Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainen teki perättömän ilmiannon kolmesta raiskauksesta  (Luettu 1939 kertaa)

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 534
  • ** Piristää muiden päivää
Harmi että näistä edelleenkin pääsee kuin koira veräjästä, ehdollinen on sama kuin ei mitään. Noita korvausrahoja tuskin kukaan uhreista tulee näkemään.
Go woke, go broke.

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nainen teki perättömän ilmiannon kolmesta raiskauksesta
« Vastaus #1 : Syyskuu 13, 2023, 05:04:28 »
Mitäköhän naiselle nyt kuuluu, painoivatko nuo miehet asian villaisella.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nainen teki perättömän ilmiannon kolmesta raiskauksesta
« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2023, 05:45:15 »
Jäähän tuosta merkintä rikosrekisteriin, asia joka SAATTAA haitata myöhemmin elämässä, on väärin sanoa, ettei mitään saanu. Ja jos törttöilet,niin sitte muutetaan kovaksi.

Tuskin nuo poijaatkaan ny mistään Åbo Akademista ollu tai tuomiokirkon poikakuorosta...

Vaikka onkin niin turhaa, ja naurettavaa nää väärät ilmiannot.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen teki perättömän ilmiannon kolmesta raiskauksesta
« Vastaus #3 : Syyskuu 13, 2023, 05:56:46 »
Muistaakseni nämä pojat ovat ihan käteviä herroja keräämään velat. Luulen että herrasmiehet saavat rahansa pienen koron kera. Itse en haluaisi elämääni tilannetta että paskat valahtaa punttiin aina kun kuulen moottoripyörän äänen ja jopolla olisin lähtökohtaisesti alakynnessä kun villi takaa ajo alkaisi pitkin Klaukkalan keskustaa :laught:

Ovesta(Kin) tulevat kätevästi sisään. Kyllä vituttaisi vetää talvipakkasella telemarkki lumihankeen parvekkeelta, kalsarit jalassa ja kirmailla pitkin metsiä. Että juu onneksi en ole seitsemää tonttua velkaa ja näiden herrasmiesten kanssa voi paikallisessa juoda pari olutta ja itkeä heidän olkapäitä vasten kun töissä oli taas rankka päivä.
Why so fragile?