Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.  (Luettu 23028 kertaa)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #80 : Elokuu 23, 2021, 20:24:18 »
Niin kauanhan ei ole mitään ongelmaa, kun olkoon nyt amatööri tai ammattilainen voi vielä vuosienkin jälkeen todeta olleensa tyytyväinen ja että duuni on ollut kivaa.
Mutta harmillisen usein alkuajoista on ne negatiivisimmat/raskaimmat kokemukset tästä duunista, ja se liittyy pääosin siihen ettei olla osattu miettiä etukäteen tarpeeksi tarkasti omia rajoja/pidetty kiinni omista rajoista.
Mä edelleenkin veikkaan että tuo on myös pääsyy siihen miksi monen ura jää hyvin lyhyeksi. Tekeminen käy itselleen liian kuormittavaksi ja pahimmassa tapauksessa aletaan jopa tuntemaan inhoa entisiä asikkaita kohtaan.

Muistan omat alkuaikanakin kuitenkin vielä, ja siellä oli paljon epämiellyttävää rajojen venyttämisyritystä, vaikka itselläni oli jälkikäteen miettien kohtuullisesti rajat mietittynä ja olin aika hyvä pitämään niistä kiinni alusta asti. Moni aloittelija on tuskaillut karmeampien rajojen rikkomisen kanssa mitä mä olen ikinä kokenut, ja en yhtään ihmettele että hommat tyssää sitten siihen.

Kun aloittelijoiden kanssa juttelee, niin on välillä hämmästyttävää kuinka iso ero asiakaskunnalla onkaan nimetön tuntematon aloittelija vs. tunnetta alalla pitkään ollut ammattilainen.

Aloittelijat, koittakaa jaksaa, ja jos joskus mietitte oletteko liian tiukkoja tai onko teillä liikaa sääntöjä - niin tuskin. Te saatte vain paremman ja miellyttävämmän asiakaskunnan olemmalla jämptejä. :kiss:

Näin on. Oon ollu ”tylsä” ja ”liian jämäkkä”, koska en ole tinkinyt rajoistani. Hyvä, mä en kaipaa asiakkaita jotka eivät kunnioita muiden asettamia rajoja.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #81 : Elokuu 23, 2021, 20:27:36 »

= Voit hyväksikäyttää 18-vuotiaita tyttöjä, jotka eivät tiedä miten homma toimiii? Eivät osaa huolehtia rajoistaan ja ottaa kunnon hintoja.

Väittäisin tätä kommenttia pro:n muotoilemaksi, koska yhdellä kertaa siinä:

1) leimataan asiakas hyväksikäyttäjäksi;
2) koska hän on löytänyt itsenäisesti ehtonsa sanelevan;
3) samassa markkinasegmentissä toimivan kilpailijan;
4) jolla on asiakkaalle paremmin sopivat speksit;
5) joka ei ilmiselvästi tiedä helvettiäkään siitä miten homman pitäisi toimia;
6) minun ehdoillani.

Amatöörin määritelmästä sinänsä en ole eri mieltä, kun tämä kuvastaa alalla kuin alalla henkilöitä, "jotka eivät tiedä miten [lisää määre] toimii."

Tuntematta kommentoijaa sen enempää, yleisesti ottaen nämä jotka ovat sanoneet, etteivät halua tavata kun oon liian ammattilainen, ovat yrittäneet venyttää rajoja.

 Rajojen venyttäjät taas harvemmin ovat asiakkaita, joiden kanssa asiointi on mukavaa. Jatkuvaa vääntöä ja jankuttamista ihan kaikesta, joten selvästikään eivät osaa kunnioittaa muita ihmisiä.

Eri asia on taas vaikka amatööriopiskelijoilta seksin ostaminen, kunnioittaen tämän ehtoja tinkimättä tai vääntämällä ajasta/vinkumatta suojatonta seksiä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 23, 2021, 20:29:12 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #82 : Elokuu 23, 2021, 21:01:34 »
tuohon että rahat pitäisi viedä pankkiin, aika turhaa nykyaikana kun korot on käytännössä 0.rahat " patjanalle " ja pitää jonkun nimellisen työn ettei verottaja tms kysele " kaveri pitää kampaamoa sinulla on tuoli siellä " viet sen 1000e kaverille joka tallettaa sinulle palkkana vain valtio häviää.

