Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE Sonia  (Luettu 4121 kertaa)

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
RE Sonia
« : Syyskuu 11, 2023, 13:19:46 »
Koska sonia sipsutteli takaisin piä kaupunkiin konsultoimaan hyvinvontia niin mikäpä sen parempi aloitus huorissakäynti viikolle kuin vierailu konsultoitavana. Itsehän hänet tapasin vasta ekaa kertaa tänä kesänä aiemmin. Kyseessä omilla kuvilla liikenteessä oleva iloisen pirskahteleva naisoletettu.

Hyvä vartalo ja kivan tuntuset anderssonit eli kannut eli munkit eli tiffit. Soniaa saa kyl hiplata ja kutitella mielin määrin ilman mitään typeriä koskemis rajoituksia joita joillain on. Se vaan hihittelee :) Aika ahnas suuteleman myös. Suihinotto taktiikka on kyl jotain kaunista taidetta en voi muuta sanoa. Ehkä paras kielenkäyttö ikinä ja leikkii mukana vielä satsin purskautuksen jälkeenkin. Itse pelirasia on kanssa melkolailla hyväntuntuinen itse pidän kyseisessä tapauksessa takaapäin nähdystä maisemasta. Suositus niille ketkä eivät ole käyneet, omasta mielestäni tämän kuluneen kesän parhaita hyvinvointi konsultteja

Poissa Herrasmies007

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Sonia
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2023, 18:35:31 »
Kohdelkaa weljet Soniaa hyvin, on laatuyksilö.

Suikkari huippuluokkaa. Näkymät edestä ja takaa myös. Pimpsa tikissä ja huoliteltu.

Kahden lastin reissu piiitkästä aikaa, kadulle poistui onnellinen mies.

Väliajalla tilattiin Sonialle uus puhelin, hauskan erilaista sekin.

Kuvat vastaa todellisuutta ja Sonian juttuja oli kiva kuunnella.

Menisinkö uudestaan?

Kyllä, menen uudestaan!

Thanks you Sonia for awesome session!  :behind:


Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Sonia
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2023, 18:40:40 »
Se on kyllä hyvä. Ja kiva

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Sonia
« Vastaus #3 : Syyskuu 17, 2023, 13:21:59 »
Eli, siis, kannattaako ehdottomasti maksaa puolesta tunnista toi 1,5 kertainen taksa, vai.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Sonia
« Vastaus #4 : Syyskuu 17, 2023, 14:16:38 »
Se on sun itse päätettävä

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Sonia
« Vastaus #5 : Syyskuu 27, 2023, 17:17:02 »

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • ** Piristää muiden päivää

Poissa JuhaniH

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Sonia
« Vastaus #7 : Syyskuu 27, 2023, 23:53:09 »
Tänään ekaa kertaa vähän niinku pakosta tapasin: Suomalainen Ihan Vakkarini :inlove: joutui viime hetkellä perumaan majoituspaikan mokailtua. Sen verran kova panetus oli, että jotain piti tilalle saada. Kehuttu venezuelalainen kohteliaasti ilmoitti, että ei onnistu näin lyhyellä varoitusajalla. Kolmas yritys "toden sanoi"! Sonia osoittautui enemmän kuin hyväksi hätävaraksi!  :blowjob: :kiss:
Soniasta uusi vakkarini tuli, mikäli minua vielä suostuu tapaamaan ja Helsinkiin jatkossakin tulee.
Pidemmän , mutta yhtä sisällöttömän... rapasan kirjoitin RE:n sivuille.

Vääräleuka2 ja Herrasmies007 rapsoihin minulla ei ole mitään lisättävää tai pois otettavaa! Tosin ihmettelen nimimerkkejä, joissa numero perässä: kuka on eka Vääräleuka ja onko näillä sivuilla muka 6 muuta herrasmiestä?  :drinking:
Gyntherille vastaan vain omasta puolestani: Sonian tapauksessa minun mielestä poikkeuksellisesti kyllä.

Poissa Jarppi8

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Sonia
« Vastaus #8 : Marraskuu 07, 2023, 21:52:14 »

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Sonia
« Vastaus #9 : Marraskuu 07, 2023, 21:53:56 »
^Ei olla tämä/tuo. Sonia taitaa tämän hetkisen ajan/paikan ulottuvuudessa olla jossain suomea länmpimämmässä paikassa

Poissa Jarppi8

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Sonia
« Vastaus #10 : Marraskuu 07, 2023, 22:07:48 »
Ok, joo ja lähtökohtaisesti tuo mun RE linkki vaikuttaa spammiltä. Ja tuon takaa löytyvä sama puhno on naapurin ilmoitus id 1477359 takana ja tuo ilmo on saanut muutaman posit. äänen. Noitahan voi tietysti vääristellä. Mutta kiitos, ei ollut sit tämä.