Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Samanta  (Luettu 2293 kertaa)

Poissa Jarppi8

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Samanta
« : Syyskuu 02, 2023, 20:14:01 »
Samanta on ilmoitellut RE kautta ja nyt Turussa. Tapasin hänet tänään illalla. En ole aiemmin suklaata päässyt kokemaan ja nyt oli sen aika. :inlove:

Sijainti oli loistava ja parkkipaikka löytyi läheltä. Saavuttuani asunnolle, oven avasi häikäisevän kaunis nainen. Hänellä oli mustat stayupit ja korkokengät. Vartalo oli kiinteä ja kasvot kauniit pitkine silmäripsineen. Hän oli puhelias ja hauska. Hänen kanssaan juttu alkoi sujumaan välittömästi ja kiireen tuntua ei ollut missään vaiheessa. Hän tarjosi vielä juotavaa, monelaista oli tarjolla, mutta otin vain vettä. Asunto oli siisti ja viihtyisä. Kylpyhuoneessa odotti puhdas pyyhe ja pesuaineita.

Suihkun kautta sängylle, jossa hän aloitti eroottisen hieronnan käyttäen myös tissejä hieronnassa. Ihan puhmeät ja kiinteät tissit pyörivät kullia vasten. Siitä jatkettiin etukäteen sovitulla syväkurkku-suihinotolla (owo) ja jossain vaiheessa pääsin maistamaan häntäkin 69-asennossa. Hän maistui ja tuoksui miellyttävälle.

Vaihdoimme asentoja muutamia kertoja, hän vatsallaan takaapäin, doggy style jalat eri leveyksillä, lähetyssaarnaaja, selällään jalat koukussa. Hänen olessa selällään pääsin ihailemaan hänen upeita stayupeilla verhottuja sääriä. Oli kertakaikkiaan häikäisevä näky, nuo pyöreät kiinteät tissit ja ihanan kiinteä kroppa.

Tunti meni harmillisen nopeasti. Olisin mielelläni ollut vielä toisenkin tunnin. Suihkun jälkeen oli jäähyväisten aika. Lämpimät halaukset, suudelmien vaihto ja ulos sateeseen autoa kohti. Tämä oli kyllä sellainen kokemus, jota varmasti muistelen kiikustuolissa vanhempana. Aion varmasti tavata hänet uudelleen, jos vain aikataulumme sopivat. Sen verran hyvä fiilis jäi hänestä. Pitäkää hänestä hyvää huolta ja kaikkea hyvää Samantalle.

Keli oli sateinen ja lämpötila 18C.

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 156
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samanta
« Vastaus #1 : Syyskuu 03, 2023, 01:42:49 »
Hyvä rapsa. Jos vielä kasvot kauniit, niin aikamoinen pakkaus kuvien perusteella. Pitää laittaa to-do listalle :behind:

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Samanta
« Vastaus #2 : Syyskuu 03, 2023, 14:11:38 »
Hyvä rapsa. Jos vielä kasvot kauniit, niin aikamoinen pakkaus kuvien perusteella. Pitää laittaa to-do listalle :behind:

On kaunis myös kasvoista. Hänen tarjoama ei syvällinen suuhoito oli kyllä todella outo kokemus, josta joku muukin tainnut rapsata. :D Piti kummallista ääntä eikä kyllä yltänyt ainakaan omalla kohdallani mihinkään erityisen hyviin tuntemuksiin. Eise huonoltakaan tuntunut. Mutta emt :D Syväkurkkua voisi testata kyllä.

Poissa Jarppi8

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samanta
« Vastaus #3 : Syyskuu 03, 2023, 16:57:31 »
Yritin miettiä tuosta suihinotosta huonoa, mutta itse en kokenut sitä huonona. Päin vastoin. Toki mulla oli syvällinen, suu teki työtä ylös alas hienosti. Riittävä imu ja sopiva puristus. Kauniit kasvot ja muikeat huulet. Jo visuaalisesti kiihottava.
Pari pientä kakomisrefleksiä tuli matkalla, mutta hän ei ollut moksiskaan. Toisella kerralla hän sai mut nauramaan kommentillaan ja siinä sitten repeiltiin. Röhötyksen jälkeen homma jatkui. Aika pitkään hän jaksoi tehdä suuhommia. Varmaan yhteensä 20min pelkästään. Sylkeä oli paljon, kassit kohtuu limassa  ;D Itse kaipasin moista ja teki tehtävänsä. Tuo hänen asenne ja huumori mukana teki hetkestä luonnollisen.

Poissa TkuMies

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samanta
« Vastaus #4 : Syyskuu 04, 2023, 07:58:37 »
Itse pidän juurikin tuollaisesta mitä jarppi tuossa kirjoitti :blowjob:
Pitää siis seuraavalla vierailulla pääsyä käymään :wanker:

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Samanta
« Vastaus #5 : Syyskuu 05, 2023, 12:05:44 »
Yritin miettiä tuosta suihinotosta huonoa, mutta itse en kokenut sitä huonona. Päin vastoin. Toki mulla oli syvällinen, suu teki työtä ylös alas hienosti. Riittävä imu ja sopiva puristus. Kauniit kasvot ja muikeat huulet. Jo visuaalisesti kiihottava.
Pari pientä kakomisrefleksiä tuli matkalla, mutta hän ei ollut moksiskaan. Toisella kerralla hän sai mut nauramaan kommentillaan ja siinä sitten repeiltiin. Röhötyksen jälkeen homma jatkui. Aika pitkään hän jaksoi tehdä suuhommia. Varmaan yhteensä 20min pelkästään. Sylkeä oli paljon, kassit kohtuu limassa  ;D Itse kaipasin moista ja teki tehtävänsä. Tuo hänen asenne ja huumori mukana teki hetkestä luonnollisen.

Joono epäilen, että syväkurkkuillessa ei pääse tekemään noita ylimääräisiä juttuja kun siinä on just idea etttä mennään suoraan sisälle :D