Sinulla ei taida olla paljonkaan kokemusta liiketoiminnasta ja rahan käsittelystä. Kyllä se vähän pakko on viedä raha pankkiin, jos rahaa on paljon ja sen haluaa käyttää - etenkin, jos seksityö on ainoa tulonlähde. Mitä normaalielämän kuluja voi nykyisin maksaa pelkällä käteisellä? Vuokra, puhelin, sähkö, vakuutukset, kaikki verkosta ostettava, lentoliput jne. - suurimpaan osaan normaaleista elämismenoista tarvitsee rahat tilille. Vain vähittäiskaupan puolelta ostettavat jutut (ruoka, vaatteet, taloustarvikkeet) ravintolan ym. voit maksaa käteisellä. Normaalin elämän eläminen ja yhtään isompien rahasummien kuluttaminen ilman tilillä olevaa rahaa on lähes mahdotonta. Ja systeemiä on viety siihen suuntaan ihan tarkoituksella harmaan talouden ja rahanpesun vaikeuttamiseksi.

Pankkiin et voi viedä käteistä rahaa muutamaa satasta enempää (etkä muutamaa satastakaan kovin montaa kertaa) ilman, että joudut esittämään niiden alkuperästä pankille selvityksen. Toisaalta jos saat toistuvasti isoja summia yksityishenkilöiltä tilisiirtoina, siitäkin saat ennen pitkää selvityspyynnön (johon vastaessasi tilisiirrot ovat jäädytettynä). Jos vastaus ja toimittamasi dokumentit eivät tyydytä pankkia, pankki tekee poliisille rahanpesuilmoituksen.

Eikä se kampaamoyrittäjä-kaveri mitään auta. Kun raha kerran tulee jonkin yrityksen pankkitilin piiriin, verottajaa ei pääse pakoon. Kaikki kampaamoyrityksen pankkitilitapahtumat kirjataan yrityksen kirjanpitoon. Kaikki kirjanpidossa oleva taas ilmoitetaan verottajalle tuloina tai kuluina. Kun ne PT:n rahat ensin laitettaisiin sinne kampaamon tilille (pakko ne on sinne ensin laittaa - ei hän voi kampaamon tililtä enempää rahaa maksaa kuin sinne tulee), se on kampaamon (veronalaista) tuloa. Jos hän maksaa sieltä kaverin tilille 1000 euroa, se ilmoitetaan tulorekisteriin maksettuna palkkana ja siitä pidätetään verot (verot voi jättää pidättämättä vain, jos saajalla on y-tunnus ja hän kuuluu ennakkoperintärekisteriin). Ja sen päälle menevät vielä ne Venlan mainitsemat palkan sivukulut. Eli siitä sinun kaverillesi antamasta tonnista saat tilillesi ehkä 500 euroa (tuskin se sinun kampaaja-kaverisi omistaan niitä 25% luokkaa olevia sivukuluja suostuu maksamaan). Jos verokorttia ei ole, saat vain noin 150 euroa. Paremmin tienaat, kun hankit oman y-tunnuksen ja kotiutat rahat suoraan sen kautta.

Eikä mikään firma pysty omalta tililtään palkkoja pimeästi maksamaan, siitä kärähtää hetkessä. Varsinkin, jos päätoimisen PT:n tulot olisivat esim. 60-100 tuhatta euroa vuodessa, niin se varsinkin on niin iso summa kampaamoyrityksen rahoissa, että sitä varsinkaan ei sinne piiloteltaisi.

Takaisin aiheeseen: ts. seksipalveluita ammatikseen myyvä ei voi pitkään toimia rekisteröitymättä ammatinharjoittajaksi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #83 : Elokuu 23, 2021, 21:19:19 »
Yks oli kyllä amatööri kun kysyin, notta paljonko se tuhero maksaa? No miltä kuulostas semmonen 300-500€? Vastasin vaan, että ihan normilta.

