Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hajuvedet  (Luettu 3621 kertaa)

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Hajuvedet
« : Syyskuu 18, 2023, 23:03:43 »
Olen viime aikoina tutustunut hajuvesien maailmaan ja tahtoisin oppia niistä lisää. Opin mm. sen että Eau De Toiletet ovat halvempia kuin Eau De Parfymet, koska ne ovat tehokkuudeltaan tai kestoiltaan heikompia. 

Mitä tuoksuja hupakot käyttää eniten? Mitkä on yleisimmät tuoksut, joita hupakot saa lahjaksi asiakkailta? Mitkä on hupakoiden suosikkituoksut, joita toivovat saavan lahjaksi? Kuinka suuri tuoksuvalikoima löytyy hupakoilta? Saako turskat esittää tuoksutoiveita hupakoille vai onko se epäkohteliasta? Miltä turskat yleensä tuoksuvat? Mitä tuoksuja toivoisitte turskien käyttävän?  :boozing:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #1 : Syyskuu 19, 2023, 00:17:44 »
Useimmat tapaamani palveluntarjoajat eivät ole tuoksuja käyttäneet lainkaan, ja hyvä niin.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #2 : Syyskuu 19, 2023, 00:33:39 »
Saako turskat esittää tuoksutoiveita hupakoille vai onko se epäkohteliasta? Miltä turskat yleensä tuoksuvat? Mitä tuoksuja toivoisitte turskien käyttävän?  :boozing:

Itse olen esittänyt toiveita ja niihin on aina suhtauduttu myönteisesti (en ole toivonut mitään tiettyä tuoksua, yleisesti vain, että jotakin naisellista).
Ja toisinpäin aina kun olen itse käyttänyt jotakin laadukasta partavettä, siitä on kyllä joka kerta tullut kiitoksia.

Yleinen kokemukseni on (siis muualtakin kuin tästä genrestä), että naisille tuoksuilla on paljon suurempi merkitys kuin miehille. Ehkä siksi miehet eivät aina tajua käyttää tuoksuja ja toisaalta eivät tule huomioineeksi (=kehuneeksi) naisen tuoksua ja jättävät erityisesti viimeksi mainitulla tavalla monet pointsit keräämättä.

Ei naisen käyttämä hajuvesi minulle mikään must ole, mutta tykkään kyllä siitä ja ilahdun, kun jotain hyvää tuoksua (ei liian voimakasta) on käytetty.
Mutta keskimäärin palveluntarjoajien on varmaankin asiakasystävällisempää asiakkaan kannalta turvallisempaa olla käyttämättä tuoksuja, jos sitä ei nimenomaan toivota, kun tuoksut tarttuvat todella helposti vaatteisiin ja sitä ei tiedä minne asiakas tapaamisesta niissä vaatteissa suunnistaa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2023, 00:35:59 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #3 : Syyskuu 19, 2023, 09:48:51 »
Minä pidän jos PT käyttää mahdollisimman kevyttä tuoksua tai mieluummin ei lainkaan. Itse menen huoriin suihkunraikkaana, tai käyn paikan päällä, enkä yleensä laita hajustetta lainkaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #4 : Syyskuu 19, 2023, 18:22:15 »
Tuoksun myskille ja vanhalle viinalle. Kaikki ovat valehdelleet minulle oikein kauniisti. Kiitos siitä.
Why so fragile?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 590
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #5 : Syyskuu 19, 2023, 19:10:38 »
Yleisin asiakkaan esittämä toive on kyllä tuoksuttomuus, ymmärrettävistä syistä. Siviilissä usein käytän kevyen suihkauksen Edp
Nokialla

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #6 : Syyskuu 19, 2023, 20:58:16 »
Vaikka oikeanlainen tuoksu voikin olla todella seksikäs, niin tarvitseeko sitä hajustetta ruiskia tisseihin jonne asiakas on aivan kohta työntämässä naamansa? Ei maistu yhtään hyvältä kuulkaa.

Ja sitten tosiaan, se tarttuu. Poikamiesoletetuille voi olla ihan kiva matkamuisto, mutta muille…

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #7 : Syyskuu 20, 2023, 09:20:16 »
^ tämä on minuakin ihmetyttänyt usein, miksi hajuvettä ruiskitaan sellaisiin paikkoihin missä asiakkaan huulet, kieli tai naama seikkailee.
Why so fragile?

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #8 : Syyskuu 20, 2023, 09:48:38 »
Paras tuoksu on suihkunraikas puhtaus :inlove:

Asiakkaat arvostavat hajusteettomuutta, mikä on hyvinkin ymmärrettävää. Näin hajuherkkänä sekä allergikkona arvostan sitä itsekin. Dödö kainalossa on totta kai ok, mutta ei kiitos partavesiä tai muita hajusteita. Arvostaisin myös, jos malttaisi olla polttamatta just ennen luokseni tulemista.

Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #9 : Syyskuu 21, 2023, 15:20:39 »
^ tämä on minuakin ihmetyttänyt usein, miksi hajuvettä ruiskitaan sellaisiin paikkoihin missä asiakkaan huulet, kieli tai naama seikkailee.

Sama juttu. Naisen hajuveden tuoksu on parhaimmillaan hyvinkin kiihottava, maku ei koskaan.
Toki tästä näkökulmasta alueita, joille tuoksuja suihkutella on aika vähän, koska myös kaula ja niska kuuluvat alueisiin, jossa huulet mielellään seikkailevat.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #10 : Syyskuu 21, 2023, 16:04:41 »

Ei-sinkkuna arvostan/vaadin non-hajuvesilinjaa.
Puhdas, savuton ja freesi nainen ominaistuoksuineen on kyllä mun pasmat sekoittanut aina.❤🥰



Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #11 : Syyskuu 21, 2023, 16:07:25 »
Ei haittaa hajuvedet, jos niitä ei ole käytetty liikaa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #12 : Syyskuu 22, 2023, 00:22:13 »
Jos hajuvettä on käytetty tyylikkäästi, eli ei liikaa niin se on ihan ok ja jopa toivottavaa. Riippuu tietysti hajuvedestä...

Jotkin bulkki kamat haisee vain ihan siankuselle ja niitä ei toivoisi käyttävän kenenkään.


« Viimeksi muokattu: Syyskuu 22, 2023, 00:24:30 kirjoittanut Stands »
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa sarvi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #13 : Syyskuu 23, 2023, 09:36:23 »
Itselle maltillinen hajuvesi on ehdottomasti plussaa. Oma vaimo ei käytä koskaan niin hupakosta saan tämän vuoksi erityiskiksit

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #14 : Syyskuu 23, 2023, 09:47:54 »
Kyllä se hajuvesi ihan paikallaan on kunhan ei tosiaan ole ruikittu liikaa myrkkypilveksi asti. Eikä mitään tommy girliä kiitos

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #15 : Syyskuu 23, 2023, 11:46:56 »
Sinkkuaikoina toivoin joiltakin pt:lta hajuveden käyttöä. Osalle se sopi kun taas osa kertoi tapaavansa aina tuoksuttomana. Olen vähän friikki tuoksujen suhteen, joten tapaaminen lähti hienosti käyntiin kun halatessa tunsin hajuveden tuoksun.  :inlove:

Nykyisin parisuhteessa elävänä jos hairahtuisin maksullisen naisen luokse, toivoisin tuoksuttomuutta.
Suuteluaddikti

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #16 : Syyskuu 23, 2023, 14:26:27 »
Käytän aina maltillisesti tuoksua. Ei poikkeuksia. Rakastan niitä.

Joten hajusteherkkien kannattaa jättää tämä nainen väliin tai valita olla välittämättä kärsimyksistään mun luona vieraillessa.

Vainoharhaisimmille vaimonpelkääjille on tarjolla tuoksutonta suihkusaippuaa ja puhdas pyyhe. Desinfiointiaineen voi sitten itse tuoda mukanaan. 😇
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #17 : Syyskuu 23, 2023, 14:48:06 »
Vainoharhaisimmille vaimonpelkääjille

En ole hajusteiden takia vielä jättänyt ketään väliin, mutta kaikenlainen törppöys tappaa kiinnostuksen aika tehokkaasti.

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #18 : Syyskuu 23, 2023, 22:38:43 »
Vainoharhaisimmille vaimonpelkääjille

En ole hajusteiden takia vielä jättänyt ketään väliin, mutta kaikenlainen törppöys tappaa kiinnostuksen aika tehokkaasti.

No voi hyvänen aika. Totta kai mä ymmärrän että asia on toisille tärkeä ja että on huomattavasti kivempi fiilis mennä kotiin kun on yksi huoli vähemmän. Silloin en vaan ole oikea pt tällaiselle ihmiselle. Myönnän, että kuitti ei ollut tyylikkäimmästä päästä, mutta en nyt sentään törpöttelyä odottanut (varsinkaan tän sivuston yleiseen keskustelukulttuuriin tutustuneena, piikkejä lentelee siellä sun täällä). Oon varsin helppo ja kiva ihminen minut tavanneiden miesten palautteen perusteella. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on eri
asia.
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hajuvedet
« Vastaus #19 : Syyskuu 23, 2023, 22:41:14 »
Kissanpissan haju on kyllä aika turnoff.