessa voisi mainita, että: "kanssani koet henkisen matkan jossa päädymme yhdynnän kautta olemaan yhtä universumin kanssa" tai niinku esim. Nina: "rautanen huora aina valmiina"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #142 : Elokuu 29, 2021, 15:04:41 »
^ timanttinen vastaus. varsinkin kun seksityö halutaan samalle viivalle muiden ammattien kanssa. se ei tuo pelkästään vapautta, se tuo myös lisää vastuuta ja vihdoinkin ostajakin saisi jotain takuita "tavarasta" muuutta en rupea tätä kuumaa perunaa pyörittää sen enempää.

Nimimerkillä - vuokraan kropan jota käyttää
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #143 : Elokuu 29, 2021, 15:19:48 »
Noo, sen verran poikien kanssa eri mieltä, palveluja ostatte, ette vuokraa kroppaa tahi osta persettä.

Seksityö ei eroa työstä, totta, mutta esimerkiksi aloittelijan, toki muidenkaan, ei tarvitse suostua kaikkeen. Jennysnow ilmaisi että silloin jonkun sortin kompensaatio on paikallaan. Myös raksalla on oikeus kieltäytyä tekemästä jotakin tiettyä työtehtävää jos olosuhteet tai työkalut eivät ole oikeat...

Edit. Toki kuullut huhua että jotkut vetää session hampaat irvessä loppuun ja eivät ikinä anna enää uutta aikaa mutta en suosittele muille kuin rautaisille ammattilaisille moista enkä oikein heillekään...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2021, 15:22:30 kirjoittanut Letsmenoks »
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #144 : Elokuu 29, 2021, 16:19:05 »
^ puhuin vaan itsestäni. myös silloin kun huoraan, vuokraan kroppaani. en ole koskaan osannut ajatella ostavani tai myyväni jotain seksipalvelua. tämä luultavasti johtuu siitä että mulle tällainen lähestymistapa on luonteva, "totuus" ei unohdu enkä ole koskaan kokenut sitä loukkaavaksi. esineellistän itseni ja muut maksuseksissä heti. jos joudun olemaan sen ihmisen kanssa tekemisissä, ostajana tai myyjänä, otan heti roolit käyttöön. tekokyrpänä on ihan kiva olla ja naista on mukava käyttää. myyjä saa toki ajatella myyvänsä minulle mitä ikinä haluaa ja ostaja ostakoot mitä haluaa. miten kukin työnsä kaikista kivuttomimmin kestää ja miten kukin yönsä saa paremmin nukutuksi.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2021, 16:24:53 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #145 : Elokuu 29, 2021, 16:24:48 »
Noo, sen verran poikien kanssa eri mieltä, palveluja ostatte, ette vuokraa kroppaa tahi osta persettä.

Seksityö ei eroa työstä, totta, mutta esimerkiksi aloittelijan, toki muidenkaan, ei tarvitse suostua kaikkeen. Jennysnow ilmaisi että silloin jonkun sortin kompensaatio on paikallaan. Myös raksalla on oikeus kieltäytyä tekemästä jotakin tiettyä työtehtävää jos olosuhteet tai työkalut eivät ole oikeat...

Myyppä ittes raksalle lapiomieheks ja ensimmäisenä päivänä sanot, että nuo lapiohommat ei oo oikein mun juttu ja katso mitä tapahtuu

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #146 : Elokuu 29, 2021, 16:29:09 »
Noo, sen verran poikien kanssa eri mieltä, palveluja ostatte, ette vuokraa kroppaa tahi osta persettä.

Seksityö ei eroa työstä, totta, mutta esimerkiksi aloittelijan, toki muidenkaan, ei tarvitse suostua kaikkeen. Jennysnow ilmaisi että silloin jonkun sortin kompensaatio on paikallaan. Myös raksalla on oikeus kieltäytyä tekemästä jotakin tiettyä työtehtävää jos olosuhteet tai työkalut eivät ole oikeat...