Ajattelin kyllä, että otan ehdottomasti mielummin sen 300€ ja sitten aletaan keskustella ajasta. Tunnista aika yläkantissa, mutta viikosta oikein käypänen hinta

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1815
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #84 : Elokuu 23, 2021, 21:33:52 »
Sinulla ei taida olla paljonkaan kokemusta liiketoiminnasta ja rahan käsittelystä.

tunnen paljon pien yrittäjiä ja itse olen ollut aina käteisen käyttäjä.  parhaimmillaan sitä oli noin 30 tuhatta

laatikossa, kun en jaksanut tilailla rahaa pankkiin tiedän että noin 7000e on raja jonka saa tilaamatta.

matkustin paljon pidin varalla aina kunnon kassaa.  laskinkin summan karkeasti kattamaan vuokran sähköt yms.

puhelin on helppo pitää prepaidina. lennotkin olen välillä maksanut käteisellä voi olla nykyjään hankalaa.

mutta lähes kaiken muun kyllä olen onnistunut käteisellä maksamaan. bulvaania käyttäen onnistuisi oikeastaan

kaikki.   tosiaan noin 7000 en jaksa tarkastaa muistaakseni nousi saa ensinnä tienata verottomana.

ja olen vierestä seurannut kun kaikki ostot menee sinne firman piikkiin + kaikkien kavereiden ravintolakuitit

eli taatusti ei jää mitään plussalle.  ja nää ei ole olleet vielä mitään neroja, joku näppärämpi keksii

paljon muitakin juttuja.
kysyvälle vastataan

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #85 : Elokuu 23, 2021, 21:44:47 »
Sinulla ei taida olla paljonkaan kokemusta liiketoiminnasta ja rahan käsittelystä.

tunnen paljon pien yrittäjiä ja itse olen ollut aina käteisen käyttäjä.  parhaimmillaan sitä oli noin 30 tuhatta

laatikossa, kun en jaksanut tilailla rahaa pankkiin tiedän että noin 7000e on raja jonka saa tilaamatta.

matkustin paljon pidin varalla aina kunnon kassaa.  laskinkin summan karkeasti kattamaan vuokran sähköt yms.

puhelin on helppo pitää prepaidina. lennotkin olen välillä maksanut käteisellä voi olla nykyjään hankalaa.

mutta lähes kaiken muun kyllä olen onnistunut käteisellä maksamaan. bulvaania käyttäen onnistuisi oikeastaan

kaikki.   tosiaan noin 7000 en jaksa tarkastaa muistaakseni nousi saa ensinnä tienata verottomana.

ja olen vierestä seurannut kun kaikki ostot menee sinne firman piikkiin + kaikkien kavereiden ravintolakuitit

eli taatusti ei jää mitään plussalle.  ja nää ei ole olleet vielä mitään neroja, joku näppärämpi keksii

paljon muitakin juttuja.

Pointtihan nyt on, että rahoja myös säästetään & sijoitetaan eikä käytetä kaikkea mahdollisimman nopsaan ja paljon. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #86 : Elokuu 23, 2021, 21:48:04 »
Voit sinä orjamies olla tosissasi, mutta noista ajoista on aikaa. Miten sähkölaskun maksaa käteisellä🤔 Matkat, auton vuokraaminen, hotelli… Siis sitä normielämää.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1815
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #87 : Elokuu 23, 2021, 22:04:58 »
Voit sinä orjamies olla tosissasi, mutta noista ajoista on aikaa. Miten sähkölaskun maksaa käteisellä🤔 Matkat, auton vuokraaminen, hotelli… Siis sitä normielämää.

en takaa ottasivatko vieläkin sähkölaskun tiskille jos konttorille menis ihan viimevuosiin ottivat.

ja huom sen sanoinkin menevän tilitä kuten vuokran.   matka onnistus varmaan virosta loput paikanpäällä helposti.
kysyvälle vastataan

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1815
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #88 : Elokuu 23, 2021, 22:10:21 »

