Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: AnnA (Vantaalla)  (Luettu 3351 kertaa)

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
AnnA (Vantaalla)
« : Syyskuu 10, 2023, 21:13:20 »
RE:n sivuilla ilmoitus ainakin.

Tulipa näin sunnuntaipäivän ratoksi käytyä tapaamassa tätä Karibian helmeä. Ja kohtuu positiivisin mielin ajelin paikalta kotiin päin. Tapahtumapaikka Tikkurilan "perällä", vanhan kansakoulun naapurissa. Paikka tuttu varmaan monelle tämän harrastuksen parissa olevalle.

PT:llä välitön ja iloinen ote hommaan, ja hyvin kaikesta huomasi, ettei ole Euroopan normit ja jäykkyys tyttöä rasittaneet. Seksiin iloinen, eroottinen ja luonnollinen ote, joka kumpusi syvältä sisältä. Veti minutkin olemuksellaan helposti mukaan samaan ilmapiiriin. Antaa miehen pelkäämättä nauttia ja tuntea itsensä mieheksi.

No, toki niitä miinuksiakin löytyi näin seksi-esteetikko kun hieman olen: Kuvat antavat katsojalleen hieman "pienemmän" ja siromman kuvan PT:stä, kuin mitä hän todellisuudessa sitten oli livenä. Joissain paikoissa hieman liikaa massaa, varsinkin perässä ja jaloissa, jotta olisi ollut edes lähellä sitä täydellisyyttä hipovaa feminiiniä. Mutta en antanut sen liikaa häiritä vaan keskityin niihin hyviin avuihinsa.

Täytyy todeta, että sitten Miss Carmen'in päivien (15-20 vuotta sitten), ei ole harrastuksen parissa ainakaan minulle tullut vastaan sitä täydellisyyttä hipovaa kultajyvää enää toistamiseen. Kävin muistaakseni silloin parin vuoden aikana häntä "kiusaamassa" varmaan 20 kertaa, enkä kyllästynyt. No, sitten häntä vain ei enää näkynyt. Mihin lie suuntasi, niihin hammaslääkäri hommiinko?

Mutta, joo, AnnA:sta 5 cm pois pituudesta, ja 5-7 kg painosta oikeista paikoista, niin...

Isot, kylläkin luonnollisen oloiset, silarit, mikä ei sekään vakuuta minua täysin näissä hommissa.
Isot, ja kiinteät natut (ei liian isot) se vasta jotain on niitä puristellessa.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: AnnA (Vantaalla)
« Vastaus #1 : Syyskuu 10, 2023, 21:26:44 »
Hyvää infoa, meinasin itekkin mennä käymään mut kuvista jäin miettimään et taitaa olla jonkin verran tuhdinpi ja jätin väliin. Tossa mestassa on vähän kummalliset pano hetekat

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: AnnA (Vantaalla)
« Vastaus #2 : Syyskuu 10, 2023, 22:32:12 »
No, en tiedä onx se nyt niin kummallinen se heteka. Mun mielestä normi 80x 200cm bunkka se on. Mutt, joo, lähärissä kyllä toinen jalka itellä tukena lattiassa. Hitto, ettei vaan oliskin vain 70 x 200 se bunkka.

Siellähän on kyllä se yläkertakin ja joskus jonkun kanssa peuhattiin siellä, mutta se oli muistaakseni vähän astettakin hankalampi.

Totta, kylä se näissä touhuissa aina ois luxusta sellainen paikallaanpysyvä väh. 160 x 200 centtinen, mutku taitaavat asunnon omistajat vuokrailla näitä vähän erilaiset majoittujat mielessä.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: AnnA (Vantaalla)
« Vastaus #3 : Syyskuu 11, 2023, 12:46:42 »
Eiköhän valtaosa niistä joiden asunnoissa on vähän väliä näitä typyköitä, tiedä että mihin tarkoitukseen ne vuokraillaan. Ei varmasti kaikki, mutta osa ihan varmasti tietoisia.

Poissa Apina

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: AnnA (Vantaalla)
« Vastaus #4 : Syyskuu 12, 2023, 16:20:50 »
Facefucking ja deepthroat extrana. Kokeilitko näitä.
Kunnon kurkkunainti aina hakusessa.

En myöskään ymmärrä näitä huoneistoja joissa pelkkiä kapeita sänkyjä.
Lauantaina olin menossa PT:n luokse kunnes sain osoitteen.
Jopa kolmio ilman parisänkyä. Ovatko asunnot niin vähissä, että
näitä täytyy vuokrata. Eivät ole halpoja.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: AnnA (Vantaalla)
« Vastaus #5 : Syyskuu 12, 2023, 23:10:31 »
Facefucking ja deepthroat extrana. Kokeilitko näitä.
Kunnon kurkkunainti aina hakusessa.

En myöskään ymmärrä näitä huoneistoja joissa pelkkiä kapeita sänkyjä.
Lauantaina olin menossa PT:n luokse kunnes sain osoitteen.
Jopa kolmio ilman parisänkyä. Ovatko asunnot niin vähissä, että
näitä täytyy vuokrata. Eivät ole halpoja.

osoittaa lähinnä sitä, että tytöt ei huomioi riittävästi valitessaan asuntoa, että on hyvä sänky. Toisaalta joskus olen kuullut käynnillä että tyttö on ollut pahoillaan ja harmissaan siitä, että kämppä ilmossa on ollut maininnat tuplasängystä ja sit paikalla on ollu tyylii patja tms.

Poissa Gynther

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: AnnA (Vantaalla)
« Vastaus #6 : Syyskuu 13, 2023, 12:19:49 »
Apinalle: Ei, en koittanu noita extroja, kun en yleensäkään tartte mitään kovin erikoista päästäkseni melkein tajunnan vievään klimaxiin. Kunhan PT on naisena just mun makuun ja antaa estelemättä nautiskella värkkinsä käytöstä, niin piisaa mulle kyllä.

Joo, ja lisäyksenä, ei AnnA mikään läski ole, mun makuun vaan hieman runsas. Ihan samalla lailla, kun parhaillaan PKS:lla jossain oleva (RE) Sweet Victoria on hieman liian luiseva.

On tää eläimellisyys joskus vaikeeta.

Ilotalot laillisiks, ni loppuis tää vääntäminen. Ja naisille tietty omansa, jos niin tahtovat.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: AnnA (Vantaalla)
« Vastaus #7 : Syyskuu 14, 2023, 11:16:34 »
Koska liha on heikko niin päädyin kuitenkin täällä käymään eikä se nyt mitenkään huono visiitti ollut. Anna on oikeastaan muodokas hyvällä tavalla eikä muodokas siten kuten joissain ilmotuksissa lukee ja ilmoittelija levinnyt täysin peruuttamattomasti joka suuntaan juotosbetonin tavoin. Vastaanotto suoritettiin aitoon kimonoon kääriytyneenä ja alta löytyi bikinit jossa hänen kotimaan värejä ja se ei ole belgia se. Vaan pidenmässä matkassa tropiikin lämmössä. Pöyerse on kyl aika muhkea luonnollisella täytteellä. Hyvä suutelemaan ja suikkari ahnas 8/10. Vähän puksuttelua takaapäin ja lopetus asiaankuuluvasti suikkarilla splörts. Tosi iloinen ja hyvä asenne hänellä on.