Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Trans top in lahti / Ts horny in lahti.  (Luettu 2334 kertaa)

Poissa Jonikvl

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Trans top in lahti / Ts horny in lahti.
« : Syyskuu 15, 2023, 23:25:19 »
Onko muilla neidistä kokemuksia?
Itse kävin hänen luona visiitillä ja sain rahoilleni vastinetta.
Laitoin hänelle viestiä ja hiukan kyselin hänestä, että millanen on ja mistä tykkää, sain asiallisia vastauksia ja myös hän kyseli minun haluista mikä oli positiivista. Sovittiin siis tapaaminen hänen luokse, kämppä oli siisti ja itse neiti hyväntuulinen,mustassa nahkahameessa ja verkkosukkiksissa. Touhujen aloittelu oli hiukan tökeröä ja vaivaantunutta neidin puolelta, tuli sellanen olo että hän oletti että olen ensikertalainen tai hakemassa uutta kokemusta, tai jotain muuta vastaavaa. Touhu kuitenkin muuttui, kun sanoin että tykkään tuhmasta seksistä ja että hän saa olla dominoiva. Eikä tarvinnu kahta kertaa käskeä, kun hän otti kunnolla mua päästä kiinne ja rupes tunkemaa kyrpää mun nieluun. Panemisen osasi alottaa mukavan rauhallisesti ja tunnustellen, tahti/ otteet kyllä koveni kun päästiin kunnolla vauhtiin.
Sain sitä mitä halusin, eli kunnolla kyrpää, neiti paukutti kyllä huolella ja kovaa, läiski pakaroita ja selkää ihan kunnon läpsyillä, tukisti ja varoen kuristi. Neiti tykkää, kun häntä fistataan ja se saa neidin mällin lentämään. Oli hyvän makuista spermaa. Tapaaminen oli siis kaikinpuolin mahtava alkukankeuden jälkeen. Kyrpä oli mukavan kookas, noin 18-19cm ja 4-4,5 paksu. Maksoin tunnista,mutta sessio kesti 1h20min, eikä vinkunut lisää rahaa.
Ollaan viestitelty tapaamisen jälkeen ihan niitänäitä ja menen kyllä uudelleen tapaamaan neitiä kun sattuu samalle kylälle tai lähistölle.

Poissa esa69x

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Trans top in lahti / Ts horny in lahti.
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2023, 11:37:41 »
kyseessä siis vissiin Lizzy Lopez? kävin ovella joskus kääntymässä mutta oli liikaa ryysistä mun makuun. kadulla oven suussa venas joku jäbä ja jossain huoneessa oli venttamassa toinen. itselleni yksityisyys on todella tärkeetä niin tästä hermostuin, en missään nimessä halua nähdä muita tai että mut nähään. olin siinä kämpässä inessä noin minuutin tästä keskusteltiin kunnes lähin menee. ja ovi koko ajan rappukäytävään auki. yikes

Poissa Arska75

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Trans top in lahti / Ts horny in lahti.
« Vastaus #2 : Syyskuu 28, 2023, 19:20:35 »
Oliko kyseessä sama tyty kuin tällä hetkellä naapurisivuston Pohjanmaa osiossa?

Poissa Matts

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Trans top in lahti / Ts horny in lahti.
« Vastaus #3 : Syyskuu 28, 2023, 20:29:21 »
Olis tarkoitus käydä testaamassa lähipäivinä. Olin alkukesästä työreissulla lähialueella missä oleili silloin ja viestittelin ko. henkilön kanssa mutta aikataulut ei osuneet. Nyt vähän hämmensi kun otti itse yhteyttä että on tulossa lähikaupunkiin. Uhka tai mahdollisuus. Oon tällä palstalla lukenut paljon tuosta palveluntarjoajien viestittelystä ja toisia se tuntuu haittaavan ja ymmärrän varsin hyvin miksi. Itselle monesti kyllä tapaamisten jälkeen pakkaavat viestitellä tietyt tapaukset jatkuvastikin.. Olen kyllä poikkeuksetta aina käyttäytynyt herrasmiesmäisesti tiedä sitten vaikka ihastuisivat 🤭

Paikalla Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 88
  • * Kelpo kaveri
Vs: Trans top in lahti / Ts horny in lahti.
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2023, 14:39:50 »
kyseessä siis vissiin Lizzy Lopez? kävin ovella joskus kääntymässä mutta oli liikaa ryysistä mun makuun. kadulla oven suussa venas joku jäbä ja jossain huoneessa oli venttamassa toinen. itselleni yksityisyys on todella tärkeetä niin tästä hermostuin, en missään nimessä halua nähdä muita tai että mut nähään. olin siinä kämpässä inessä noin minuutin tästä keskusteltiin kunnes lähin menee. ja ovi koko ajan rappukäytävään auki. yikes

Mulla kävi aikanaan hieman vastaava tilanne hänen kanssa. Ovelle asti en päässyt mutta oli niin sekavat ohjeet mihin mennä niin aloin epäilemään ja jätin leikin sikseen