Pointtihan nyt on, että rahoja myös säästetään & sijoitetaan eikä käytetä kaikkea mahdollisimman nopsaan ja paljon. :)

täällä eletään vaan kerran huomenna tuhlaaminen voi olla jo myöhäistä.  ja en todellakaan kehottanut tuhlaamaan

mutta kuitenkin nauttimaan.

sijottaessa voi myös hävitä aivan kaiken.  jopa suht hyvin hajautettu 50 tuhannen salkku ei noin 20 vuoteen

kulujen jälkeen tuottanut kuin jotakin satoja  eli käytännössä miinusta.
kysyvälle vastataan

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #89 : Elokuu 23, 2021, 22:29:54 »
Yksi kysymys heräsi aiheeseen liittyen, osaavatko Amatöörit ja Ammattilaiset sijoittaa samanlailla?
Vai sijoittavatko Ammattilaiset paremmin rahansa? 🤔

Itse olen Amatööri, sijoitan mielestäni rahat säännöllisesti hyvin naisiin koska huomisesta ei voi tietää.

Amatöörin kanssa keskustelu
- Olis sponssia tarjolla, sopisiko 140€
Asiakas: Ei oo kun satku mukana, käykö se?
- No joo mutta peba ei sisälly hintaan
- Okei, tunti sitten ja oliko sinulla paikka yms.

Toinen keskustelu/
- 120€ tunti ja kaikki kuuluu hintaa, jatkossa puolet tuosta
Viikon päästä samat henkilöt
- 130€ ja kaikki kuuluu
- Lupasit viimeksi puoleen hintaan
- ok, 60€. Pääsetkö heti
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3037
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #90 : Elokuu 23, 2021, 22:51:58 »

Pointtihan nyt on, että rahoja myös säästetään & sijoitetaan eikä käytetä kaikkea mahdollisimman nopsaan ja paljon. :)

täällä eletään vaan kerran huomenna tuhlaaminen voi olla jo myöhäistä.  ja en todellakaan kehottanut tuhlaamaan

mutta kuitenkin nauttimaan.

sijottaessa voi myös hävitä aivan kaiken.  jopa suht hyvin hajautettu 50 tuhannen salkku ei noin 20 vuoteen

kulujen jälkeen tuottanut kuin jotakin satoja  eli käytännössä miinusta.

Joo, tottakai pitää myös nauttia!  :drinking:
Mutta yrittäjänä pitää myös hieman miettiä eläkepäiviä, ja jotenkin sumplia niiden rahoitus. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Joensuussa ke-to 15.-16.5.!

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #91 : Elokuu 23, 2021, 23:59:43 »
Tuli tuosta sijoittamisesta mieleen, että mähän sijoitan... tosin vaan asp- tilille, unelmiin, harrastuksiin, hyvinvointiin ja oman yritystoiminnan kehittämiseen.

En tiedä olenko ammattilainen enkä muutenkaan tykkää kategorioista, mutta mulle seksityö on työ, jolla rahoitan mun unelmatyötä ja tulevaisuutta. Tällä hetkellä tää on vielä mulle se parhaiten tuottava työ ja varmaan sellaisena tuleekin jonkun aikaa säilymään. Itse tavallaan ehkä haluaisin mieltää itseni amatööriksi, mutta mun toimintatavat ei ehkä ihankuitenkaan oo amatööritasoa... vaikkei mulla hupakkoluuria ookaan :laught:

Ennen kuin tein tätä yrittäjänä, ongelma oli nimenomaan käteinen ja se miten sen sai tilille ja käyttöön. Onneksi siihen keksin silloin ratkaisun ja nyt osaan toimia jo paljon fiksummin, ilman että siit tulee ihan tajuttoman iso ongelma. Jossain vaiheessa ne setelit alkaa oikeesti ahdistaa. "Kukaan ei tiedä tästä rahasta - oikeesti tätä rahaa ei ole. Aatella et tää on paljon rahaa - jota ei voi oikeesti käyttää." Oli kieltämättä aika iso ajatusprosessi. Tavallaan se, että olis varaa vaikka mihin, mutta kun käteinen ei kelpaa ja tilille ei voi laittaa enempää...


