Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Julia GoodGirl ja Inarisi - syväkurkkuduo vailla vertaa  (Luettu 1986 kertaa)

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Synttärit lähestyivät uhkaavaa vauhtia, joten päätin palkita itseni jollain spesiaalimmalla.

Haaveissa oli tämä duo, melkeinpä ykkösenä listalla, ja kun Julia päivitti uutiskirjeeseen tekevänsä Inarin kanssa duoja, oli homma selvä.

Koska olin sekä Inarin, että Julian, jo aiemmin tavannut, tiesin vähän mitä odottaa ja millaiset kemiat olisivat ilmassa, joten ei muuta kuin viestiä tuttuun numeroon ja homma järjestyikin nopeasti, joskin aikataulujen sovittamisen takia vasta reilun viikon päähän.

Keksin vielä pääpäivänä, ettei tunti riitä mihinkään ja kysyin saisiko aikaa venytettyä 1.5 tuntiin, ja tämä kävi ihan kohtuullista korvausta vastaan, ja voin sanoa että kyllä kannatti.

Itse tapaamisella tytöillä synkkasi hyvin yhteen, kortsu vaihtui nopeasti aina kun tyttökin.

Reilussa tunnissa oli käyty läpi repertuaari mukaan lukien ehkä parasta suihinottoa mitä Suomesta löytyy ja loppuaika käytettiinkin hipsutteluun melkoisessa afterglowissa. Suosittelen ehdottomasti varaamaan tälläisiin setteihin reilusti aikaa, se jälkihoito  on sen arvoista eikä itse toiminnassa juuri tarvitse kelloa katsoa kun tietää että aikaa on.

Sitten TM-koeajo henkisesti:
Yksilötasolla koeajossa löytyi kyllä selviä eroja mallien välillä, molempien imusarja on syvähengittävä, mutta loppuviimein kun Inari saa kierroksia, on lopputulos tajunnan räjäyttävä. Vastaavasti alakerrassa Julia on todella timmissä kunnossa ja melko pienellä ajamisella, lähtee kone todella käyntiin ja päätyy itsekin ihan omiin maailmoihinsa. Sport-modea ei siis juuri tarvitse erikseen kytkeä päälle kumpaankaan. Molempien muotoilu miellytti koeajajan silmää, eikä käyntiäänessäkään ollut valittamista.

Jatkoa ajatellen, taidan ottaa molemmat erikseen pidempään kestotestiin tulevaisuudessa, toimivat siis hyvin myös erikseen, mutta yhdessä taivaallisesti.

Toki tälläinen lähes dekedentti monen ajettavan samanaikainen pröystäily ei sovi kaikille, mutta jos jollekin kerran elämässä tälläinen mahdollisuus tulee, käyttäisin sen tähän.

Paroni siirtyy lohen maku suussa kohti sushibuffettia, koska nälkähän tälläisessä touhussa tulee.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Julia GoodGirl ja Inarisi - syväkurkkuduo vailla vertaa
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2023, 21:46:09 »
Omasta tapaamisesta on jo tovi, ja tosiaan ainoa mikä harmittaa on, etten itse ajoissa tajunnut ettei tunti riitä mihinkään.

Paronin viestejä on kyllä usein hämmentävää lukea. Ihan kuin joku ventovieras olisi käynyt kurkkimassa pääni sisälle ja kirjoittaisi näkemästään.