Myyppä ittes raksalle lapiomieheks ja ensimmäisenä päivänä sanot, että nuo lapiohommat ei oo oikein mun juttu ja katso mitä tapahtuu
yritän miettiä mitä samaa on huoralla ja lapiomiehellä. lapiomies saa sentään seistä! ymmärrän kyllä pointin....ainakin kännissä tajuan hyvin. mut hei kumpikin saa sanoa EI!!!! olen sanonut pariskunnan leikeissä EI ja olen sanonut lapioidessa - vitun kyrpä, lapioi ite!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2021, 16:30:59 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #147 : Elokuu 29, 2021, 16:38:06 »
Joo, tiedän ihmisiä, jotka on tehneet tasan sen mitä pomo pyytää, vaikka olisi mitkä kriisit päällä. Yhden tapasin sen jälkeen, kun hän oli lopulta hypännyt sillalta alas pää edellä.

Jokaisella on oma arvomaailmansa. Mun arvomaailmaan ei kuulu se, että maailman omistavan luokan on ihan okei ajaa toiset henkiseen ahdinkoon vain siksi, että voisivat omistaa enemmän. Mä olen ilomielin opetellut myös siviilissä lähtemään työpaikoista, joissa mua ei ihmisenä ole arvostettu juuri sellaisena kuin olen sattunut syntymään.

Musta se on hurjaa, miten joku voi olla ylpeä siitä, että kun toiselle tulee paha mieli, oli se herkkyyttä tai ei, niin että ”no mä en ainakaan pillitä tollasen takia!” En vaan jaksa uskoa, että sellaisella tyypillä on sydämessään kovin hyvä olla itsensä kanssa, jonka on poljettava muita - varsinkaan sellaisia, joita joko poljetaan valmiiksi, tai jotka muuten tuntevat raskaammin. Jos kerta ylpeilijät on niin vahvoja, miksi ette tue niitä herkempiä? Mitä se on teiltä pois? Josta pääsen siihen, että kyse ei taidakaan olla mistään henkisestä vahvuudesta, vaan jostain ihan muusta.

Enkä sano tätä todellakaan stigmatakseni pahaa oloa. Päin vastoin. Siitäkin huolimatta, että mulle naurettaisiin, mä uskon empatiaan. Jo nyt mun viestiboksi ja pallurakommentit osoittaa (jälleen kerran), että kun pistää empatiaa maailmaan, se lähtee kiertoon. Se on tärkeintä. Koska kenelle tahansa voi tulla se hetki, kun sillalta hyppääminen tuntuu parhaalta vaihtoehdolta. Ja silloin kaipaa ihan varmasti empatiaa, ei jotain ”vahvaa tyyppiä” kertomaan, kuinka nyt kannattaisi vaan mennä takasin duuniin - sinne, josta se arvottomuuden kokemuksen kierre alunperin lähtikin. Paha olo on tosi ok. Se ei tee kenestäkään huonompaa. Mutta toisen satuttaminen ja välinpitämättömyys satuttaa sitä toista. Vain itse voi valita toisin.

——

Mä puhun usein siitä, miten muilla aloilla olisi seksialalta paljon oppimista. Tämä ala pistää tietyllä tapaa luupin alle omia kipupisteitä. Jokainen kohdallaan sitten valitsee sellaisen käsittelytavan, johon juuri sillä hetkellä elämässään kykenee. Mutta varsinkin aktivismin parissa olen kohdannut aivan käsittämättömän upeita, empaattisia ihmisiä, jotka nimenomaan ovat kohdanneet niitä mörköjään. Siellä on niin paljon viisautta siitä, mikä työmaailmassa länsimaisessa yhteiskuntasysteemissä mättää, ja kuinka luovasti seksityötä tekevät ovat näitä ratkoneet ainutlaatuisen alansa avulla.

Nimenomaan esim. mentaalisten ja emotionaalisten resurssien säätelystä ja sen tarpeesta tämä ala opettaa ja on opettanut paljonkin. Myös Suomi-Twitterissä meikäläiset nostaa aihetta yhä useammin esiin. Että miten ihanaa vihdoin tehdä työtä, jossa ehtii palautua, ajatella mikä itselle elämässä on oikeasti tärkeää, jne. Siitä jotenkin kummasti seuraa sellaista, että on aidosti mukavampi kanssaihmisille, kun valitsee missä ja millä tavalla omaa energiaansa käyttää.

Työn tekeminen vain siksi, että ”on kunniakasta tehdä työtä” nyt vaan on jo todella vanhanaikaista. Suomen suurin ennenaikaiselle eläkkeelle vievä sairausryhmä on mielenterveydelliset sairaudet. Ja sitten täällä kehuskellaan sillä, miten lapio kyllä heiluu, vaikka mikä olisi. Ei se vaan heilu enää siinä kohtaa, kun tulee burn out.