Nykypäivänä nordeassa, säästöpankissa, opssa eikä aktiassa onnistu maksaa laskuja tiskillä käteisellä. Tämä tuli kokeiltua kyllä :D Käteinen on tehty tosi ongelmalliseksi nykypäivänä. Ja se harmittaa.

Noh, onneks yrittäjänä onneksi hieman helpompaa.
Mietin kanssa että onkohan muilla "ammattilaisilla" muita maksutapoja kuin käteinen? Voihan se olla että ei kukaan haluaiskaan maksaa kortilla... oishan se hassua jos ois maksupääte... sekös vasta oiskin ammattimaista :D

Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #92 : Elokuu 24, 2021, 00:24:21 »

Noh, onneks yrittäjänä onneksi hieman helpompaa.
Mietin kanssa että onkohan muilla "ammattilaisilla" muita maksutapoja kuin käteinen? Voihan se olla että ei kukaan haluaiskaan maksaa kortilla... oishan se hassua jos ois maksupääte... sekös vasta oiskin ammattimaista :D

Yrittäjänä ehdottomasti helpompaa, ja just henkisestikin helpottaa se kun tietää ettei tee seksityötä millään lailla laittomasti. Saa nukkua yönsä rauhassa ilman stressiä :) Mulla on maksupääte käytössä ja myös mobilepay käy. Tosi harva on maksanut kortilla, kyllä ne setelit vaan pitää tällä alalla käydä sinne pankkiin tallettamassa automaatilla itse, onneksi ei enää pankin tiskille tarvitse kuitenkaan jonotella. Syynä siihen miksi muita maksutapoja ei juurikaan käytetä lienee jonkinlainen häpeä, pelko siitä mitä näkyy tiliotteella, se että saan tietää asiakkaan nimen jne. Ja toki myös se että seksistä on vaan totuttu perinteisesti maksamaan tasarahalla seteleinä, eikä osata edes ajatella että voisi muuten maksaa.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #93 : Elokuu 24, 2021, 01:01:51 »
tosiaan noin 7000 en jaksa tarkastaa muistaakseni nousi saa ensinnä tienata verottomana.

ja olen vierestä seurannut kun kaikki ostot menee sinne firman piikkiin + kaikkien kavereiden ravintolakuitit


Verottomana et voi tienata mitään. Kaikki on veronalaista, mutta palkkatuloista voit saada esim. sillä n. 7000 eurolla vähennyksiä niistä veronalaisista tuloista. Jos tulot jäävät alle sen, veroja ei mene maksuun. Mutta kyllä ne silti ilmoitetaan ja jos se on palkkaa, maksaja maksaa päälle n. 30% sivukuluja.

Kyllähän firman kuluiksi voi laittaa monenkinlaisia kuitillisia menoja, mutta avain on juurikin tuo mainitsemasi kuitti. Pelkät tilisiirrot kaverin tilille eivät käy - ne menevät aina palkaksi. Eli 30% sivukuluja maksuun ja veronpidätykset päälle.

Mielenkiintoista muuten, että nyt kun keskustelu laajeni näihin toiminimi-, vero- ja käteis-/tiliasioihin, ammattilaiset alkoivat heti erottua joukosta. Kuten sanottu, seksipalveluita (kuten mitä tahansa hommia) on mahdotonta tehdä pidemmän päälle ammatikseen, jos ei käytä pankkitiliä ja maksa veroja (ja yleensä se tarkoittaa ammatinharjoittajaksi rekisteröitymistä). Vain harrastuspohjalta tekevä pystyy toimimaan käteisen kanssa pidemmän päälle.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1815
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #94 : Elokuu 24, 2021, 05:49:24 »
huomaan että tässä käteinen kortti jutussa on ikäpolvi ero. ajoin yhteenaikaan paljon taksilla, se oli melkeen

ainuita missä yksi viidestä rupesi valittamaan, jos tarjosi käteistä. no helpottaakseni asioita maksoin usein

lähimaksulla näille. joskus taas oli tilanne että tilillä ei ollut rahaa, sanoin joko kirjottaa kuitin tai

käydään särkemässä seteli. yleensä se rahapussukka jostain löyty .  totta että pankeissa on asia tehty vaikeaksi,

eikä ehkä kannata tiskillä montaa laskua maksaa. mutta onhan pari konttoria keskustassa jossa tuokin onnistuu.

10-30v niin suomessakin lienee tilanne kuin jenkeissä, eli vain köyhillä on käteistä.
kysyvälle vastataan

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #95 : Elokuu 24, 2021, 07:57:13 »
Hmmm..kyllä mä liittäisin amatööriyteen aika kiinteästi ajan jonka alalla on ollut...
Ei kai kukaan enää esim. kahden vuoden jälkeen oikein amatööri ole edes hyvällä mielikuvituksella.  ;D
Toisaalta taas ammattimaisuuden voi mun mielestä valita vaikka päivästä yksi alkaen.

Ai jos joku on  ollut "alalla" vaikka 5 vuotta ja sinä aikana hänellä on ollut vaikka 3 asiakasta, niin onko hän jo ammattilainen?

Minun mielestä hän ei kyllä vielä ole siinä vaiheessa ammattilainen, vaikka pitkä aika ensimmäisestä kerrasta onkin.


Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #96 : Elokuu 24, 2021, 08:02:00 »
Meininki ei välttämättä ole samanlaista GFE kokemusta kuin jonkun pidemmän aikaa alalla olleen kanssa.

Ei niin, vaan amatöörin kanssa se on paljon parempi ja todellisempi gfe kokemus kuin ammattilaisen kanssa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #97 : Elokuu 24, 2021, 08:41:43 »
Tuli tuosta sijoittamisesta mieleen, että mähän sijoitan... tosin vaan asp- tilille, unelmiin, harrastuksiin, hyvinvointiin ja oman yritystoiminnan kehittämiseen.

En tiedä olenko ammattilainen enkä muutenkaan tykkää kategorioista, mutta mulle seksityö on työ, jolla rahoitan mun unelmatyötä ja tulevaisuutta. Tällä hetkellä tää on vielä mulle se parhaiten tuottava työ ja varmaan sellaisena tuleekin jonkun aikaa säilymään. Itse tavallaan ehkä haluaisin mieltää itseni amatööriksi, mutta mun toimintatavat ei ehkä ihankuitenkaan oo amatööritasoa... vaikkei mulla hupakkoluuria ookaan :laught:

Ennen kuin tein tätä yrittäjänä, ongelma oli nimenomaan käteinen ja se miten sen sai tilille ja käyttöön. Onneksi siihen keksin silloin ratkaisun ja nyt osaan toimia jo paljon fiksummin, ilman että siit tulee ihan tajuttoman iso ongelma. Jossain vaiheessa ne setelit alkaa oikeesti ahdistaa. "Kukaan ei tiedä tästä rahasta - oikeesti tätä rahaa ei ole. Aatella et tää on paljon rahaa - jota ei voi oikeesti käyttää." Oli kieltämättä aika iso ajatusprosessi. Tavallaan se, että olis varaa vaikka mihin, mutta kun käteinen ei kelpaa ja tilille ei voi laittaa enempää...


Nykypäivänä nordeassa, säästöpankissa, opssa eikä aktiassa onnistu maksaa laskuja tiskillä käteisellä. Tämä tuli kokeiltua kyllä :D Käteinen on tehty tosi ongelmalliseksi nykypäivänä. Ja se harmittaa.