Ja en mä nyt kovin pahalla voi ottaa sitä, jos jonkun mielikuva musta/mun ilmosta on se, että mun kanssa yhdynnässä oleminen johtaa henkiseen matkaan, jonka lopussa olemme yhtä universumin kanssa :D En ikävä kyllä voi tälläistä luvata, mutta olen otettu, että tällainen mielleyhtymä nousee! Mä itse ajattelen, että olen tällainen tavallinen blondi nainen, joka vaan rakastaa ihan hirveästi seksiä ja tykkää paneskella. Jos siinä pääsee yhteyteen toisen ihmisen kanssa, niin ei kuulostaa yhtään paskemmalta duunipäivältä! Ja juu, on kiva tehdä työtä, jossa omasta läsnäolosta ja halusta nähdä toinen ihminen on vain etua.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #148 : Elokuu 29, 2021, 16:45:09 »
^ En nyt oikein ymmärrä mitä alistamista siinä on jos hupakko ilmoittaa, että saat pillua jos annat rahaa. Toinen haluaa antaa rahaa ja saa pillua. Pelisäännöt sovitaan, että missä asennossa ja mihin. Sehän se alistamista on jos sitten ei saakkaan pillua.

Eikös se ole pelinhenki, että pillua saa jos sitä luvataan? Vai mistähän tässä oli kyse? Sit jos kaappariovi autolla nappaa tytön kyytiin niin se on eri asia

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #149 : Elokuu 29, 2021, 16:47:04 »
Noo, sen verran poikien kanssa eri mieltä, palveluja ostatte, ette vuokraa kroppaa tahi osta persettä.

Seksityö ei eroa työstä, totta, mutta esimerkiksi aloittelijan, toki muidenkaan, ei tarvitse suostua kaikkeen. Jennysnow ilmaisi että silloin jonkun sortin kompensaatio on paikallaan. Myös raksalla on oikeus kieltäytyä tekemästä jotakin tiettyä työtehtävää jos olosuhteet tai työkalut eivät ole oikeat...

Myyppä ittes raksalle lapiomieheks ja ensimmäisenä päivänä sanot, että nuo lapiohommat ei oo oikein mun juttu ja katso mitä tapahtuu
yritän miettiä mitä samaa on huoralla ja lapiomiehellä. lapiomies saa sentään seistä! ymmärrän kyllä pointin....ainakin kännissä tajuan hyvin. mut hei kumpikin saa sanoa EI!!!! olen sanonut pariskunnan leikeissä EI ja olen sanonut lapioidessa - vitun kyrpä, lapioi ite!

Se on sitten sopimusrikkomus. Eihän sitä nyt jatka jos toinen sanoo ei, mutta saa kyllä olla oikeutetusti vittuuntunut ja paskat nakata toisen tunteille. Vittuakos tekee sitä duunia mikä ei kiinnosta

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #150 : Elokuu 29, 2021, 17:45:34 »
^^^ en nyt ymmärrä mistä nämä alistus ja paha olo jutut tuli.

tietenkään en tilaa aikaa sellaiselta jonka kanssa pitää jotain jupista. enkä anna aikaa sellaiselle joka haluaa lähteä emotionaaliselle piknikille.

^^ juurikin noin. kaikki on ennalta sovittu. myyjänä pystyy yleensä rouville sanoo " sulla on pari tuntia peliaikaa. nauti "

^ jos sanon pariskunnalle et mun anaaliin ei kajota ja sulhanen on koko ajan härkkimässä niin kyse ei ole siitä että tekisin työtä josta en nauti. kyse on siitä että joku kusipää mutantti yrittää väkisin tehdä siitä sellaista josta en nauti. ja aivan turha kiukutella kun vedän nippuun ja talutan korvasta olkkariin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2021, 17:50:32 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #151 : Elokuu 29, 2021, 17:49:48 »
^ Kun jäin miettimään tuota niin Jenny sotkee ehkä vahvasti maksuseksiskenen ja parisuhteen/deittailun keskenään. Nuo on ehkä enemmän jotain parisuhdeterapia asioita