Noh, onneks yrittäjänä onneksi hieman helpompaa.
Mietin kanssa että onkohan muilla "ammattilaisilla" muita maksutapoja kuin käteinen? Voihan se olla että ei kukaan haluaiskaan maksaa kortilla... oishan se hassua jos ois maksupääte... sekös vasta oiskin ammattimaista :D

Oon harkinnut maksupäätettä, mutta toistaiseksi käteinen ja MobilePay on toiminut. MobilePaylla maksaa 1-2 asiakasta päivässä, ei haittaa vaikka olisi enemmänkin.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #98 : Elokuu 24, 2021, 11:06:03 »

Oon harkinnut maksupäätettä, mutta toistaiseksi käteinen ja MobilePay on toiminut. MobilePaylla maksaa 1-2 asiakasta päivässä, ei haittaa

Yrittäjänä ehdottomasti helpompaa, ja just henkisestikin helpottaa se kun tietää ettei tee seksityötä millään lailla laittomasti. Saa nukkua yönsä rauhassa ilman stressiä :) Mulla on maksupääte käytössä ja myös mobilepay käy. Tosi harva on maksanut kortilla, kyllä ne setelit vaan pitää tällä alalla käydä sinne pankkiin tallettamassa automaatilla itse, onneksi ei enää pankin tiskille tarvitse kuitenkaan jonotella. Syynä siihen miksi muita maksutapoja ei juurikaan käytetä lienee jonkinlainen häpeä, pelko siitä mitä näkyy tiliotteella, se että saan tietää asiakkaan nimen jne. Ja toki myös se että seksistä on vaan totuttu perinteisesti maksamaan tasarahalla seteleinä, eikä osata edes ajatella että voisi muuten maksaa.

 vaikka olisi enemmänkin.


Mut eikö mobilepayssä näy maksaja ihan samalla tavalla, kuin kortillakin maksaessa? Toki sinne vissiin pystyy syöttää feikkinimen... Itse en pahemmin noita puhelinmaksusysteemeitä edes käytä. Ainakin Pivosta tiedän, että siellä näkyy henkilöllisyys ihan samalla tavalla, kuin kortillamaksaessa.
Toki toisaalta, jos tuollaiselle maksutavalle on kysyntää, niin voishan sen hankkia mahdollisesti.

Ja joo, nimenomaan varmaan se häpeä liittyy tähän ja käteinenhän on aina anonyymiä.

Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Amatööri hupsut vs. ammattilaiset.
« Vastaus #99 : Elokuu 24, 2021, 11:13:26 »

Oon harkinnut maksupäätettä, mutta toistaiseksi käteinen ja MobilePay on toiminut. MobilePaylla maksaa 1-2 asiakasta päivässä, ei haittaa

Yrittäjänä ehdottomasti helpompaa, ja just henkisestikin helpottaa se kun tietää ettei tee seksityötä millään lailla laittomasti. Saa nukkua yönsä rauhassa ilman stressiä :) Mulla on maksupääte käytössä ja myös mobilepay käy. Tosi harva on maksanut kortilla, kyllä ne setelit vaan pitää tällä alalla käydä sinne pankkiin tallettamassa automaatilla itse, onneksi ei enää pankin tiskille tarvitse kuitenkaan jonotella. Syynä siihen miksi muita maksutapoja ei juurikaan käytetä lienee jonkinlainen häpeä, pelko siitä mitä näkyy tiliotteella, se että saan tietää asiakkaan nimen jne. Ja toki myös se että seksistä on vaan totuttu perinteisesti maksamaan tasarahalla seteleinä, eikä osata edes ajatella että voisi muuten maksaa.

 vaikka olisi enemmänkin.


Mut eikö mobilepayssä näy maksaja ihan samalla tavalla, kuin kortillakin maksaessa? Toki sinne vissiin pystyy syöttää feikkinimen... Itse en pahemmin noita puhelinmaksusysteemeitä edes käytä. Ainakin Pivosta tiedän, että siellä näkyy henkilöllisyys ihan samalla tavalla, kuin kortillamaksaessa.
Toki toisaalta, jos tuollaiselle maksutavalle on kysyntää, niin voishan sen hankkia mahdollisesti.

Ja joo, nimenomaan varmaan se häpeä liittyy tähän ja käteinenhän on aina anonyymiä.

Korttimaksuista en itse asiassa näe maksajan nimeä, ainoastaan maksutavan ja pitkän koodin numeroita ja kirjaimia, joten kortilla voi maksaa hyvinkin anonyymisti :) Mobilepayhin voi itse syöttää haluamansa nimen, joten senkin saa hoidettua nimettömänä jos jostain syystä kokee tarpeelliseksi.