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #152 : Elokuu 29, 2021, 17:52:09 »
^ Kun jäin miettimään tuota niin Jenny sotkee ehkä vahvasti maksuseksiskenen ja parisuhteen/deittailun keskenään. Nuo on ehkä enemmän jotain parisuhdeterapia asioita
jokainen saa huorata miten haluaa mutta ihan parisuhteelta tosiaan kuulosti. mulla on emotionaalisuutta enemmän mukana siinä lapion varressa kuin maksupillussa tai asiakkaan pillussa. kukin tyylillään.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2021, 17:54:02 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #153 : Elokuu 29, 2021, 18:09:25 »
^ jos sanon pariskunnalle et mun anaaliin ei kajota ja sulhanen on koko ajan härkkimässä niin kyse ei ole siitä että tekisin työtä josta en nauti. kyse on siitä että joku kusipää mutantti yrittää väkisin tehdä siitä sellaista josta en nauti. ja aivan turha kiukutella kun vedän nippuun ja talutan korvasta olkkariin.

Noinhan se just pitääkin mennä. Oli sitten kyseessä mies tai nainen. Jos minä vaadin persettä ja sopimus on ollut, että ei niin minä oon kusipää. Jos sopimus on ollut, että persettä, mutta hupakko ei anna niin se on kusipää. Todella yksinkertaista.

Sitten on sellaisia rehellisiäkin jotka kirjoittaa, että anaalista ei ole mitään takeita. Silloin kysytään paikan päällä, että mikä fiilis? Sekin on todella yksinkertaista

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #154 : Elokuu 29, 2021, 18:22:23 »
^ jos sanon pariskunnalle et mun anaaliin ei kajota ja sulhanen on koko ajan härkkimässä niin kyse ei ole siitä että tekisin työtä josta en nauti. kyse on siitä että joku kusipää mutantti yrittää väkisin tehdä siitä sellaista josta en nauti. ja aivan turha kiukutella kun vedän nippuun ja talutan korvasta olkkariin.

Noinhan se just pitääkin mennä. Oli sitten kyseessä mies tai nainen. Jos minä vaadin persettä ja sopimus on ollut, että ei niin minä oon kusipää. Jos sopimus on ollut, että persettä, mutta hupakko ei anna niin se on kusipää. Todella yksinkertaista.

Sitten on sellaisia rehellisiäkin jotka kirjoittaa, että anaalista ei ole mitään takeita. Silloin kysytään paikan päällä, että mikä fiilis? Sekin on todella yksinkertaista
aamen. oltaisiinpa me vaan homoja. juotaisiin viinaa, puhuttaisiin urheilusta ja sohittaisiin toisiamme kilpaa anaaliin. siis joka päivä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 29, 2021, 18:26:11 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #155 : Elokuu 29, 2021, 20:50:50 »
Minä jo ajattelin että täällä jotain kuumaa perunaa pyöriteltäisiin mutta pojathan vain täällä taputtelee toisiaan selkään  ja suunnittelee saunailtaa. :drinking: :whipping:
☮️and💟

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #156 : Elokuu 29, 2021, 21:00:45 »
Minä jo ajattelin että täällä jotain kuumaa perunaa pyöriteltäisiin mutta pojathan vain täällä taputtelee toisiaan selkään  ja suunnittelee saunailtaa. :drinking: :whipping:

Tuu ihmeessä mukaan. Vika ottaa kaikilta perseeseen.

Eka!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #157 : Elokuu 29, 2021, 21:28:24 »
Puol tuntia odottelin mut ei sit saatana.toka!
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #158 : Elokuu 29, 2021, 22:01:44 »
Tuon vihdan, sellaisen lehdettömän ja läiskin teidän perseet vereslihalle :whipping: :whipping:

Lakatkaa kiusaamasta Jennyä ja persraiskatkaa toisianne tai vaikka sitä Lappeen norppaa.
☮️and💟

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #159 : Elokuu 29, 2021, 22:18:46 »
Tuon vihdan, sellaisen lehdettömän ja läiskin teidän perseet vereslihalle :whipping: :whipping:

Lakatkaa kiusaamasta Jennyä ja persraiskatkaa toisianne tai vaikka sitä Lappeen norppaa.

Ei sedät kiusaa. Sedät kysyy kun ei ymmärrä

P.s. lupaat vain😘